אדמיניסטרציה
ציבורי קהילה
ציבורי קהילה
פעילות אחרונה: לפני 3 שעות
כאן המקום לשאול, להעלות לדיון, לשתף ולהתייעץ על כל הענינים האנדמניסטריבים שאת נתקלת בהם במשרד ובעסק... פירוט נוסף
ציבורי קהילה
מזכירות פרילנס – שכר
קדם ‹ Forums ‹ אדמיניסטרציה ‹ מזכירות פרילנס – שכר
-
מזכירות פרילנס – שכר
פורסם ע"י טובה לקס אדריכלות ועיצוב פנים on 06/03/2024 ב10:02 amהיי, אני מחפשת מידע כלשהו כמה לוקחים לשעה במזכירות פרילנס
שמח לכל מידע שהוא
יש לי ניסיון של כשנה בתחום
צפורה עהרנרייך הגיבה לפני 3 חודשים 16 חברות · 36 תגובות -
36 תגובות
-
ככל שידוע לי, בסביבות 50-60 ש”ח לשעה.
יכול להיות שלוקחים כבר יותר?
מזכירות פרילנס, לכאן! -
היי, שכר של מזכירות פרילנס עומד על כ 130 – 150 ש”ח לשעה וכמובן תלוי מה את מביאה מעצמך לעניין – כמו, ניסיון, מקצועיות, ידע וכו,,, פרילנס מוציא חשבונית – יש לזה מעמ (תלוי באופי התיק העצמאי שלך – זעיר/מורשה/בע”מ) , תשלום רשויות וכו… עלויות תקורה ועוד הרבה שמיותר לפרט
השכר 50-60 הוא שכר של שכיר, וגם נמוך יחסית.
-
משרדית טופ, תודה על התגובה! המידע שבידי אכן לא מספיק מעודכן… ישן מאוד.
-
שלום חברות
אני עצמאית(עם קבלות..)
נותנת שירותי ניהול כספים ומשרד לעסקים ועמותות
מחיר לשעת עבודה משתנה לפי כמות ומהות העבודה
אצלי נע באזור ה80 לשעה כפול מספר השעות בחודש – ללקוח חודשי
פרויקט חד פעמי-תלוי 🙂
ותק רב עם לקוחות מרוצים מאד ב”ה
-
גם אני בתחום, וחברה בפורום מזכירות.
שם דובר על בין 80-120 לשעה, תלוי באופי העבודה, ובנסיון שלך.
וממליצים מאוד על גלובלי מאשר שעתי.
-
שרשור מאוד מעניין..
אני עוסקת בשיווק דיגיטלי לעסקים וארגונים,
והתעריף השעתי שלי הוא 180 ש”ח לשעה.
ובאמת יצא לי כבר כמה פעמים שהלקוחות שלי מבקשים ממני עבודות מזכירות
ואני בדילמה איך להעריך כזו עבודה,
גם אחרי התגובות כאן:
50/60/80/120/150… ???
עבודת מזכירות זה נחשב אצלי לעבודה פשוטה וקלה,
ואני לא מצליחה להבין איך אפשר לקחת עליה סכומים כאלה גבוהים,
הרי כל מי שתלך לחפש עבודה כמזכירה, יציעו לה מינימום 30 ש”ח לשעה,
ומי שמקבלת יותר, אז היא ממש ברת מזל, או שהיא עושה דברים נוספים…
ולא שחלילה אני ממעיטה מערך המזכירות כאן,
להפך, אני יודעת שכל אחת פה תותחית על
שמתקתקת עניינים בצורה מדהימה ועושה עבור הלקוחות שלה
עבודה מסורה שבלעדיהן הן היו מאבדים ידיים ורגליים..
אבל גלי לי בבקשה, איך את דורשת 120-150 ש”ח?
איך את משכנעת לקוח שזה באמת מה שמגיע לך?
אגב, מה זה הפורום של המזכירות? אפשר להצטרף גם?
-
היי בתיה מאוד פשוט,
קודם כל כשזה העסק שלך, יש לך את הוצאות העסק כמו כל אחד – תקורה, חשמל, ציוד משרדי, תשלומים שונים, שכירות, ידע, מקצועיות. הלקוח שלך נהנה מכל הדברים האלה כאשר הוא מקבל את שירותי המשרד ולא צריך לשלם על הדברים האלה בשביל להעסיק עובדת – לא לשלם מס הכנסה, ביטוח לאומי, משרד, חשמל , ביטוחים, ק”ה וכו…. לא צריך לפרט מה התשלומים של עצמאים .
מעבר לזה, מי שעוסקת במשרד מרחוק, בעלת ידע ומקצועיות מספיקה בכדי להציע את שירותיה לאחרים (במשרד יש שירותים רבים מאוד שלא כולם יודעים להתעסק עם זה, לא כולם טכנולוגים , לא כולם אוהבים להתעסק עם ניירת – וזה שווה כסף!!!
מעבר לזה, הלקוח מתפנה מזמן “משרדיות” יקר, והוא פנוי לקידום העסק שלו, לגיוס לקוחות חדשים – זה שווה כסף .
השכר 30 ש”ח לשעה שאת מצינת – זה אפילו פחות משכר המינימום, מי שמוכנה להשתכר בשכר כזה, לא מעריכה את המקצועיות שלה בצורה נכונה ושווה לעשות בדיקה חוזרת.
היום שכר שעתי כשכירה, לניהול משרד, עוזרת אישית, מנהלת אדמיניסטרטיבית – מסתכם בלא פחות מ 70 ש”ח לשעה , וזה רק השכר שמשולם לעובדת , ללא עלות מעביד (כמו שציינצתי קודם)
לכן התעריף 120-150 ש”ח לשעה במשרד במיקור חוץ עולה כך, ואף חוסך המון כסף ללקוח.
בהצלחה
-
שכירה שמקבלת כמזכירה 70 ש”ח לשעה?
גלי לי איפה….
זה מציאותי?
או סתם עושה פה חלישות הדעת לכמה וכמה….???
-
שכר 70 לשעה, זה 12,000 שכר חודשי (משרה מלאה, ללא ימי שישי) – זה השכר הממוצע במשק
זה שכר שמקבלים לניהול אדמניסטרציה, ניהול משרד, מזכירה אישית של מנכ”ל, סמנכ”ל
קחי אזור תעשיה קיסריה, זכרון, והסביבה.
אם תכווני לאזור תל אביב והשרון,,, זה אף יותר
תעשי בדיקות יקירה
התעריף שאת מציינת,, מתאים למשרת סטודנטים,,, טלמרקטינג,,, קבלה,,,, וגם זה נמוך מאוד!!!
-
-
-
כן בתיה,
אפשר בשמחה להצטרף לפורום מזכירות
דברי עם נחמה קסלר, מנהלת הפורום – nk0527167331 שטרודל גימייל וכו’
-
ביקשתי מנחמה להצטרף לפורום
והיא ענתה לי שהיא כבר לא מנהלת את הקבוצה
צריך לפנות לטליה שורץ
-
-
-
אוקיי, מעניין…
בואי נעשה בדיקות 🙂
מי שיכולה לכתוב כאן
כמה היא או חברתה או קרובת משפחתה מקבלות, עם טיפה רקע
זה יעזור לדיון
אני יכולה להתחיל…
אני סמנכ”לית בעמותה, (יש לי כמה כובעים..)
ויש לנו בצוות גם מזכירה,
היא קיבלה 40 ש”ח לשעה, והעלנו לה אחרי שנה של עבודה ל45 ש”ח לשעה.
והרגשתי שהיא ממש זכתה למה שרבות כמוה לא זוכות…
אני מאופקים, אז אולי בפריפריה המחירים הם אחרים?
-
בקשתי מנחמה להצטרף לפורום מזכירות
והיא ענתה לי שהיא כבר לא מנהלת את הקבוצה
וצריך לפנות לטליה שורץ בענין
-
-
אני ביררתי בכמה מקומות
נותנים למזכירה 35 או 40 ש”ח לשעה.
לא שמעתי בשום מקום שמזכירה מקבלת כמו בהייטק
כנראה מדובר במקרה מאוד מיוחד שהמזכירה היא לא רק מזכירה אלא צריכה לתפעל דברים מורכבים
שה’ ישלח לכולם פרנסה בשפע!!!!
-
מה זה בכלל “מזכירה”? התפקיד כולל ה-מ-ו-ן דברים, ויש גם רמות שונות וסמכויות
שונות של מזכירות. פקידת קבלה היא “מזכירה”, וגם מנהלת אדמיניסטרטיבית של
קליניקה. והן עושות עבודות שונות לחלוטין…
עבודות מזכירות ש”כל אחת יכולה לעשות” – לא דורשות ידע ומקצועיות, אלה שבמודעת
הדרושים מחפשים ידע ביישומי מחשב ויחסי אנוש – אכן מקבלות שכר מינימום אולי
קצת יותר ואין מדי הרבה לאן להעלות כל עוד הן נשארות באותו תפקיד.
אבל עבודות מזכירות שזה בעצם ניהול משרד, וזה כולל כל מה שעבודת ניהול כוללת,
מתומחרות אחרת.
כמובן שגם לניסיון יש מה לומר, והמון – ל”איפה עובדים”. (חברה בע”מ מול עמותה
או מוסד חינוכי, לדוגמא).
ועדיין מזכירות היא אכן לא הייטק, והשכר בהתאם, ויש את הברוטו ויש את הנטו
וכו’… השכר על עבודת מזכירות מתחיל בשכר מינימום.
והשמים הם הגבול. באמצעות בונוסים, שעות נוספות, משמרות ערב/לילה ועוד – אפשר
להגיע גם ל-100 ש”ח לשעה.
לגבי תמחור פרילנס, אז כמו שכבר כתבו – הוצאות נלוות לעבודה יש למעסיק על כל
שכיר, וזה משתקלל בתמחור שעת עבודה של פרילנס.
יש מזכירה ש”עושה את העבודה והולכת” – ואז אכן בפרילנס זה מתחיל ב-50 ש”ח.
אבל יש מזכירות מנוסות שנותנות מעטפת לעסק, לוקחות אחריות, זמינות ועוד – וזה
בהחלט יכול להגיע גם ל-150 ש”ח לשעה, ובצדק. -
אני עובדת כמזכירה במשרד ממשלתי במשרה מלאה
השכר החודשי הוא בסביבות 7 אלף
-
אני עובדת כמזכירת רכש ותקציב ,
ואני הגעתי עם דרישה של 8,500אישרו לי את זה אחרי הרבה ראיונות… כי יש לי מלא ידע והם היו נואשים כבר מלמצוא ולא היו מרוצים מהקודמת ,
ובאותו מידה כמעט השביעו אותי שזה לא יצא מהחדר הזה ,כי יש פה עוד מזכירות רבות עם וותק של שנים , שלא הגיעו לשכר הזה….
אז מי שכתבה 70 לשעה בשכירה – קצת לא הגיוני….
-
מכירה מזכירה של עמותה
שהיא מולטי טסקינג
מקבלת משכורת של 25 אלף ש”ח בחודש
לא חושבת שזה פייר
כי זה מכספי צדקה בלבד
אבל זו המציאות
-
עמותת בעזרי
לפי הדיווח – המזכירה מקבלת 12,000 ש”ח בחודש…
-
ועד הרבנים
לפי הדיווח – המזכירה מקבלת 13,000 ש”ח בחודש
-
-
ממש לא!
למה כל כך קשה לקבל/להבין שעבודתה של מזכירה זה לא רק להכין קפה ולהגיד שלום יפה לבאי בית העסק – הקונספט הזה של מזכירה כבר נמוג מהעולם הזה בשניה שהטכנולוגיה והתוכנות המתקדמות נכנסו לעולם ומכונת ההקלדה עפה מהעולם ונכנס המחשב
מזכירה היום עושה כל כך הרבה דברי אדמיניסטרציה , מנהלת מסמכים, מתעסקת בתוכנות שונות שצריך ללמוד לתפעל אותם ועוד ועוד
מי שחושבת שלשמור בסוד את השכר של 8000 ש”ח כדי שיתר חברי המשרד לא ישמעו כמה “הרבה” היא מרוויחה,,, או שחושבת ש 13,000 / 12,000 ש”ח זה שכר ל 2 מזכירות – שבאמת תצא ותעשה בדיקות שכר במשק.
מי שמשלם או מוכן לשלם רק את הסכומים הנמוכים האלה,,, באמת חי בזמן עבר לגבי מזכירות ומראש לא הייתי מסכימה לעבוד עבורו !!! דרישת המעסיק לא תסתפק רק בלעשות קפה ולהגיד שלו לבאי המשרד,, הוא ידרוש את כל הקידום הטכנולוגי שעומד היום ברשות משרת מזכירה .
תעריכו יותר – הן את המשרה והן את עצמכן.
בהצלחה
-
את דיברת פה על מקומות נחשבים וחילוניים בעיקר
אצלנו בפריפריות ובפרט בציבור החרדי, שלצערי מנצל את העובדות ומשלם גרושים, אין את הסכומים האלה.
אני עבדתי אצל מישהו כ10-12 שנה והגעתי ל47 ש”ח מבחינתו שהיה “וואו”, כשמתוכם כמה שקלים הם כבונוס, ודי למבין…
והוא היה בוס סופר מעריך, ואני עובדת סופר תקתקנית, משאירה שולחן נקי כל יום וכו’ שבכלל עשיתי לו הנה”ח ופחות מזכירות, הנה”ח עד מאזן!
אני עובדת מסורה, עם המון ידע ונסיון שרכשתי, והוא לקח אותי איתו בכמה וכמה עסקים שפתח, אבל לשלם יפה?? עד כאן….
ובאזור שאני גרה, השכר השעתי למזכירות יחד עם הנה”ח וכו’, מציעים לך 35-40 גג!!
-
עוד יותר מזה, דיברתי בדיוק עם מישהו שמחפש הנה”ח מהבית 1-2 שעות ביום, ומציע 35 (!!!) ש”ח לשעה!
האמת? בושה למגזר שלנו…
-
-
למה בעמותת בעזרי יש גם מזכירות וגם מנהלת משרד?🤔
ואני לא חושבת שעבודה של מזכירה יותר קשה מכל עבודה משרדית אחרת, או אפילו מעבודה של מטפלת, למה הן צריכות לקבל פחות??
ולהיפך דווקא בגלל כל הטכנולוגיה והתוכנות, העבודה של המזכירה נהיה קלה הרבה יותר.
כי זה יוצא מהכיס של התורמים ולא מהכיס של המעסיק אז לא אכפת להם לשלם משכורות מופקעות🤨
-
-
זה לא מתחלק ל-2.
זה מדווח מהנהלת חשבונות לפי תלושים.
(אלא אם כן אחת עובדת בלי תלוש…)
-
-
אשמח לדעת כמה מקובל לקחת היום על הקמת רשימת ת]וצה פלוס דף נחיתה? ואוטומציה אחת
-
רק מדייקת שיש הבדל בין מזכירה שהיא שכירה
לבין מזכירות חיצונית – אדמיניסטרציה וניהול משרד.
יש דברים חופפים ויש שונים,
וכאן נעוץ ההבדל בתשלום.
-
וואו איזה שרשור מענין 🙂
אכן בכל תחום ההפרש בשכר לשכירה או עצמאית הוא די גדול
למה?
כי לעצמאי יש הרבה הוצאות שאין לשכיר
והוא משקיע המון שעות מעבר לביצוע העבודות בתכלס
בנוגע לתשלום עבור מיקור חוץ-
השירות שניתן הוא מקצועי בהרבה משירות של שכירה
זה שירות שנותן מעטפת שלמה לבעל עסק
אני נותנת לדוגמא גם את ההנה”ח לעסק
והידע והכלים שרכשתי במהלך השנים שווים המון!
ועוד
נדיר למצוא שכירה שמשתלמת, לומדת ומשתדרגת כל הזמן
ואני כל הזמן לומדת דברים חדשים ונותנת את הידע הזה ללקוח
הלקוח בסופו של יום מרוויח כסף!
למה?
כי אין לו הוצאות של משרד ועובדים
אין לו יחסי גומלין לעובדים-אין בעיות פיטורין, לא דואג לממלאת מקום… ועוד
הוא פנוי להשקיע את האנרגיות והזמן לקידום העסק
ומרוויח המון ידע מקצועי שעצמאים רבים לא יודעים(מנסיון !)
משהו עדיין לא ברור?
מוזמנת לכתוב בשמחה 🙂
-
כן גיטי,
כתבת ברור ואמיתי!
שואלת: יש לך עובדות?
אחרת, איך לא צריך לדאוג למילוי מקום…?
-
כתבתי שאחד מהפלוסים של בעל העסק זה
שהוא לא צריך לדאוג לעובדת שיוצאות לחל”ד
כנותנת שירות העול עלי !
-
-
-
יואוו
זה מעניין
כמה חיפשתי את הידע הזה לפני שהתחלתי לעבוד…
חבל שאני רואה את זה רק עכשיו
אני מזכירה פרילנסרית טרייה ממש
כשהייתי שכירה אף פעם לא קיבלתי יותר מ36 לשעה
עכשיו התחלתי עם לקוחה ראשונה אני לוקחת לה 45ש”ח לשעה
היא מודעת לזה שאני מתחילה ובעצם קצת לומדת אצלה ולכן המחיר הזול
אני מעוניינת עכשיו להוסיף לקוח נוסף ב 50ש”ח (אם את מעוניינת באישי…)
אני בעצם עושה כל עבודה שהלקוחה מבקשת, עדיין לא במקום של לייעץ בעצמי
נ.ב. חשוב: חשוב מאוד לסכם מחיר גלובלי חודשי ככה המשכורת שלך לא תלויה בקצב של הלקוח…
Log in to reply.