תגובות הפורום שנוצרו
-
שרה,
ממליצה לך לפנות באישי לבעלות רשימת תפוצה עם קהל יעד מקביל לשלך.
בפניה קולקטיבית הסיכוי יורד פלאים..
אבל את גורמת לי להרגיש טבע ונוף,
מחכה ליום שנתארגן קבוצה ונצא איתך לתייר בארץ!!
-
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה13/08/2023 ב12:33 pm בתגובה ל: שיתוף. גם הביקורת שלך מעניינת אותי…>>>סופסוף גיוון בעולם עיצוב הפירות!!
אוהבת את השם ואת ההרמוניה של הסלוגן!!
-
שרה, זה לפנות בסבלנות לעורכות העיתונים ולהציע.
בד”כ העורכות מוצפות, אבל נשמע שיש פה משהו שווה!!
רוצי לנסות בכל המערכות.
מאחלת לראות אותך באחד מהם,
אל תשכחי למסור לנו ד”ש…
וחשוב – כמה שיותר מהר.
התכנים נסגרים הרבה לפני מועד הפרסום.
בהצלחה!!
-
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה03/08/2023 ב2:32 am בתגובה ל: מצאת דרך לתשלום נוח ברכישה ישירה באתר שלך?אוי אוי אוי
אסון-חווית-לקוח…
ממליצה על @sarig מסטודיו css.
בונה אתרים מקצועית, מדוייקת ובעלת ניסיון רב.
בטוחה שיהיה לה דרך להושיע את הרוכשים שלך מת.ד.ים למינהם…
-
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה21/07/2023 ב11:30 am בתגובה ל: יש לך עסק? כנסי ותקבלי מתנה —-(בלי הגרלה, שווה!!)השאלה מאד כללית בתיה.
כל עסק יש לו את הפלטפורמות שלו, את הסגנון שלו בהתאם לקהל היעד.
אם הקהל של אושרת הוא מנהלי מוסדות, סביר להניח שאין להם זמן לשבת על מידעונים ומיילים של פרסום.
מנהלי שיווק, הם אלו שיחפרו את הפרסומים של המתחרים שלהם.
אן מדובר בפאנית (לא יצרנית) היא תפרסם באיזור שלה בפלטופרמה המקובלת – פרינט / דיגיטל.
ואם מדובר בנותנת שירות, כמוך למשל.. פרסום בדיגיטל יעשה את העבודה טוב יותר.
לפני שיוצאים לפרסום, חייבים לוודא שקהל היעד אכן יושב שם.
כמובן שגם אחרי שהקהל נמצא, צריך למצוא דרך “לקרוא” לו, שישים לב.
“לקנות” אותו, שיקשיב ויקבל את הדברים.
ולהניע לפעולה – כדי שאכן הפרסום יענה על המטרה.
אז כמה מומלץ להשקיע בפרסום?
תלוי.
תלוי מה המטרה – חשיפה / תדמית / מכירה.
תלוי באיזו מדיה – סוג העסק / מיקומו / קהל היעד / אחוזי הפתיחה.
תלוי בתקציב העסק – האם יכול לנתב את התקציב לדרכים שונות ומועילות יותר.
ובמאמר מוסגר, אולי חוטאת למקצוע שלי
אבל אני תמיד בעד למצוא דרכי שיווק גרילה,
בפרט לעסקים שהתזרים שלהם לא מאפשר פרסום קבוע / יקר,
קיימות דרכים יצירתיות לרוב, צריך רק לחשוב, לנסות ובס”ד גם להצליח.
<מותר לפרסום 😉 >
-
שימוש במעצבי דעת קהל –
זו לא ממש פלטפורמה, נכון?
-
וואו, מירי!!!
היטבת לתאר את התחושות.גם במילים וגם בעיצוב.
והמרגש הוא שעמ”י ממשיך לחיות,
מקיים את התורה, מאיר את העולם בזכות אותם 45 קדושים.
מרגש ומצמרר!!
שיהיה לנו ל”ג שמח בלב שמח!!!
ושנזכה לגאולה האמיתית בקרוב!!!!
-
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה02/05/2023 ב3:32 pm בתגובה ל: הפעם – עלינו ובשבילנו!!! סקר לקראת המפגש – חייבים את התשובה שלך פה >>>תודה על ההיענות המדהימה!!!
למי ששאלה –
המילה “נשים” לא מחייבת דווקא נשים נשואות.
כל עוד את – זה את בלי ה’
ואַת מעל גיל 18
ויש לךְ עסק עצמאי
מוזמנת בחום!!
-
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה13/05/2024 ב11:27 am בתגובה ל: למנצלות הזדמנויות בלבד! סוללת קופירייטריות גאוניות מחפשות עסקים אמיתיים לתרגול >תודה חני 🙂
הן באות עם הכישרון והרצון,
אני רק מחלקת ידע ויישום.
אבל אין כמוך בפרגון ומילים טובות 🙂
-
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה10/05/2024 ב8:56 am בתגובה ל: למנצלות הזדמנויות בלבד! סוללת קופירייטריות גאוניות מחפשות עסקים אמיתיים לתרגול > -
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה30/07/2023 ב1:23 pm בתגובה ל: אייי זה כואב #1 וכאשר עבדתי – אבדתי…נכון וחכם!
תודה על השיתוף 🙂
-
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה30/07/2023 ב1:22 pm בתגובה ל: אייי זה כואב #1 וכאשר עבדתי – אבדתי…נכון, נכון, נכון!!!
כשמתוכננים הכל נראה אחרת.
אבל בחופש,
הבלת”מים הם התכנון העיקרי…
קחו בחשבון…😉
-
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה30/07/2023 ב1:21 pm בתגובה ל: אייי זה כואב #1 וכאשר עבדתי – אבדתי…בלי עין הרע…
כל הכבוד!!
איזה כיף לילדים!
אפשר לשלוח כמה?…
-
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה30/07/2023 ב1:20 pm בתגובה ל: אייי זה כואב #1 וכאשר עבדתי – אבדתי…בהערת אגב- עבודה שנעשית עם בכיות ילדים, אוכל שנשרף עוד רגע על הגז או שיעמום..יוצא חצי קלאצ’, לא לגמרי מדויק ומוצלח ופי כמה בזמן! עדיף לקחת פסק זמן ולשוב בכוחות חדשים עם אנרגיות והספקים!
כמה צודקת!!
תודה על השיתוף 🙂
-
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה30/07/2023 ב1:18 pm בתגובה ל: אייי זה כואב #1 וכאשר עבדתי – אבדתי…מבחן האמונה…
בהצלחה, ושתספיקי גם לעבוד וגם ובעיקר להנות ולחפוש!!
-
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה30/07/2023 ב1:18 pm בתגובה ל: אייי זה כואב #1 וכאשר עבדתי – אבדתי…🙃
טוב שיש כח לחוויות בימים אחרי חוויות עבודה בלילות…
תודה על השיתוף 🙂
-
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה30/07/2023 ב1:17 pm בתגובה ל: אייי זה כואב #1 וכאשר עבדתי – אבדתי…צודקת,
השלמה עם המציאות והורדת רף מבחינת ציפיות נותנת רוגע.
תודה על השיתוף 🙂
-
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה30/07/2023 ב1:16 pm בתגובה ל: אייי זה כואב #1 וכאשר עבדתי – אבדתי…הקטע המלחיץ הוא שגם בחופש יש 15 לחודש…
ותודה שהעלית את הפלוס הענק,
כי בסופו של דבר הוא באמת פלוס שרק אנחנו נהנות ממנו!!
תודה על השיתוף 🙂
-
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה30/07/2023 ב1:15 pm בתגובה ל: אייי זה כואב #1 וכאשר עבדתי – אבדתי…😉
-
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה30/07/2023 ב1:14 pm בתגובה ל: אייי זה כואב #1 וכאשר עבדתי – אבדתי…כמה חכם,
הפרדה מוחלטת באמת מאפשרת ניהול מוצלח!!
תודה על השיתוף 🙂
-
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה30/07/2023 ב1:14 pm בתגובה ל: אייי זה כואב #1 וכאשר עבדתי – אבדתי…ג’ט לג רציני…
מתוקה שנת העמל!
תודה על השיתוף 🙂
-
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה30/07/2023 ב1:11 pm בתגובה ל: פרסום חופשי לחופש!! מיזם חסר תקדים בקדם, כנסי לכל הפרטים>>>הי מיכל,
נשמע מעניין ממש!
המטרה פה היא לתת מקום לפרסם כדי שהקהילה תרכוש ותהנה,
ולא במטרה להגדיל רשימות תפוצה.
פחות מתאים.
אבל הנה, כבר כתבת, אז מי שרוצה תכנון חכם – מוזמנת לפנות למיכל בהודעה אישית 🙂
בהצלחה!!
-
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה02/05/2023 ב3:43 pm בתגובה ל: הפעם – עלינו ובשבילנו!!! סקר לקראת המפגש – חייבים את התשובה שלך פה >>>אין עסק “בקטנה”
התנהלות מול לקוחות, ניהול זמן, ביצוע מקצועי.
כל הכבוד!
-
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה02/05/2023 ב3:41 pm בתגובה ל: הפעם – עלינו ובשבילנו!!! סקר לקראת המפגש – חייבים את התשובה שלך פה >>>🙂
בעלת עסק מתחת לגיל 18?
וואו!!
מעניין לשמוע על העסק שלך!
אם את 16-17 יעבור…
לא תהיה תצוגת ת.ז. בכניסה..
-
חני מרנשטיין
מיתוג שיווק ופרסוםחברה02/05/2023 ב10:12 am בתגובה ל: צלמת = עצמאית = מוזמנת למפגש שלנו 🙂המפגש כנראה יהיה בירושלים עיר הקודש.
אבל מהי התחשבות מבחינתך?
מיקום או פינוק לצפוניות שיטרחו בנסיעות?
אולי שעה מאוחרת יותר לתחילת האירוע תעזור?
יהיה מרתק להכיר אותך פלפלת בשם ופרצוף 🙂
תתחשבי בנשות קדם, ותבואי…