אלישבע
הוראה רכזות וחינוךתגובות הפורום שנוצרו
-
איריס יקרה!
מה תוכלי לשלוח לי בנושא כישורי חיים ורגשות?לכתוב לך כתובת מייל פרטית?
-
דבורה,
לא מצליח למצוא תוצאות באחיה שערים למחברת
יש לך מושג למה?
מי יכולה להעלות שער לתקיה של מורה משלבת- באפון יחידני
-
באותו ענין ובמקום אחר
מחפשת המלצה על נוירולוג טוב, דרך קופ”ח כללית
באזור המרכז (לוד עם נגישות)
ילדה בכיתה ג’
-
אצלינו החדר- המבנה אמור להתחלק לעמדות עבודה ל4 מורות
אני עובדת על הבנת הנקרא, חיזוק והקנית קריאה- כיתה א, אסטרטגיות בהבנת הנקרא ביישום במבחנים ארציים, כתיבה, וגם קצת אנגלית- כמובן לא מתחיבת להכיל הכל על הקיר
-
תמי שאלה על אבחון לכיתות נמוכות
רוצה לשאול על אבחון לבנות בכיתות גבוהות
שגם להן צריך להגיע לרמתן אך מבחינת הכבוד שלהן איך מעבירים על מנת לא להעליב?
-
תודה על הסיפורים
לגבי ויואנס
ראשית מדובר על כדור עם השפעה לטווח ארוך 10-12 שעות
שנית הפעולה שעושה שונה מרטלין, הוא לא מכניס את החומר הפעיל hethylphendidate אלא החומר שבו גורם תהליך פרוק אנזימטי בגוף- חומר גולמי המתפרק באמצעות אנזים שקיים בגוף שהוא מעלה את הדופמין
מחיר אחרי משלים כ180 ל 30 כדורים לא יודעת על המינונים
-
דבורה איך את מגיע לשערים של אחיה?
-
רוצה לפרט מה ארוך?
יש בראמ”ה מבדק קריאה וכתיבה לכיתה א’ יכולה לעזר מעט משם
-
כתבת בעצמך את השיטה מה את מחפשת?
-
רשמתי בתגובה יותר למעלה
-
לגבי לימוד באמצעות תבניות ליי אני כן רואה שהעבודה הטכנית בשיטה היא לא מחייבת הבנה חשבונית
כמובן שיש בזה חוקיות וסדרתיות וילד עם הבנה חשבונית כן יוכל גם בזה להגיע להבנה