איזו מצלמה כדאי לקנות להקלטת וצילום עצמי?

הרבה נשים שמעבירות קורסים דיגטלים/ סדנאות זום וכד’ מתחבטות בשאלה הזו. יש מי שחושבת שכדי ליצור וידאו מעולה ומוצר איכותי צריך להשקיע הרבה כסף. אז הנה שיתוף קטן כדי שלא תבזבזנה את הכסף היקר שלכן על דברים שלא באמת צריך.

אני אישית עושה את כל הקורסים וההדרכות שלי (ויש לי עשרות קורסים ומאות תלמידות) במצלמת אינטרנט פשוטה שעלתה כ300 שח. כך היא נראית:

המיקרופון כבר מובנה במצלמה והוא מעולה אז אין צורך לקנות בנפרד. הקליפס של המצלמה מאוד נח כך שאפשר להניח על המחשב ולכוונן בדיוק לגובה שרוצים (מתחבר גם למוט צילום). והתוצאות – סאונד ואיכות וידאו מעולים – טוב לי וטוב לתלמידות!

הנה קישור לדוג’ דרכו אפשר לרכוש מצלמה כזאת >>

כמובן שזה יכול להיות מצלמות דומות לא חייב דווקא כזאת, אני לא מקבלת אחוזים מהחברה 🙂 יש גם מצלמות טובות ויותר זולות תוכלו להסתכל ב”Similar Items” עבור מצלמות באותה קטגוריה או פשוט לחפש באינטרנט לפי התקציב שלכן.

זהו. לא צריך להשתגע ולא הפקות מטורפות ואולפן, הכי חשוב – תתמקדו בערך שאתן נותנת!

בהצלחה גדולה 🙂

אולי יעניין אותך

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. טליה יקרה,
    אשמח לקבל את הדגם של המצלמה – יש לי טכנאי מחשבים שדרכו אני רוכשת את הציוד, ולאחר הנסיון שלך – רציתי לבקש ממנו דוקא מצלמה בסדר גודל כזה (הוא הציע לי משהו הרבה יותר זול), הקישור שם חסום לי, אז אם לא קשה לך אשמח, בתודה ממיכל

    1. שלום מיכל, זה ממש ממש לא חייב להיות הדגם הזה. השוק מלא במצלמות כולן פחות או יותר עושות את העבודה. בכל מקרה המצלמה שברשותי היא של Logitech באיכות HD 1080p

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן