בולמים את הבלמים, בהתחלה.

התחלה.
מילה קסומה.
ריח של חדש באוויר.
הכל טרי, טהור, נקי.
נקי?
יותר מידי נקי.
ניכויים ותיקים ובוקר שקט שבחזון אמור היה להיות מוצף בטלפונים, משרד שוקק והמון עבודה.
ככה מתחילים.
כל ההתחלות יפות.
כל ההתחלות קשות.

לא, 
‘קשה’ זו מילה קשה מדי.
כל ההתחלות מאתגרות.
ובאתגרים הללו יש כמה המכילים מכנה משותף כמעט בין כל עצמאית מתחילה.
שאלת הרת הגורל – האם יהיו לי לקוחות, ומאיפה?
כי עסק בלי לקוחות לא יכול להתקיים.
ואם יש לי לקוחות, איך ממשיכים את תנועת הלקוחות במרץ?
כי עסק  מדשדש הוא עסק בקריסה.

איך בונים תשתית שיווק באופן חוויתי ומתגמל?
כלומר, מה זה תשתית שיווק, איפה זה נמצא ולמה זה חשוב.

מה אומרים על העבודה שלי? יצרתי נכון? פעלתי כמו שמצופה ממני?
ספקות קטנים וביקורת עצמית יכולים להרוס עסק במחי משפט אישי מלב האדם ללב עצמו.

איך עובדות הקולגות? מה מקובל בשוק? אה, והכי חשוב, איך מתמחרים את זה?
זו לא סקרנות, למידת השוק קריטית לכל עסק.

תכל’ס,
מה עושים עם כל השאלות האלו
שאלו שם למעלה הם רק מדגם מוקטן למה שקורה בשטח?

על כל השאלות האלו בגדול, יש תשובה אחת – 

ביטחון.

ביטחון עצמי – בערך שאני נותנת ללקוח, בזה שאני היא המתאימה בדיוק לצורך שלו.
ביטחון במוצר – שהוא אכן זה שיענה לו על הצרכים וימלא משאלות ליבו לטובה. אמן.ביטחון ביכולות – ניהול, עמידה בדד ליין, הגשמת הציפיות.
ביטחון בדרך ובמה שבחרתי לי – לעמוד על העקרונות ולא להתבלבל מהצעות שונות שסוטות מהנתיב שקבעתי לי עם תחילת העבודה כאסטרטגיה עסקית. (מוצר דומה אך שונה, קהל יעד דומה אך שונה, סגנון יצירה אחר ממה שחשבתי לעשות בפועל)

מה שנשאר זה לקנות ביטחון במכולת וללכת.

עזבי.

אל תלכי לחפש.
אל תלכי לחפש.
הייתי במרכולים, ביקשתי מהחנווני, חיפשתי בסופרים הגדולים ביותר ואם אפשר באריזה משפחתית.
לא היה.
ביטחון לא קונים במכולת.
בערך כמו שכסף לא גדל על העצים.
ביטחון קונים בהשקעה, אמון מנטלי והתמדה.

אז מה, בעצם כל בעלת עסק חייבת מאמנת אישית?

מסתבר שכן.
אבל הבשורה הטובה היא שאת יכולה לאמן את עצמך עם מודעות, כח רצון וסביבה תומכת.
אחרי שיש לך מהיהלום הנדיר הזה שיודע להעריך את היהלום שבך ושאת.
את יכולה להתפנות לדברים החשובים כמו – בנית תשתית שיווק שמביאה לקוחות באופן רציף,
ביטחון לשאול ולקבל פידבק, כל פידבק שהוא מלקוחות בזמן אמת, יכולת ליצור קשרים עסקיים ולפתח אותם מול קולגות ומשת”פים ואפילו להעלות מחירים 🙂

הבנתי שצריכה ביטחון בשביל שהשאלות למעלה יהיו פתירות, אבל המבחן קשה.

איך מקבלים ביטחון בעולם העסקי שנוהג ‘לדרוך’ לנו על ‘כאבים’ ולהציב לנו רף שאלות לבדיקה עצמית שלעיתים עלולה להנמיך את הביטחון?

איך אפשר להיות בטוחה כשהעולם סביבך רץ, טס, את רואה פעילויות עסקיות, מטרות נכבשות כשדמעות התסכול נבלעות בהררי המשימות האישיות לקראת קידום שמשום מה לא מתקדם לפי הקצב הרצוי?

ומה יעזור ביטחון אחד היום אם מחר שוב המפלס ירד ברמה ניכרת?

המענה האמיתי: סביבה תומכת!

תחשבי רגע שאת נמצאת במקום בו כולן עובדות בתחום שלך.

נושאי השיחה משותפים.
הדילמות זהות.
ויש כאלו שחוו דילמות כאלו בעבר ויכולות להנחות דרך.
דמייני לעצמך מקום בו את זורקת שאלה
ומקבלת כמות תשובות מדהימה כשכל אחת מקדמת אותך יותר מהשניה.
תעלי רגע בדעתך דמות שהיית רוצה שתתן לך מענה אישי על לבטים והיא עושה זאת בכיף.

לו יצוייר שהיה מקום כזה בו היו מביאים לך משימות תמורת ערך שווה, כולל הדרך לבצע אותן עם פידבק ודרייב, מה זה היה עושה לך?

עכשיו,
מה שנשאר לך זה ליצור לעצמך חברה כזו.

שיתוף אישי:

כשיצאתי לעצמאות יצרתי יחד עם קבוצת חברות מדהימה ועסקית, קבוצת תמיכה כזו של שיתופים וייעוצים, מפגשים והתנעה.
קראנו לעצמינו 7up וזה היה (ועדיין) מושלם!
אז מה את צריכה לעשות תכל’ס?
קחי את עצמך וכמה קולגות בידיים ותייצרי לעצמך מקום של ביטחון, ידע והעצמה.
ואם את רוצה לקבל תשובות על שאלת השאלות של כל עסק מתחיל,
ותוכן מקדם עסקי קריטי לעסק, כמו למשל סדרת ידע לכל מי שמתעסקת עם לקוחות,
ובעצם, עם כלל יצורי אנוש.

יכולה להירשם בטופס מפה 

***

ואם את קופירייטרית או כותבת שיווקית או מיקרוקופי או גם וגם וגם.
עזבי יוזמות ופשוט תצטרפי לחברה קיימת, פעילה ומלאת מילים כתובות וטובות.
לקבל המון טוב, ידע, פידבק, ביטחון, קידום, חברה, סיעור מוחות, חוו”ד וייעוץ,
קידום עסקי ועוד המון דברים טובים על הדרך.

מכאן הדרך הקלה להתקדם בכיף!

מוזמנת 🙂

אולי יעניין אותך

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן