עצמאית/ אשת שיווק / גרפיקאית בתחום הפרסום, אני זקוקה לעיצה מנסיונך.

קדם Forums עצמאיות ראשי שיווק ופרסום עצמאית/ אשת שיווק / גרפיקאית בתחום הפרסום, אני זקוקה לעיצה מנסיונך.

  • עצמאית/ אשת שיווק / גרפיקאית בתחום הפרסום, אני זקוקה לעיצה מנסיונך.

    פורסם ע"י אלישבע חניה  גרפיקה on 29/10/2023 ב10:28 am

    שלום לך, יש לי שאלה
    פרסום ח”פ בעיתון עושה את העבודה או שצריך
    לצאת במסע פרסום כמה וכמה פעמים?

    ובעצם כמה אפשר לצפות ממודעה אחת בעיתון שתעשה את העבודה לעסק חדיש בתחומו?

    אלישבע חניה הגיבה לפני 6 חודשים, 3 שבועות 9 חברות · 11 תגובות
  • 11 תגובות
  • ה ה

    חשבונאות ויעוץ מס
    חברה
    29/10/2023 ב10:35 am

    דעתי האישית ומהנסיון שלי:

    מודעה חד פעמית עוזרת רק למשהו שהוא נצרך באופן מידי,

    כמו פעילות אטרקטיבית בבין הזמנים,

    מכירת חיסול בשבוע זה וכו’..

    אבל בשביל להכנס למודעות של אנשים שלאו דווקא צריכים אותך הרגע אלא יכול להיות שיצטרכו בהמשך, הדרך הכי טובה היא מודעה קבועה במקום קבוע בעיתון לאורך זמן,

    אני חושבת ששווה להשקיע במודעה קטנה (לא קטנה מידי, אלא משהו שרואים) באופן קבוע במקום בולט יותר ממודעה גדולה חד פעמית, כך זה נכנס לתודעה של האנשים וגם ברגע שהם זקוקים לשרות שלך הם זוכרים שיש מודעה בעיתון במקום קבוע והם הולכים לחפש שם את המודעה.

    בהצלחה!!

  • אושרת ישראלי ישראלי

    יעוץ אימון והנחיה
    חברה
    29/10/2023 ב10:35 am

    החוק הפסיכולוגי אומר

    שצריך להחשף לפרסום 16 פעמים כדיש המוח יתחיל בכלל להתענין במוצר

    לכן אם את מפרסמת בעיתון-

    תתתלשי את הפרסומת

    תדביקי על תחנות אוטובסים או על כל מיני מקומות של פרסום

    זה מוצר לילדים?תדביקי ליד הגן או ליד בית הספר כדי שהאמהות יחשפו לזה שוב ושוב

    בל נשכח שרוב העיתונים הפרסומיים כלל לא נקראים…

    מנסיוןש לי שהוצאתי סכום עתק על פרסוםב עיתון ארצי לכנס,ופרסמתי בעוד מקומות

    וששאלתי את המשתתפות מי באה מהעיתון

    התשובה היתה אפס!!

    איך אמרה לי מישהי???מי קורא את ספר הפרסומים עב הכרס הזה?בזבזוז זמן!

  • רחלי שפנגלט שפנגלט

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    29/10/2023 ב10:58 am

    מה שאני מיעצת בדרך כלל ללקוחות שלי

    אם קהל היעד שלהם נמצא במקומונים

    זה לפחות 4 מודעות

    ולא ממליצה, על מודעה שקטנה מחצי עמוד. כך דעתי לפחות…

    • ה ה

      חשבונאות ויעוץ מס
      חברה
      29/10/2023 ב1:24 pm

      גם רבע עמוד ו 1/9 יכולים להיות מספיק בולטים, או 2 קוביות בכריכה

      תלוי מאוד מה מפרסמים וכמה מלל ומה העיצוב (לפעמים מספיק להשים מסגרת שחורה וזה מבליט את המודעה)

      צריך לקחת בחשבון שהוצאות פרסום הם גבוהות מאוד,

      ואם זה יגרום לעסק להפסדים – זה לא תמיד שווה את זה…

  • מרפסת נוף

    גרפיקה
    חברה
    29/10/2023 ב12:28 pm

    תבדקי שהקהל יעד שלך בכלל מגיע מעיתונים (חלק מהציבור לא קורא עיתונים מסבות עקרוניות, אחרים בתוך הפלאפונים שלהם)

    תנסי לבדוק גם חלופות בהתאם לקהל יעד (סטטוסים, מודעות רחוב, שיתופי פעולה וכו’)

    פרסום בודד בעיתונות בד”כ לא יספיק! לפחות 4 פרסומים….

  • אלישבע חניה

    גרפיקה
    חברה
    29/10/2023 ב1:05 pm

    תודה רבה לכל המייעצות! עזרתן לי מאוד, בעקרון עשינו פילוח שוק לדעת איפה בדיוק לפרסם

    רק שהדילמה נוצרה על כמות הפרסמים. תודה רבה!

  • פנינה ניימן

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    29/10/2023 ב3:45 pm

    שאלה טובה!
    מאוד תלוי מה את מפרסמת, האם מכירים אותך, והיכן תתפרסם המודעה.

    אסביר את עצמי:
    שבוע שעבר לקוחה שלי, נקדנית, פרסמה מייל שכתבתי לה,
    הסברתי לה שבתור מתחילה, לא מכירים אותה, מייל אחד זה ממש התחלתי…שלא תצפה
    לסגירות.

    למרבה הפלא, היא מתקשרת אלי שבאותו יום היא כבר סגרה על ניקוד של ספר שלם!
    וכמובן, תלוי עם המודעה שלך מספיק חזקה…

    המון הצלחות!

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    30/10/2023 ב12:17 pm

    אלישבע, תרשי לי להוסיף…

    השאלה שלך טובה, אבל כמו כל שאלה טובה התשובה היא: תלוי.

    וזו לא קלישאה. כי זה כל כך תלוי.

    אני לא מכירה אף קופירייטרית שתשאלי אותה כזו שאלה והיא תענה לך במיידי תשובה, בלי להכיר אותך, בלי לדעת מי את, מה הצרכים שלך, מי הקהל שלך, מה האופי והסגנון שלו, בלי לחקור את הצרכן, את השוק, את המותג והמוצר שלך.

    יש הרבה עסקים שבראש שלהם פרסום = מודעה בעיתון.

    וזה כל כך לא נכון…

    יש המון ערוצי שיווק. יש הרבה צורות לפרסם.

    ואין שום דרך לדעת מה באמת נכון לך בלי לבדוק את זה לעומק.

    לא מבחינת פלטופורמה של שיווק, לא מבחינת כמות הפרסומים, לא התדירות ולא המסרים.

    כל אלה תלויים באסטרטגיה מדויקת ומקיפה.

    כמובן שיש כאלה שמגיעים אליהם לקוחות גם מפרסום בודד בעיתון מקומי, מה שנקרא: יצא להם בפוקס.

    אבל אני מאמינה שכשאת משקיעה כ”כ הרבה כסף על פרסום, תעדיפי לעשות את זה בצורה מושכלת ולא להמר…

    בסופו של דבר כמובן, פרנסה משמיים והצלחה משמיים.

    תצליחי המון!!

    • צפורה ורהפטיג

      גרפיקה
      חברה
      31/10/2023 ב12:10 pm

      שימי לב,

      היא אומרת שהיא כבר עשתה פילוח שוק

      איפה לפרסם, השאלה הכמות?

      ובדר”כ לצורך חשיפת תדמית יש צורך בחשיפה ממושכת

      • אלישבע חניה

        גרפיקה
        חברה
        31/10/2023 ב12:14 pm

        תודה על ההסבר. הלקוחה פרסמה את המודעה, ממה שאני מבינה כאן, יצא שהיו לה תגובות טובות מאוד יחסית לפעם ראשונה. והיא פשוט צריכה להמשיך.

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן