בעלת עסק? הולך לך בקלות להביא לקוחות כל חודש? | פרסום ממומן

קדם Forums עצמאיות ראשי שיח פתוח בעלת עסק? הולך לך בקלות להביא לקוחות כל חודש? | פרסום ממומן

  • בעלת עסק? הולך לך בקלות להביא לקוחות כל חודש? | פרסום ממומן

    פורסם ע"י שרי ויסוצקי  מיתוג שיווק ופרסום on 17/07/2022 ב10:21 pm

    היי
    נעים להכיר קוראים לי שרי ויסוצקי ( לא קשורה לתה אם שאלתם

    עובדת עם בעלות עסקים קרוב לשנתיים.

    אחד הדברים שמרגשים ועושים לי טוב,
    זה לשבת עם בעלת עסק, לפצח יחד את מה שתוקע אותה בעסק, לעלות על זה, לדייק
    ולעוף קדימה בעזרת ה’.

    תחום העסקים – נותן בי מקום גדול ליצירתיות, למחשבה חדשה ולרעיונות – שמגרים בי את האנרגיות כל פעם מחדש:)
    מאז ומתמיד היה חשוב לי לעשות דברים מתוך בהירות והבנה – כבר מתרגילי חשבון בבית ספר
    גם במגרש העסקים אני מאמינה שברגע שנבין איך דברים עובדים
    נתחבר אליהם מבפנים- במיוחד אנחנו בתור נשים
    העשיה שלנו תהיה מספקת יותר וממילא אפקטיבית יותר כמובן בסיעתא דשמיא

    אם את בעלת עסק – ויצא לך לנסות דרכי שיווק כאלה ואחרות

    אשמח אם תוכלי למלא את הסקר הבא – שמטרתו דיוק התכנים שלי עבור בעלות עסקים
    שאוכל לתת את הידע והניסיון שצברתי בצורה המדויקת והטובה ביותר

    הקישור לסקר כאן
    הסקר הינו אנונימי ואשמח שתמלאי אותו בכנות ובהרחבה ככל שניתן

    בין ממלאות תוגרל סדרת הדרכה בשווי 450 ש”ח

    הסוויצ’ האמיתי שעשוי להקפיץ לך את הרווחים בעסק ממחר – אם תיישמי:)

    בהדרכה נדבר על:

    *עיקרון לצאת מהאגו – למה זה כ”כ קריטי ודווקא בעסקים?

    * הנוסחה שתיתן לך בהירות והבנה , מדוע העסק תקוע?

    * והכי חשוב: כלים פרקטיים של תכל’ס שתוכלי ליישם כבר ממחר

    מעריכה ומודה מראש על הזמן שאת מקדישה

    יש לך עוד חברה או מכרה בעלת עסק?

    אשמח מאוד אם תעבירי הלאה

    אפרת דיין הגיבה לפני 1 שנה, 9 חודשים 5 חברות · 9 תגובות
  • 9 תגובות
  • אפרת דיין

    הייטק
    חברה
    21/07/2022 ב2:25 pm

    היי שרי:)

    מילאתי את הסקר.

    לדעתי נושא השיווק הוא נושא חשוב מאד לכל בעלת עסק.

    נכון שהכי ‘אותנטי’ והכי לא מתאמץ.. זה לעבוד עם מ”פה לאוזן”

    אבל אם רוצים באמת להרים עסק קדימה, להעלות מחירים, לקבל לקוחות שווים יותר, לעבוד פחות שעות ביום.

    אז צריך לעבוד באופן ממוקד על העסק, על המיתוג ועל הבידול מהשוק.

    וכן, גם לשווק את עצמינו.

    חשוב שזה יהיה בדרך לא מידי “חופרת” או “קוץ בגרון”,

    לפעמים יש עסקים שאני כבר לא יכולה לשמוע את השם שלהם מרוב שהם חפרו וחרשו את הארץ

    ובכל מקום רואים אותם. וכמובן שלא אלך אליהם, כי התחושה יותר מידי מעיקה…

    אז אני חושבת שצריך לדעת למנן את זה. הכל בכמות המדוייקת.

    אגב, מה אתן אומרות על זה?

    מה הגבול של שיווק? איפה כדאי לעצור?

    ושרי, בהצלחה עם המיזם!

  • רותי כהן כהן

    צילום ומולטימדיה
    חברה
    21/07/2022 ב2:37 pm

    אולי המינון הוא עד מיילים פרטיים.

    • אפרת דיין

      הייטק
      חברה
      21/07/2022 ב2:45 pm

      לגמריי…

      אני חושבת גם שצריך גבול באורך המיילים ברשימות תפוצה וגם בתדירות שלהם.

      הרבה מפיצות כותבות מאמרים כאורך הגלות על מה היה השבוע, או סיפור עם לקוחה וכדומה

      ובסוף איזה מסר פצפון ששלושת רבעי ממנו הוא מסר שיווקי או מכירתי באופן בולט.

      זה מתיש לגמריי.

      וזו הסיבה שיצאתי מ95% מהרשימות תפוצה שהייתי רשומה.

  • רותי כהן כהן

    צילום ומולטימדיה
    חברה
    21/07/2022 ב2:48 pm

    אבל אני חושבת שאולי למי שאין פלאפון חכם ואין לה סטטוסים

    ורוצה כן לפרסם אז יש לה אפשרות דרך רשימת תפוצה במייל.

    • אפרת דיין

      הייטק
      חברה
      21/07/2022 ב2:53 pm

      ברור!

      וזה מעולה.

      זו באמת דרך מצויינת, כי אנשים פותחים בדר”כ מיילים…

      במיוחד אם קהל היעד שלה הוא בונות אתרים, מעצבות וכדו’ שגם ככה על המחשב..

      אבל השאלה זה איך לשווק במיילים.

      צריך מסר מתומצת, כמה שפחות לקרוא.

      צריך ויזואל מושך.

      תדירות נמוכה או לא גבוהה מידי.

      צריך לתגמל מידי פעם, מבצעים רק לחברות הקבוצה.

      להיזהר מטעויות כמו: “מייל חוזר עם קישור נכון, סליחה על הכפילות”

      וכדו’…

      אלו רק דוגמאות…

      כי כל דבר כזה עלול “להבריח” מלא קוראות פוטנציאליות.

  • רות רוט

    הוראה רכזות וחינוך
    חברה
    21/07/2022 ב3:15 pm
    מנהלת קהילה בקדם

    נכון, ברור!
    אבל השאלה איך…
    כשאני נרשמת לרשימת תפוצה, אני רוצה תוכן. תוכן אמיתי. תוכן איכותי. תוכן
    שווה. (אלא אם כן אני יודעת מראש שזו רשימת תפוצה שיווקית, נניח כשאני מבקשת
    קטלוג).
    לאחר כמה מיילים של פרסום בלבד, אני יוצאת! גם אם מדובר במישהי הכי מקצועית
    בעולם!
    ות’אמת – אני גם לא אקנה.
    ממי אני כן אקנה? ממישהי שנותנת לי ערך בחינם. ערך שמועיל לי (כי אם זה לא
    רלוונטי לי, שוב – אני פשוט יוצאת. חבל לי לפוצץ את המייל).
    ברור שהיא שמה קישורים ופירסומת למוצרים שלה בסוף המייל.
    יכול להיות גם שמדי פעם היא שולחת מייל פירסומי בלבד, שלה או של מישהו אחר.
    אבל ברגע שיש סיפור שיועיל לי – בלי לקנות את המוצר או את השירות שלה… טיפ
    שווה ומשתלם…
    אז מבחינתי מדובר כאן במקצוען!
    אסביר גם את הרציונל:
    כאשר את נותנת את התוכן בחינם, את משדרת – אני בטוחה בעצמי, שיש לי מה למכור,
    וזה מה שיש לי לתת בחינם – אז תבינו מה יש לי לתת בתשלום!
    לעומת הסיפור על הלקוחה ש… והמכרה ש… ולכן חייבים לקנות את… ולרכוש
    את… – אני מרגישה את השדר ש: תכל’ס, אני רוצה כסף, אבל לא בטוחה שאני שווה
    את זה. אז קודם כל בואי, תתרשמי מהסיפורים, תקני, ואחר כך תחליטי אם זה שווה.
    או משהו כזה.
    מה דעתכן?

    • אפרת דיין

      הייטק
      חברה
      23/07/2022 ב11:25 pm

      בדיוק זה מה שהתכוונתי רות.

      אני רוצה שיהיה ערך ותמורה לכך שאני לקוחה שלה \ קוראת שלה \ מפיצה את העסק שלה ומקדמת אותו וכדו’..

      כי ביננו, לפעמים יותר ממה שאנחנו צריכים את העסק, העסק צריך אותנו.

      (ואני אומרת את זה גם בתור בעלת עסק)

      כל עסק קיים בזכות הלקוחות שלו. לא משנה כמה יתווכחו עם זה…

      כמו שזמר – צריך להעריך ולכבד את הקהל שלו. כי זמר בלי קהל – לא מרוויח כלום מהיצירות שלו.

      ככה גם בעל עסק.

      לדעתי מישהי שמנסה למכור באמצעות פסיכולוגיות, מכירות עקיפות והבטחות בשביל להשיג מיילים –

      היא פשוט לא מכבדת את הקהל שלה. וכמובן שלא משדרת מקצועיות.

      אז הדבר הראשון שצריך – זו שקיפות.

      1. לרשום בראש המייל: “מייל זה מכיל תוכן פרסומי”. כשאני מגיעה למייל כזה, אני אומרת “בסדר, יש לה מוצר, היא רוצה לשווק, בואי נקרא קצת ואולי יעניין אותי”

      אבל לקרוא מייל שלם עם סיפורים בעלמא ובסוף להבין שכל המהלך הזה היה תהליך מכירתי מתוכנן היטב על ידי אחת מיועצות השיווק – זה לא מהנה!, בלשון המעטה.

      וזה לדעתי מה שגורם לאנשים לצאת מרשימות תפוצה. מרגישים את ה”חפירה” המוסווית הזו.

      2. לא להגזים את המוצר יותר ממה שהוא. להדגיש למי מיועד ולמי לא. (בכל אופן הזמן של כולנו יקר…)

      3. לתת תמורה הולמת ויחס מכבד. תמיד. (למשל יידע חשוב, קודים שימושיים וכדו’… ולא צמיד פנדורה למי שתפיץ מייל זה ל-10 חברות (שאגב, סובלות נורא)).

  • שרי ויסוצקי

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    21/07/2022 ב3:47 pm

    דיון מעניין פתחת אפרת 🙂

    סתם מעניין לראות את התגובות

    החכמתם אותי:)

    באמת נושא רלוונטי- רשימת תפוצה

    בעצם מטרת רשימת תפוצה

    זה ליצור קשר והיכרות עם הלקוח הפוטנציאלי שלך

    ממש כמו במערכת יחסים

    אתה לא יוצר קשר עם אדם במכירות

    אתה יוצר קשר עם תובנות, נתינת ערך שיכול להועיל ורלוונטי לקהל שלך

    שיתוף בחוויות, יצירת אמון

    כמו כל הכרות עם חברה:)

    יתכן שבהמשך תציעי לו הצעת מכירה

    שאם זה יהיה רלוונטי עבורו, והוא יתחבר אלייך ולמה שאת נותנת

    בעזרת ה’

    הוא גם ירצה לרכוש

    לא כי דחפת לו

    כי עניינת אותו

    והוא אהבת את התכנים והערך שלך

    והוא באמת צריך את אותו מוצר/שרות

    וכן

    מינון זה שם המשחק 🙂

  • פרלה פרקל תכנון וגב חזק למשפצים

    אדריכלות ועיצוב פנים
    חברה
    22/07/2022 ב11:39 am

    יש מי שמלמדות כתיבה שיווקית בשביל שווק באמצעות המייל,

    זה מאוד חשוב לדעת לכתוב נכון,
    שירגישו את הערכים שיש לנו לתת
    ושירגישו למה לרכוש דווקא אצלי- בידול וכו’.

    צריך לזכור ששווק במייל יש לו גם חוקים – אי אפשר לשלוח למי שלא נרשם
    ואז נכנסים למהלך של “איסוף לידים” – בד”כ זה באמצעות פרסומים- שצריך גם בהם השקעה….

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן