חני תודה! השאלות שלך סופר חשובות!
התהליך שונה כמובן מלקוח ללקוח וממשחק למשחק, בתחילת התהליך אני עורכת שיחת אפיון ואסטרטגיה עם הלקוח, כדי להבין איזה סיפור נרצה לספר דרך המשחק. הרעיונות הם על פי רוב שלי 😊. עכשיו למשל אני מפתחת משחק למותג ידוע, עם תמה (סיפור) מקסימה וקולעת בול למסר שהעסק רוצה להעביר.
לגבי השאלה אם המשחקים מיועדים להטעמה באתר, ממש לא מחייב, הכל בהתאם לאפיון ולמטרות של העסק. המשחק יכול להיות אפילו מנותק לחלוטין מהרשת, כלומר מורידים אותו למחשב ומשחקים (מתאים למשל למשחקים משפחתיים).
לגבי ההתממשקות עם האתר – ברור. אפשר לשמור נתונים במערכת API כולל שמות השחקנים, הניקוד שצברו, כמה זמן שיחקו וכו’, וכן לערוך לדרבורד (לוח המובילים) שיציג את המובילים במשחק. אפשר לתת קופונים או מתנות לכולם, או רק מתנה יוקרתית למובילים. בקיצור אין גבול ליצירתיות 😊