בנות האוטומציה – מה המחיר לשעת עבודה שלכן? + דרושה מישהי

קדם Forums אוטומציה לעסקים בנות האוטומציה – מה המחיר לשעת עבודה שלכן? + דרושה מישהי

  • בנות האוטומציה – מה המחיר לשעת עבודה שלכן? + דרושה מישהי

    פורסם ע"י טליה שוורץ  מנהלת קדם on 04/03/2024 ב1:41 pm

    חברה כתבה לי כך:

    צריכה עזרה עם

    לחבר את הממשקים של האתר (וורדפרס) לרב מסר

    לשנות דומיין

    לעשות תפוצה דרך האתר

    לפתח אוטומציות

    לסנכרן מערכות

    לשכפל דפי נחיתה וכד’

    כל מה שקשור בפיתוח האתר

    א. האם כשלומדים אוטמציה בסמינר מכירים את כל המוזכר כאן?

    ב. מה המחיר לשעה כדי לבצע משימות כאלו?

    למעשה זה : תחזוקת אתרים + רב מסר + אוטומציות

    סימה הגיבה לפני 1 חודש, 2 שבועות 8 חברות · 11 תגובות
  • 11 תגובות
  • פ. לידר

    הייטק
    חברה
    04/03/2024 ב4:08 pm

    טווח המחירים נע בין 100 – 500 שח לשעה – משתנה בהתאם לרמת הנסיון של איש האוטומציה.

    ובמענה לשאלתך הספציפית:

    נשמע שהחברה שלך צריכה משהו מקיף שיכלול מערכת אוטומציה מקיפה שתתממשק אל האתר, ואל מערכת רב מסר.

    זה נשמע משהו כמו 50 שעות לפחות, אך קשה להעריך היות ולא נעשה אפיון מולה.

    לתשומת לב, האפיון הינו מוצר נפרד ואינו מהווה חלק מהעסקה.

    עוד נקודה חשובה,

    כדאי לך ליידע אותה שכל בעל עסק שמתחיל הטמעת אוטומציות בעסק, מעריך את היקף העבודה בפחות ממה שהוא יצטרך, היות והוא לא תמיד מכיר את יכולות האוטומציה ולמעשה מעולם לא עבר אפיון מעמיק ומקצועי לעסק.

    ולכן, מסתבר שהעבודה על העסק שלה תתרחב למעבר לגבולות הצרכים ששרטטה.

    בהצלחות!

  • חגית מ.

    כללי
    חברה
    05/03/2024 ב9:29 am

    לכאורה יש כאן שני חלקים.

    ששיכים לבניית האתר – צריכה לפנות לבניית אתרים.

    ולאוטומציות-זה מה שאנחנו עושות. וכמו שכתבו צריך לראות את הצרכים של העסק כדי להתאים אוטומציות.

    אוטומציות הוא שם כללי – להרבה מאוד טריגרים ןפעולות שניתן לבנות ולייעל את המערכת הקיימת.

    היא צריכה לחשוב איפה היא נתקלת בקושי שהאוטומציה תפתור בקלות.

  • בתיה

    כללי
    חברה
    05/03/2024 ב10:07 am

    תרשי לי לעשות קצת סדר בדברים:

    לחבר את הממשקים של האתר (וורדפרס) לרב מסרלא מצריך מומחית באוטומציות. יכולה לבקש עזרה מבונת האתר שלה/ מרב מסר / מנותני שירותי מזכירות ודיגיטל

    לשנות דומיין לא מצריך מומחית באוטומציות – שייך לתחום השירותי מזכירות ודיגיטל

    לעשות תפוצה דרך האתר לא מצריך מומחית באוטומציות את עושה רשימת תפוצה דרך רב מסר לא? דרך האתר מצריך גם את העזרה וההדרכה של בונת האתר שלך

    לפתח אוטומציות – יש דברים שניתן לעשות לבד ויש דברים שכדאי להעזר במומחית אוטומציות

    לסנכרן מערכות – ניתן להעזר במומחית אוטומציות

    לשכפל דפי נחיתה וכד’ לא מצריך מומחית באוטומציות. אלא נותני שירותי מזכירות ודיגיטל.

    כל מה שקשור בפיתוח האתר – נותני שירותי מזכירות ודיגיטל שמתמחים בוודרפרס ואלמנטור.

    בקיצור, כמו שחגית אמרה 🙂

  • טליה שוורץ

    מנהלת קדם
    מובילה
    05/03/2024 ב11:29 am

    האמת שהיא (וגם אני אגב) לא ידעה שאלו המחירים בשוק לנשות האוטומציה לכן חשבה לקחת מישהי אחת מוכשרת שתעשה הכל. אבל מבינה מכאן שעדיף לה להפריד את הצרכים ולקחת לכל דבר את המומחית באותו תחום כדי שיהיה הכי מוצלח וגם מתאים מבחינת תמחורים.

    תודה רבה לשלושת העונות 👍

    אפנה אותה לקהילת אדמינסטרציה עבור נושאי המזכירות רב מסר ותפעול

    ולפה בשביל האוטומציות. מקווה שאתן עוקבות בע”ה נתחיל לשלוח לכאן בעלות עסקים שמחפשות אתכן 🙂

  • יעל בן חמו

    כללי
    מובילה
    06/03/2024 ב8:59 pm
    מנהלת קהילה בקדם

    טליה,

    אני הוסיף משהו שאני חושבת שהוא די חשוב בקצרה-

    אפשר לומר שהתפקיד שלנו הוא יותר מציאת פתרונות חכמים וטכנולוגיים לעסקים.

    אוטומציה עסקית, היא כלי מאוד חזק ומשמעותי שיש לנו ביד אבל לא בזה מסתכמת המומחיות שלנו.

    המומחיות שלנו היא לדעת למצוא לכל לקוח את הפיתרון המתאים בדיוק עבור הצרכים, העסק/ מוסד ואפילו קהל היעד שלו.

    יתכן בהחלט שאנחנו נפנה בעלת עסק גם לאנשי מקצוע נוספים. ויכול מאוד להיות שיש אוטומציות מובנות בתוכנות שלכאורה כל אחד יכול לעשות. רק ההבדל בין “כל אחד” לאיש אוטומציה הוא שהאיש אוטומציה יודע בדיוק איך להשתמש ואיפה בראיה לטווח קצר וארוך. לטווח ארוך הכוונה לודאות שבסופו של דבר זה יעבוד מצוין גם עם תוכנות וצרכים שהלקוח לא לוקח כרגע בחשבון.

    ולכן, גם אם נפנה לבעל מקצוע אחר נוכל גם להדריך את הלקוח מה לבקש כדי שבסופו של דבר כל התהליכים של העסק יוכלו לעבוד בהרמוניה ולהשיג את המקסימום עבורו מכל הבחינות.

    • ברכי לנג

      כללי
      חברה
      06/03/2024 ב9:47 pm

      חברות, אני חושבת שיעל מאד צודקת בדיוק שלה

      איך שאני רואה את הדברים, אוטומציה עסקית היא לא חיבורים בMake

      אלא פתרונות טכנולוגיים למגוון צרכים

      ולכן, אם תפנה אלי לקוחה מהסוג הנ”ל, לא אומר לה את כל מה שכתבתן כאן

      כי לפי הכרותי עם השוק רוב הלקוחות אינן טכנולוגיים ולכן מענה כזה רק מבלבל ומרחיק אותם מהפתרון שיש לי להציע

      המומחית אוטומציה אמורה לתת מענה רחב יותר מבנית אוטומציה בMAKE, אלא אמורה להכיר ולדעת להתעסק עם כל מיני כלים טכנולוגיים, החל מוורדפרס דרך רשימות תפוצה והשמיים הם הגבול.

      ועוד משהו, לפי הפניה שטליה כתבה כאן

      נראה שהצורך של הלקוחה הוא בתמיכה ומספר פתרונות נקודתיים

      ולכן, לכתוב לה שזה דורש 50 שע’ אפיון – זה לא תואם מציאות

      שעות אפיון מגדירים למערכת ניהול לקוחות וכאלה שזה פרויקט שיש לו התחלה אמצע וסוף

      לא לאוסף של אוטומציות נקודתיות.

      אני הייתי מציעה לה לפרט בעיה ספציפית שיש לה, מתמחרת לה אותה או לפי שעות או לפי פתרון נקודתי

      ואז במידה והיא תהיה מרוצה היא תמשיך להמשך התהליכים…

      בד”כ באופן כזה לקוחה כבר בונה אמון וחוזרת אליך בעינים עצומות כי את הפתרון שלה.

  • פ. לידר

    הייטק
    חברה
    06/03/2024 ב9:52 pm

    “זה דורש 50 שע’ אפיון”

    מין הדא?

    מי אמר כזה דבר?😂😉

    • ברכי לנג

      כללי
      חברה
      06/03/2024 ב9:56 pm

      אופס, סליחה פייגי

      כנראה העיפות 🙂

      תמהתי באמת, מאיפה הבאת כזה סדר גודל….

  • Nechama K

    גרפיקה
    חברה
    10/03/2024 ב1:10 am

    זה נשמע יותר כמו עבודה על אתר+רב מסר

    אני מניחה ש’אוטומציות’ זה מסע לקוח מהרגע שהוא נרשם לרב מסר.

    דומיין וכמה שינויים קטנים ממש לא ביג דיל,

    את השאר הייתי עושה שעתי לפי דרישות הלקוחה

  • טליה שוורץ

    מנהלת קדם
    מובילה
    12/03/2024 ב9:54 pm

    תודה רבה לכולכן! היא אמרה שתפנה לפה (אולי כבר דברה עם חלקכן בפרטי)

    יעל וברכי מסכימה מאוד – דברים של טעם.

  • סימה

    הייטק
    חברה
    13/03/2024 ב9:42 am

    אני די חושבת שאם היא רוצה לקבל את מה שבאמת היא צריכה

    אז צריך להבין את הצורך,

    מכיון שהיא אפילו לא יודעת איזה יכולות קיימות היום בשוק.

    השוק מתקדם בקצב, שלפני 10 שנים יכלנו רק לחלום על עשירית מהם.

    ולכן מומלץ לא רשימת מכולת כמו שרשמת אלא.

    הסיפור שלי:

    יש לי עסק שמוכר /נותן שירות ….

    אני רוצה שכל לקוח שנכנס לאתר/למייל וממלא טופס רישום שהוא מאשר שהוא מעוניין לקבל מידע.

    המידע ישמר בתוך המערכת ניהול לקוחות (אולי רב מסר)

    לאחר כך וכך ימים הוא ישלח אליו עוד מייל.

    כל פעם שהמשתמש פותח את המייל שירשם לי בתוך הלקוח שאני אדע שהוא פתח את המייל זאת אומרת שזה מעניין אותו.

    אם חסר עוד פרטים שמעניינים אותי לשלוח לו עמוד של הכר את הלקוח.

    יהיה אפשרות לבצע תשלום – ישירות לעמוד סליקה שלי.

    לאחר ביצוע התשלום שיצא חשבונית מתוך מערכת הנהלת חשבונות.

    מאוד חשוב לי שכל העמודים שאני שולחת לאנשים הדומיין שיהיה למעלה יהיה רשום כמו האתר שלי.

    התוכנות שאני עובדת כיום:

    אתר וורדפרס

    מערכת רב מסר

    הנהלת חשבונות

    מה מפריעה לי היום במה שיש:

    אני צריכה ידנית להכניס את כולם למערכת רב מסר.

    אנשים לא נכנסים לעמודים שלי מכיון שהם לא בטוחים שזה האתר שלי, כי זה לא רושם שזה הדומיין

    אני צריכה לשלם למזכירות לבדוק שהמידע תקין.

    יש הרבה מידע שגוי.

    מה אני רוצה לקבל:


    מה התקציב שיש לי:

    יתכן שניתן לחלק לכמה חלקים על מנת שהתקציב יתאים לקצב של הגדילה.

    אבל יבנה בצורה כזאת שכל שלב יהיה בנוי על השלב הקודם ויתן מענה גם לגדילה הסופית…

    ואז ניתן להתאים לה את הרשימת המכולת כולל מחירים.

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן