אתגר 3 | רוצה לכתוב פחות מ-50 מילים, ואולי לקבל שובר בחנות עיצוב? יש לנו זוכה!!!

קדם Forums עיצוב והפקת אירועים ושמחות אתגר 3 | רוצה לכתוב פחות מ-50 מילים, ואולי לקבל שובר בחנות עיצוב? יש לנו זוכה!!!

  • אתגר 3 | רוצה לכתוב פחות מ-50 מילים, ואולי לקבל שובר בחנות עיצוב? יש לנו זוכה!!!

    פורסם ע"י שמחוש | עיצוב אירועים מנהלת קהילה בקדם אומנות ועיצוב on 23/10/2022 ב6:58 pm

    בס”ד

    טוב, הפעם זה באמת מרגש.

    אתגר הטיפים הגדול | כל טיפ שיכול לעזור לקראת אירוע:

    1. בין אם בעלת מקצוע, ובין אם את אמא משקיענית שמברמצת:)

    לא צריך להיות טיפ סופר גאוני, אלא בעיקר פרקטי.

    2. עד 50 מילים

    3. אין צורך לפתוח דיון נפרד לכל טיפ, אלא להכניס אותו בתגובות כאן.

    המטרה שכל מי שמגיבה כאן בעז”ה תיכנס להגרלה בצורה מסודרת.

    4. מוגבל בזמן!

    הגרלה על שובר בשווי 100 ש”ח בחנות עיצוב, תיערך בעז”ה ביום חמישי – ט’ חשוון🤩

    ואולי אולי תינתן אפילו בחירה, ותוכלי לבחור בחנות שאת מעוניינת:)

    5. טיפים נבחרים יכנסו לחוברת טיפים שאני בעז”ה מוציאה, ומשתתפות באתגר גם נשים מרשימת התפוצה שלי –

    שאין להן גישה לקדם.

    ***

    מי ראשונה?😍

    ואגב, האתגר הזה מיועד לכל אותן נשים שאוהבות עיצוב, רוצות לזכות,

    ואין להן עסק רשמי ומה לעשות עם פרסום חינם – כמו שזכו באתגרים הקודמים.

    אז פשוט בוווווואו.

    ***

    חדשה כאן? הנה קישורים ישירים שיסבירו לך כמה כיף כאן😇

    היה לנו את אתגר 1: העלאת תכנים לתיקיית אוסף השראות

    אחריו הגיע אתגר 2: שיתופים מהשטח – תמונות + קצת רקע כדי שנבין איך היופי הזה קורה.

    הזוכות בשני האתגרים קיבלו פרסום חינם סופר שווה כאן בקדם.

  • 20 תגובות
  • בלומה בוטיק למיתוג אירועים ומארזים.

    אומנות ועיצוב
    חברה
    24/10/2022 ב2:52 pm

    ראשונה? וואוו…

    הטיפ שלי במילה אחת:

    תרכזי.

    מכירות את זה שעומדים לפני נסיעה לכמה ימים וצריך לזכור לקחת “מלא” דברים. אז פשוט מכינים מקום (אולי מזוודה) וכל מה שנזכרים – מניחים בתוכה. כולל דף מסודר עם פרטים וטלפונים שכדאי שיהיו זמינים… בסוף מוסיפים את החטיפים… כי א”א בלי….

    אז זהו..

    זה הרעיון…

    תרכזי.

    וב-עד 50 מילים (וואוו, זה היה מאתגר ממש…) –

    הכיני רשימה מה צריך לארגן (מוכר, נכון?..).

    הכיני טבלה שתרכז את כל הפרטים הסופיים;

    לדוג’: לארגן | הוכן | הוחזר | טלפון | הערות

    הכיני מקום וכל מה שמוכן מניחים רק שם! (מפות/הדפסות/כלים וכד’)

    כך ברגע האמת תמצאי את הכל מרוכז ומוכן לשימוש…

    את הטבלה שמרי באותו מקום, ‘רק שם!’

    בשמחות תמיד,

    אוונטיו

    (ולמי
    שלא מכירה, כי אני די חדשה כאן. אני בוטיק למיתוג אירועים כולל הדפסה ואקססוריז
    ושליחה עד הבית. אם את מעצבת לבד, מקסים! תוכלי לשלוח אלי להדפסה ברמה גבוהה על
    מגוון מוצרים… ליותר פרטים תוכלי להיכנס לאתר שלי שמתעדכן כל הזמן…)

  • הודיה ט.

    גרפיקה
    חברה
    24/10/2022 ב9:17 pm

    בחמישים מילים?

    קבלו את הטיפ שלי,

    שהוא פשוט ככה הוא מארגן וגאוני,

    מדגישה: אני עושה אותו הרבה הרבה לפני האירוע, ככה הראש מאורגן ולא לחוץ.

    מה צריך?

    דף חלק, עט, וראש נקי:)

    1. רושמת כותרות לפי נושאים הדורשים טיפול: ‘עיצוב’/’בגדים’/’צילום’…

    2. מתחת לכל נושא, את כל המטלות הקשורות אליה שורה מתחת לשורה, ולאן צריך ללכת/למי להתקשר בכדי לבצע את אותה מטלה.

    3. פותחת עמוד חדש ורושמת מטלות לפי מיקומים ‘טלפונים שיש לעשות’/’קניות בבני ברק’/’קניות באלעד’ ומתחת לכל אחד מהם מרכזת את כל המטלות מחדש.

    4. מחלקת לימים

    וסיימנו!

    (הצלחתי?)

  • אילת חוברה

    אדריכלות ועיצוב פנים
    חברה
    24/10/2022 ב9:52 pm

    הטיפ שלי הוא פשוט:

    סדר בבית= סדר בראש= פחות לחץ

    תתארגני יום יומיים לפני האירוע כך שביום המיועד הבית יהיה מסודר ונקי ( עד כמה שניתן…),

    שיהיה ארוחת בוקר/צהריים מוכנה מראש (לרעבים שלא מפסיקים להסתובב סביבך ולהזכיר זאת…).

    כך תפחיתי לחץ, תוכלי לחשוב ולהתרכז בקלות , והסביבה שלך תהיה רגועה יותר.

  • שולי סרף | סטודיו SARAF

    גרפיקה
    חברה
    24/10/2022 ב10:05 pm

    הי, הטיפ שלי הוא אחרי שלב הטבלאות והקניות….

    כשבוע לפני האירוע שימי בצד שקית גדולה (כזו של איקאה….😉)
    ארגני בה את הפרטים שנוטים לשכוח אותם אבל הם סופר חשובים: סיכות בטחון, דבק, מספרים, חוט ומחט, מראה, פודרה… הפריטים שקנית ספציפי לאותו אירוע ואלו שאת נזכרת בהם ככה פתאום ו…
    הבנתם את הרעיון- את השקית הזאת אסור לשכוח!!!! 🙃

    בהצלחה

    ובשמחות תמיד!

    [תודה שמחוש על האתגרים 😍]

  • שולמית אלמשעלי

    צילום ומולטימדיה
    חברה
    25/10/2022 ב9:01 am

    הטיפ שלי לגבי עיצוב אירוע,

    היום לא צריך לקנות הכל יקר, אפשר על ידי חשיבה מראש להזמין מוצרים מעלי אקספס כמו:

    בלונים עם קשת לעיצוב לבד, חד פעמי, שלטים מודפסים, מזכרות עם תמונה אישית, ועוד…

    והכל במחירים ממש טובים (וזולים ממש)

    שיהיה רק בשמחות!

  • שמחוש | עיצוב אירועים

    אומנות ועיצוב
    מובילה
    26/10/2022 ב2:05 pm
    מנהלת קהילה בקדם

    וואו – איזה טיפים שווים.

    וטוב, רואה שכנראה הגזמתי עם ה-50 מילים😂

    אז לא באמת מצליחה לתייג את כל המוכשרות כאן –

    אבל הנה אלו שהצלחתי.

    (לא תייגתי אותך? בעיה טכנית.

    תייגתי וכבר רשמת? גם כן בעיה טכנית)

    שומעות כולןןןןןן?

    מחכים כאן לטיפים שלכן!🤩

    @Toni

    @MIRISAL

    @GLOBOSNECHAMA

    @MIRIC

    @CHANA

    @Shirihaliva

    @MELAVLEV

    @PLANETA

    @MELAVLEV

    @estimshan

    @naamac

    @shulisaraf

    @shendi

    @Simbi

    @khmitoog

    @SIMCHADESIGN

    @alya

    @avironbalon

    @moriyarosenblum

    @dvorachizkiya

    @ELISHVAMALKA

    @yael03

    @shirag

    @NechamaB

    @rosen

    @MELAVLEV

    @faiggy

    @malkysitton

  • חיה ל.

    הוראה רכזות וחינוך
    חברה
    26/10/2022 ב2:18 pm

    כדי שהכל יעבור בשלום

    ממליצה לך לכתוב את פרטי החלום…

    חולמת שהכל יהיה מאורגן

    בלי כאבי ראש ובלגן?

    חולמת שהכל יראה טוב?

    אז קדימה! שבי והתחילי לכתוב

    דף ועט זה מה שצריך

    והכותרת: שם הארוע ותאריך …

    עשי לעצמך סדר וחלוקה

    מה צריך לעשות ובאיזה דקה…

    משגרת לך ברכה

    שיהיה בהצלחה…

    {:עד כאן 50 מילים:}

    {אתן לכן דוג’ קטנה מהכנות לשבת…

    אחרי שאני מחליטה ורושמת מה אני רוצה להכין, אני לוקחת דף נוסף ורושמת בו כותרות:

    תנור, סיר, קערה

    ומתחת לכותרות הללו אני כותבת את מה שאני רוצה להכין לפי הצורך…

    לדוג’:

    סלטים חיים יהיו בקערה, סלטים מבושלים בסיר, חצילים בתנור וכו’}

  • יעל אשואל

    הוראה רכזות וחינוך
    חברה
    26/10/2022 ב10:33 pm

    הטיפ שלייי

    זה חשיבה מוקדמת כחודש לפני האירוע רשימה מסודרת של כל התיכנונים, הוצאות, הכנסות,

    זה עוזר ממש לדעת איפה אנחנו עומדים.

    מה גם שחשיבה מוקדמת עוזרת בחיסכוןןן

    😅 הזמנת דברים מראש משיין, אלי אקספרס אומרת מניסיון!!!

    התמקדות בדברים הקטנים שמקפיצים את הערב לוגו לאירוע, חבקים של הלוגו, מדבקות (זה עולה גרושים בבתי דפוס)

    יש אתר מהממם שנקרא קנוואה (אתר עיצובים)

    הכנת בוק לילד/ה השמחה ללכת לים להלביש אותו/ה יפה להביא עוד כמה לוקים לקחת מצלמה הכי טובה שיש בבית לצלם אותה ולעצב באתרים השונים (חוסך 1500,2000 שקל)

    בהצלחההה

    תודה רבה!!!

  • שמחה

    גרפיקה
    חברה
    30/10/2022 ב10:56 am

    על מנת שלא נבוא לאולם ונופתע,
    הסוד הוא, הדמיות דיגיטליות מפורטות ומוחשיות לכל פינה באולם!
    בתוספת רשימת פרוט האביזרים הנלווים עד לרמת הדבק נייר ומספרים😄
    כאשר אני מעצבת ללקוחה בר, אני מעמידה את הכל בהדמיה,
    וכך הלקוחה יכולה להתרשם באופן מדויק ומוחשי.
    בהצלחה!

  • שמחוש | עיצוב אירועים

    אומנות ועיצוב
    מובילה
    31/10/2022 ב7:36 pm
    מנהלת קהילה בקדם

    היי כולן🤩

    אז בס”ד ביום חמישי הקרוב יש לך הזדמנות לקבל שובר מתנה בחנות עיצוב.

    תנצלו הזדמנויות😝

    **

    האתגר כאמור פורסם במקביל ברשימת התפוצה שלי – שם אני שולחת טיפים בעיצוב.

    לטובת כולן, מעלה לכן כאן את הטיפים שרשמו לי שם.

    יש טיפים שחוזרים על עצמם כיון שהן שלחו בקובץ אנונימי ולא ראו את התשובות של השאר.

    תהנו:)

  • שמחוש | עיצוב אירועים

    אומנות ועיצוב
    מובילה
    31/10/2022 ב7:40 pm
    מנהלת קהילה בקדם

    מתחילה לצטט, שווה קריאה:

    אני בלונאית ואחראית האירועים במשפחה. הטיפ שלי: הוא לשבת עם דף ועט לעצום עיניים ולהעביר בסרט נע את מהלך האירוע. מה צריך להיות בכל דקה+ תקלות צפויות. וככה אני רושמת מה צריך לתכנן ומה צריך להכניס במזוודה לאירוע.לדוג: מציירת בראש איך יראה בר הפתיחה – ומהר רושמת על דף את כל המרכיבים. וככה הכל ברור ונהיר ושום דבר לא נשכח!.

    ***

    הטיפ שלי לאירוע: לחלק את האירוע לסעיפים ולתת למשפחה לעזור בדברים קטנים וכך אנו נתרכז בדברים הגדולים

    ***

    שיהיה לך בבית מלאי של מפות קטיפתיות בגוונים שונים, מרכזי שולחן, ופמוטים בעיצוב מעניין, כל פעם אני משלבת דברים אחרים…

    ***

    הטיפ שלי, התארגנות מיום אחרי קבלת הידיעה שהאירע באופק.

    ***

    קודם כל לשבת כמה שיותר מוקדם לפני האירוע-

    אפילו כמה חודשים קודם ולעשות רשימה מסודרת ומפורטת כמה שיותר של כל מה שצריך לאירוע-

    לדוג’: חד פעמי- צלחות גדולות בצבע שחור, מזלגות בצבע לבן, …

    בגדים- גרביים לדויד, אביזרים לתסרוקות לבנות

    לסרק פיאה, לקנות בולים להזמנות…

    ובמשך התקופה עד האירוע כל יום לעשות כמה דברים קטנים ולהזריח ברשימה

    תגיעו לאירוע הרבה יותר רגועות עם ראש מסודר, וביטחון שלא שכחתן שום פרט

    ***

    לשים מרכזי שלחן בגבהים שונים

    מזכרת בצבעי השלחן – הקונספט

    ***

    בחרתי טיפים בנושא עיצובי נטו: טיפ 1: פרחים, צמחים ובכלל אלמנטים מהטבע מאד מוסיפים לארוע, כאשר אין לי אפשרות לקנות פרחים מסיבות שונות [ שמיטה, קוצר זמן, נגישות וכו] פשוט יוצאת לטבע [ גרה בקרבה ליער ירושלים] מצטיידת בקאטר [ סוד של מזמרה] ובאשפתון ענק, שאף פעם לא מספיק, ומסתכלת סביבי מה יכול להתאים מבחינת העמידות, קלות העיצוב, הגיוון במירקמים השונים וכו, ופשוט מתחילה לגזום ולגזום, וככל שיותר נכנסת לעובי היער – התלהבותי גדלה, ועד שבעלי לא מתחיל לצפור ולאיים שהוא זז – אני לא עושה סטופ, ניראה לי עברתי את החמישים מילים אז ממש בקיצר, חלק מהצמחים שוטפת,אלמנטים יבשים מרססת בספרייי, עיצובים משגעים, בשפע, ובמינימום

    ***

    הוצאה כספית טיפ 2: יש לי חמישים מילים נוספות? או שנתקזז? נרות דקורטיביים מייצרים אוירה מיוחדת, [ לוודא בטיחות!!!! – חובה] כשאין לי את הגוון הרצוי של הנרות שמתכתב עם העיצוב הכללי, ובא לי להתקמצן ולא לקנות נרות נוספים – לוקחת נרות פשוטים מאיקאה בצבע שמנת [ מגיע בגדלים שונים], ממיסה בקופסת שימורים ריקה פתיתי שעווה, מוסיפה את הגוון הרצוי ומטבילה את הנרות עד להגעת הגוון, אפשר לשחק באפשרויות שונות. תודה ושמחות בלב שמח לכלנו

    ***

    עיצוב לחם מדהים לארוע: בתבנית פאי מניחים מבצק חלות כדורים כדורים בגודל בינוני, מורחים ביצה, ומפזרים קישוטים כיד הדמיון: שומשום, קצח, קווקאר, גרעיני חמניה, גרעיני דלעת, ועוד לאחר האפיה מוצאים מהתבנית (כדאי לשמן מראש את דפנות התבנית ולהניח ניר אפיה, גזור מדויק, בתחתית התבנית) ומקבלים חלה מדהימה!

    ***

    הטיפ שלי הוא דוקא הפוך, אם לא התארגנתי מספיק, אין לי נסיון וכו’ אז בשטח-לא רק להתאכזב על מה שלא הלך, היה חסר וכו’ אלא ישר לכתוב-פה היה צריך מזלגות קטנים לפאי, כאן מפה רזרבה וכו’. וכך-הארוע השני שלנו היה ב”ה מושלם.

    הטיפ שלי הוא להיות מאורגנים מראש כמה שיותר- רשימה מסודרת, מחולקת לקטגוריות- קניות, הכנות, מה אפשר לעשות מראש ומה חובה ביום האירוע, לרדת לרמת הפרטים הקטנים ביותר- תפריט מסודר- כל מנה באיזה צלחת מוגשת? איזה כלי הגשה ישמשו אותך? כדאי לארוז את הציוד בארגזים מסודרים עם רשימה ממוספרת לפי סדר האירוע

    ***

    רשימות – מכל הסוגים: רשימת הביגוד, רשימה לאוכל, רשימה למוזמנים וכו’. הכי כיף לרשום הכל, “לרוקן” את השכל על הדף, ואחר כך לסמן הצלחה

    ***

    הכי חשוב להכין רשימה של מה שבא לך שיהיה באירוע ואז להתמקד בכל פרט בפני עצמו ולפרט איפה לקנות איפה יהיה בעיצוב באיזה צבע וכו’ העיקר לעבוד עם רישום

    ***

    לתכנן מראש ברשימה! זה אולי נשמע ממש פשוט, אבל שימת לב לאירוע ומה בדיוק צריכים בשבילו זה אחד הדברים החשובים!

    ***

    התארגנות מוקדמת ע”י רשימה מסודרת של כל הפרטים עד לקטנים ביותר

    ***

    הטיפ הכי טוב שיכול להיות: רשימות, רשימות, רשימות. זה נראה הר מאיים ואת לא יודעת מאיפה להתחיל ולכן כל דבר שאת יודעת/חושבת שצריך פשוט לרשום, ולסמן/להזריח אחרי שבוצע

    ***

    כשמתכננים אירוע חשוב לכתוב את כל הדברים שצריך ברשימה מסודרת ומפורטת עד לפרטים הקטנים ולפי הסדר של הדחיפות ומתי עושים אותם תמיד ברגע האחרון יש כמה דברים שמתבטלים אז לכן כדאי להיות מאורגנים מראש וברגע האחרון – זה רק הדברים האחרונים והפחות חשובים ואז זה הזמן לאלתור…

    ***

    רשימות, רשימות, רשימות, מחולק לפי קטגוריות ורמת חשיבות. וכן גם לדעת לחלק משימות…

    ***

    קודם כל רשימות, מה עושים מתי, וכל, אבל כל מה שניתן לעשות לפני יוםפ האירוע, עושים! ביום האירוע עצמו עושים רק את מה שא”א לעשות לפני כן. כי יש חוק כזה שבסוף הכל נופל על כמה שעות לפני האירוע ומגיעים עם הנשמה ביד.

    ***

    כשאני כותבת לי את המשימות בערב הארוע עפם התאריכים ליד (מה צריך לעשות מתי) אנ ישמה את זה בתוך נילונית לידי טאז כל בן אדם שאני פוגשת אני מספרת לו מה יש לי היום ומחר וכו’ לעשות ואז כשהבנאדם מתקשר בפעם הבאה הוא בד”כ שואל ואיך היה א,ב,ג,… בקיצור הטיפ שלי הוא לשתף

    ***

    התארגנות מוקדמת. להכין רשימה מפורטת, מה אני רוצה שיהיה באירוע, מיקום, כלים אמיתיים או חד פעמי, צבע, תפריט, ומזה לפרט רשימות, מה לקנות, מה להזמין, לרשום תאריך לביצוע כל פרט ופרט, לעשות קניות, להתחיל מוקדם בבישולים, לעצב אולם כמה שיותר מוקדם, לסיים, לנוח ולהגיע לאירוע כמו מלכה.

    ***

    אני משתמשת בו הרבה כשצריך לנסוע מעיר לעיר לאירוע משפחתי שצריך להביא גלידה או משהו אחר שצריך מקפיא אז אני פשוט יוצרת מקפיא נייד : לוקחים מגבת מרטיבים אותה וקצת סוחטים ועוטפים את הגלידה עם המגבת הרטובה ומעל שמים ניילון נצמד ומקפיאים וכשיוצאים לנסיעה שמים בתוך שקית שהנוזלים שיפשירו לא יטפטפו

    ***

    לפני שמתחילים לארגן ארוע או כל דבר שדורש תכנון, מומלץ לעשות רשימות מסודרות- מה יש לעשות, לקנות, מתי וכו’…

    ***

    הרבה פעמים רוצים לשים נרות צבעוניים שמתאימים לעיצוב, כשאני באתי לעצב את הבאר לאחיין שלי, רצינו לקנות נרות בצבע מסויים, העלות של נרות צבעוניים גבוה ביותר. אך פתאום חשבתי על רעיון גאוני אך פשוט והוא יצא מדהים, אני קונה נרות נשמה שהם דולקים הרבה זמן, מוציאה אותם וצובעת ב… גואש (צבע)אקריליק זה של היצירות.. כן כן… זה מהמם עושה את הבאר או המרכז שולחן ולא יקר בכלל…

    ***

    לפני ההכנות לאירוע שבי עם עצמך וערכי רשימה, תכנני איך את רוצה שיראה האירוע שלך עד לפרטים הקטנים, אח”כ עברי סעיף סעיף וחשבי מה אני צריכה להתכונן בסעיף זה כולל קניות, טלפונים וכו’ כשסיימת הכיני טבלה – יומן ושבצי בכל יום מה עליך לעשות וכך כשהכל מופשט וברור צאי לדרך לקקראת האירוע ובעז”ה תגיע מאורגנת אליו. בהצלחה!

    ***

    רשימות, רשימות, רשימות… לפני ה-כ-ל להעלות על הכתב את הדמיונות שלך, את הדברים הקיימים במציאות ולשלב ביניהם בצורה יצירתית. אח”כ לתכנן כל פרט(!!) מה יקרה קודם ומה אח”כ, ממש את כל התהליך של הדבר. בין אם זה עיצוב, ניהול אירוע, ואפילו בדברים הפשוטים יותר- אפיית עוגה, הכנת האוכל וכו’. כשמעלים על הכתב העול והלחץ יורד מהראש (ע”פ מחקרים!) שווה לך להקדיש כמה דקות בשביל זה גם אם ברור לך בראש מה בדיוק תעשי 🙂

    ***

    לעשות מיתוג אפילו לבד זה דבר שמקפיץ אץ האירוע בכמה רמות. וכמובן לעבוד עם רשימות מה רוצים לעשות, דף מסודר עם כל מספרי הטלפון של בעלי המקצוע שאיתם צריך להיות בקשר.

    ***

    בבוקר של האירוע אם יש אותה מאפרת לאמא ולבנות כדאי שהאמא תתאפר ראשונה שאח”כ תיהיה פנויה לשאלות ולעזרה לילדים הקטנים שבבית ושלא תמצא את עצמה בסוף בלחץ מטורף בהצלחה

    ***

    הטיפ שלי הוא באמת אתגר טיפ:) כי הוא מאתגר אבל שווה. לנסות תוך כדי ההכנות וגם באירוע להיראות הכי שלווה ורגועה בעולם, זה כיף גם כי את מצליחה יותר להנות (החיצוניות משפיעה על הפנימיות) וגם כי אנשים יותר נהנים מהאירוע כשבעל האירוע רגועעעע.

    ***

    לדעת שהכל מהשי”ת ולהשאר רגועים, הרוגע משפיע באופן קסם על כולם… (לתשומת לב: רוגע ולא אדישות)

    ***

    תפתחי את המזוודה יום קודם הארוע ותניחי על השולחן בסלון, כל דבר שנזכרת שתצטרכו תכניסי מיד כדאי גם לחשוב על רזרוות ( החלפת בגדים לילדים, איפור לתקן… ) בשמחות!

    ***

    עד כאן לבינתיים,

    תהנו😍

  • שירה ג

    גרפיקה
    חברה
    01/11/2022 ב1:56 am

    טוב, לא היה לי כח ממש לקרוא הכל

    אבל רובכן כתבתן להתכונן מראש, להכין רשימות וכו’…

    אז לא אחזור על אותם דברים!

    אבל,

    אני לא כזאת!!!

    לא יודעת להכין רשימות מראש…

    הטיפ שלי הוא:

    לקנות!

    ראית משהו יפה, מרשים, מתאים

    תקני

    שיהיה לך במלאי

    וכשמגיע אירוע, יש לך מאיפה לאלתר, ולהתכונן

    הרבה הצלחה

    ורק בשמחות

    עם ה-מ-ו-ן כסף {שתקבלי😉}

  • שיא מדיה

    צילום ומולטימדיה
    חברה
    01/11/2022 ב2:10 am

    שלום לכולן!

    ממליצה לפני כל אירוע להכין רשימה עם דברים שתצרכו ליום האירוע

    ואלרגן אותם מראש בתיק \שקית אחת! חוסך הרבה כאבי ראש וחיפושים.

    דברים שהיו בשימוש מנסיון:

    מספריים, דבק סלוטייפ, סיכות ביטחון, סיכות ראש ומגבונים

    רק בשמחות😊

  • פייגי קראוס

    הוראה רכזות וחינוך
    חברה
    01/11/2022 ב10:50 pm

    אחד האתגרים !

    תודה שמחוש על האתגר הזה ועל כל השאר.

    קבלו 2 טיפים מקוריים, מקצועיים ויעילים במיוחד !

    טיפ מספר 1 : שינוע של כוסיות קינוח

    מכירה את זה שנוצר לך חלל ריק בקופסה ואז המוסים נוסעים בתוך הקופסה ?

    כשלי זה היה קורה

    הלחץ דם שלי היה עולה…

    הפתרון שמצאתי : אפשרות א’ לקבל חבילות טישו מלאות בחצים ולדחוס לרווחים שנוצרו באופן שהכוסיות לא יוכלו לזוז.

    אפשרות ב’ לעשות כנ”ל מכדורים של נייר כסף.

    טיפ מספר 2 : את לפני ארוע גדול ? שלך במשפחה או של לקוחה ?

    את צריכה לכין כמה סוגי קינוחים ?

    אחד האתגרים כשצריך להכין כמה סוגי קינוחים במקביל זה “להחזיק ראש ” כשיש צורך להקפיא בין שכבה לשכבה

    נוצר מצב שבו לא זוכרים מה כבר הכנתי ?

    במה כבר הכנתי שכבה ראשונה ?

    שכבה שניה ?

    מה עוד לא התחלתי בכלל?

    מה כבר גמרתי ?

    וכו’

    מה שאני עושה : רשימות!

    רושמת לדוגמא

    טריקולד : שכבה ראשונה

    שכבה 2

    שכבה 3

    עוגת שכבות : שכבה 1

    שכבה 2

    שכבה 3

    שכבה 4

    מגנום: מוס

    ציפוי

    וכן הלאה

    כל שכבה שאני עושה אני מכניסה להקפאה ובודקת ברשימות מה עוד אני יכולה להכין באיזה קינוחים אני יכולה להתקדם

    אמנם מדובר פה ברשימה קצרה

    אך כשצריך להכין הרבה קינוחים רשימה זו מועילה ממש !


    בהצלחה בהכל !




  • רחלי מ

    הוראה רכזות וחינוך
    חברה
    02/11/2022 ב10:36 am

    טוב,

    לא באמת היה לי זמן לקרוא הכל- אז אני מקווה שלא אחזור על דברים שנכתבו כאן…

    הטיפ שלי:

    להתחיל באיסוף מידע.

    על אופי האירוע, על הלו”ז ומה שיהיה בו.

    כשתהיה לך תמונת מצב מדויקת- זה ירוץ, כי אוטומטית תתגבש לך איזושהיא תמונה בראש של התוצאה שאת אמורה לקבל, והרכישות וגם העיצוב/ הכנות קולינריות וכו’- יהיו עם קו מאוד ברור ומאוד ממוקדים.

    בהצלחה!

  • שמחוש | עיצוב אירועים

    אומנות ועיצוב
    מובילה
    02/11/2022 ב10:04 pm
    מנהלת קהילה בקדם

    וואו, איזה טיפים שווים😍

    הזדמנות אחרונה להיכנס להגרלה שמתקיימת מחר בס”ד.

    תוצאות יהיו מחר בערב או במוצ”ש, תלוי בהספקים😉

  • שמחוש | עיצוב אירועים

    אומנות ועיצוב
    מובילה
    23/11/2022 ב10:07 pm
    מנהלת קהילה בקדם

    בס”ד

    היי חברות😍

    מה שלומכן?

    בעוונותי הרבים לא פרסמתי כאן את תוצאות ההגרלה😝

    לפעמים אני פשוט לאאאא בקצב.

    קיבלתי המון כלים, תובנות וטיפים מהשטח שווים ממש!

    תודה לכל אחת שהשתתפה.

    כמו שכתבתי לעיל,

    הפעם האתגר היה בכמה זירות:

    כאן בקדם, ובמקביל ברשימת תפוצה שלי שם אני משתפת בטיפים והשראות.

    אז הנה שם הזוכה בשובר שווה על סך 100 ש”ח בחנות עיצוב.

    מה היא עשתה כדי לזכות?

    שלחה טיפ סופר יעיל וחמוד לעיצוב אירוע מהשטח, והרוויחה:)


    יתכן שהיא כאן בקדם, אבל את הטיפ היא שלחה לי במייל.

    navanaf**[email protected]

    מזל טוב לך וניפגש בעז”ה באתגר הבא😇

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן