גרפיקאיות-לאן נעלם המיתוג שלכן?

קדם Forums גרפיקה גרפיקאיות-לאן נעלם המיתוג שלכן?

  • גרפיקאיות-לאן נעלם המיתוג שלכן?

    פורסם ע"י יהודית  גרפיקה on 22/02/2022 ב11:09 pm

    עלו לי כמה שאלות בקשר לגרפיקאיות:

    1. למה מעצבות פנים/פאניות וכ’ו קוראות לעסק שלהן בד”כ על שמן, וגרפיקאיות תוקעות כל מיני שמות שלפעמים לא מתחילים להיות קשורים למה שהן עושות?

    2. ולמה להרבה מהגרפיקאיות אין בכלל מיתוג של עצמן (אפ’ משהו בסיסי ומינימלי) למרות שזהו בדיוק מקצוע המיתוג וחלק מהעבודה שלהן?

    3. אשמח לתגובות מה אתן חושבות שהכי מקצועי ויפה לקרוא לגרפיקאית ולמה (מי שרוצה לשתף איך היא בחרה לקרוא לעצמה ולמה-יותר טוב)

    אשמח לכמה שיותר תשובות מחכימות

    נועה מלכה הגיבה לפני 2 שנים, 2 חודשים 17 חברות · 21 תגובות
  • 21 תגובות
  • מרפסת נוף

    גרפיקה
    חברה
    23/02/2022 ב12:15 am

    הצחקת אותי בשאלות שלך!
    לגרפקאיות מקצועיות מאוד (ואין כוונתי לכאלו שהרגע סימו לימודים) יש מיתוגים
    תחפשי ותראי…
    אבל זה בהחלט קיים קושי ליצור מיתוג אישי
    קשה מאוד למצוא את הבידול שלך ולרוץ איתו למיתוג, אדם קרוב אצל עצמו…
    אחד הדברים שהיינו חייבות לעשות בלימודים זה מיתוג אישי
    בזמנו המורה טענה שמי שלא עושה בלימודים לא עושה בשנים הבאות..
    ובנוגע לשם,
    קראתי פעם, לא זוכרת בשם מי, שמיתוג בשם הוא מעביר מסרים מסוימים, לא כל מעצבת
    מעוניינת במסרים האלו….
    וואו, יצא ארוך….

  • יעל זפרני

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    23/02/2022 ב8:03 am

    שמעת על המושג :”הסנדלר הולך יחף”…

    זו התשובה אצל הרבה גרפיקאיות.

    אישית אני עשיתי את זה עוד בלימודים כי מה שתטענה חני

    שמי שלא עושה לא יעשה…..

    אז כבר החלטתי לקפוץ למים.

  • דבורי ברלין

    גרפיקה
    חברה
    23/02/2022 ב8:09 am

    בואי קבלי השראה

    דבר ראשון בעולם הרווי היום לא תמיד שם פרטי קליט וזכיר

    בנוסף – לגרפיקאית שלומדת מיתוג יש יותר מודעות בבחירת שם, יש הרבה חשיבה מאחורי זה

    בהחלט ישנם עסקים שעושים טעות בבחירת השם (לא כולם, אבל הרבה)

    רובם של הגרפיקאיות שאני מכירה יש להם מיתוג אישי, מאמינה שקשה להיכנס טוב לשוק ללא מיתוג אישי ובידול

    הרבה גרפיקאיות הולכות על שם שמאפיין אותם או תכונה דומיננטית או משהו שלא היה קודם ויש גם שילוב עם השם

    למשל שמי דבורי אני מעצבת גרפית וקראתי לעסק שלי דבש שהוא בעצם התוצרת המשובחת של הדבורה

    וכמי שאוהבת את התחום ונמצאת בו הרבה זה ממש מאפיין אותי ההשקעה בעיצוב עד לתוצר המוגמר וללקוח מרוצה כך שהסלוגן שלי הוא דבש- המיטב שבעיצוב!

  • פראדי

    גרפיקה
    חברה
    23/02/2022 ב9:54 am

    מצטרפת לקודמות אלי,

    רוב הגרפיקאיות שאני מכירה יש להן מיתוג,

    אבל לגרפיקאית גם קשה מאד למתג את עצמה, היא כל הזמן מתעדכנת ומתקדמת וכל הזמן עולה הדחף של לשנות את הלוגו, לשנות את השם, את הצורה, את הצבע… למשהו מעודכן יותר…

    למרות שברגע שמיתגתי את עצמי זה רץ, אבל עד שהגעתי למיתוג, ארך לי הרבה זמן… (וגם היום, אני ממתגת לקוחות ועולה בי חשק לחדש לעצמי גם… רק מחוסר פניות לחשוב על עצמי אני נשארת עם מה שישי לי, ואולי טוב, כי אני אוהבת אותו 🙂 )

    לגבי השם, אני אישית חושבת שאם אני היוצרת והאומנית שעומדת מאחורי היצירות שלי, אז השם שלי יהיה המותג שלי… 😉

  • טובה פרנקל

    גרפיקה
    חברה
    23/02/2022 ב12:22 pm

    קראתי לעסק המיתוג שלי סטודיו לימונדה כיוון שהוא רענן חדש צעיר והמטרה שלו זה להצליח להפוך מכל לימון לימונדה…

    ואכן זה חתיכת פרוייקט לעשות לעצמך לוגו ומיתוג:)

    מצרפת תיק עבודות…

    בהצלחה!

  • דינה בוגרד

    גרפיקה
    חברה
    23/02/2022 ב3:53 pm

    חשבתי הרבה על שם מתאים, בסוף עלה לי דנדונים – מזכיר את השם הפרטי,חוץ מזה זה רך ושקט וזה סגנון העיצוב שלי.

    אבל כן – תכל’ס לא הגעתי לעיצוב מלא של המיתוג, בסוף נגיע…

  • הודיה ט.

    גרפיקה
    חברה
    23/02/2022 ב4:29 pm

    התשובה היא פשוטה ומצחיקה.

    ככה זה. הסנדלר הולך יחף.

    סתם כך הרעיון לקרוא בשמות ‘מוזרים’ היא חלק מהעניין והקריאייטיב (יצירתיות ומקוריות בתרגום חופשי לחלוטין)

    בכל אופן קראתי לעצמי ARROW (חץ) כי זה מאפיין מאוד את ההתנהלות שלי עם לקוחות, וזה היה מתבקש.

    מה הכוונה?

    על רגל אחת:

    בס”ד משתדלת לעצב תוך התמקדות במטרה, (עיצוב שיש לו מטרה והמטרה היא מה הלקוח רוצה כשהוא מעצב.-שיבואו לקוחות? מודעות לעסק שלו? לכל עיצוב יש מטרה.)

    במעוף ושנינות, (סתם כי אי אפשר בלי פלפל וחדות כשצריך)

    ו…תשאלי את הלקוחות שלי, אצלי בד”כ אני מחכה להם ולא הם לגרפיקאית שתשלח כבר את הסקיצה. במילה אחת: זריזה.

    וזה החץ בדיוק, אז לקחתי:)

  • שילת ועקנין

    גרפיקה
    חברה
    24/02/2022 ב5:57 pm

    הלוגו שלי נוצר בקורונה, היה פסק זמן ליצור בלי לחץץ

    זה התחיל שהבריק לי השם SILART

    שילת זאת אני 🙂 הוספתי את האות R לשם שלי ונוצר ART שזה אומן, וזה מה שאני באמת מרגישה, שגרפיקה זה פשוט אומנות..

    אהבתי את זה קשות שהחלטתי להתיישב על לוגו

    וזה מה שקרה :))

    זה בהחלט היה עבודה אבל זה היה כיףף

    בחרתי בצבע הסגול כי הוא מסמל יצירתיות (הכוונה בעפיפון זה מעוף) וגם אין כמו הצבע הזה בעולם 😉

    זה הלוגו בקצת יותר גדול 👇

  • רותי כהן כהן

    צילום ומולטימדיה
    חברה
    24/02/2022 ב6:06 pm

    אני לא בדיוק חושבת שזה נכון

    אני ממש ישבתי וחשבתי איזה לוגו לעשות לעצמי

    וראיתי דברים.

    עד שהחלטתי איזה לוגו אני רוצה.

    • שילת ועקנין

      גרפיקה
      חברה
      24/02/2022 ב6:47 pm

      ברור!!

      כתבתי שזה היה עבודה!!
      לחשוב לבדוק להבין מי את ומה את רוצה לשדר וכו’

      אבל לדעתי ברגע שיש לך שם שאת רוצה לעצמך יהיה לך יותר קל להתחיל לעצב לוגו..

  • שולמית כהן

    גרפיקה
    חברה
    24/02/2022 ב9:41 pm

    אני ידעתי מאוד מה אני רוצה לשדר בלוגו שלי. שזה אומנותיות, וקשר למקורות/יודאיקה. ולא מצאתי שם… ניסיתי לחשוב ובינתיים עיצבתי את השם שלי, עם הערכים והאוירה שרציתי להכניס. לקח לי קצת זמן להסכים ולהזדהות עם זה שהשם שלי יהיה המיתוג שלי… אבל אהבתי את התוצאה של הניסיון הזה.. אז בסוף נשארתי עם זה…

    אני יודעת שזה לא תהליך הכי “נכון” אבל משתפת… באמת מאוד קשה למתג את עצמך, וכל אחת שעושה את זה עוברת איזשהו תהליך, רק שאם את עושה את זה לעצמך את עוברת אותו מול עצמך ויותר קשה…

    (ואגב, שילת, עבר לי בראש גם שולארט (שולמית ארט) רק שלא רציתי משהו באנגלית… כי זה פחות מבטא אותי נכון)

  • שרי גלרנטר

    גרפיקה
    חברה
    25/02/2022 ב1:30 am

    אני חושבת שלהשתמש בשם שלך בלוגו של העסק שלך זה משדר חמימות וביטחון וזה חשוב בכל עסק אני עיצבתי לעסק שלי לוגו יחסית פשוט אבל יש לו הרבה משמעות.

    השתמשתי בפונט עבה לשדר יציבות

    השתמשתי ב# לפני השם שלי כדי להקליל ולהתחבר לדור של היום שלכל דבר יש אשטאג

    ומבחינת צבעים שחור שזה הכי קלאסי שגם הוא משדר יציבות וביטחון
    והוספתי את הצבע ורוד פוקסיה שהוא צבע ממש בולט וזורח שמשדר יצירתיות ופריצת גבולות

  • שרי גלרנטר

    גרפיקה
    חברה
    25/02/2022 ב1:38 am

    אני חושבת שלהשתמש בשם שלך בלוגו זה משדר חמימות וביטחון וזה חשוב בכל עסק.
    אני עיצבתי לעסק שלי לוגו יחסית פשוט אבל יש לו הרבה משמעות.

    השתמשתי בפונט עבה לשדר יציבות.

    השתמשתי ב-# לפני השם שלי כדי להקליל ולהתחבר לדור של היום שלכל דבר יש אשטאג.

    ומבחינת צבעים שחור שזה הכי קלאסי שגם הוא משדר יציבות וביטחון,
    והוספתי את הצבע ורוד פוקסיה שהוא צבע ממש בולט וזורח שמשדר יצירתיות ופריצת גבולות.

  • מלכי דיסקין https://magnivpo.com/

    גרפיקה
    חברה
    27/02/2022 ב8:48 pm

    נושא לגמרי מעניין, אהבתי את השאלות

    1. במיתוג אישי פורצת היצירתיות של המעצבות, והן עפות עם שמות ורעיונות, אין פה לקוח שיושב על הזנב ודואג לקצץ אותו לפעמים. אבל טוב שאת שואלת, כי ברור שיש סיבה לכל דבר, ואין מצב לתקוע סתם שם כי זה מה שהיה בבר המשקאות באותו רגע, יש רציונל ורעיונות נסתרים ונשגבים מחכים לשמוע תשובות של מעצבות.

    2. הפרפקציוניזם שעומד בעוכרנו, והכי הכי כשזה מגיע אלינו😪.

    ***על מיתוג בלימודים: לדעתי אין טעם למתג את עצמנו בלימודים, מכמה סיבות-

    א. חוסר נסיון. יצא לוגו בוסרי שאח”כ נשנא אותו.. ולא פשוט ולא מקצועי לשנות לוגו כל יומיים.

    ב. יותר משמעותי- אין לנו עדיין את נקודת הבידול המאפיינת אותנו, שאותה הכי צריך לשדר במיתוג.

    לדעתי, אחרי כמה שנים של נסיון ועבודה בתחום (או בגיל המעבר בין שכירה לעצמאית😉…), אז מגיע הזמן לעצור ולשבת על בריף קשוח, ולשאול את עצמי- במה אני הכי טובה, למה שיבואו דווקא אלי וכל זה..

    בתכלס-צריך לפנות זמן אמיתי למיתוג אישי, והכי חשוב הדד ליין- לייצר אותו בכח! (למודעה X אני חייבת כבר קרדיט אמיתי וכדו’..)

    אה, ונזכרתי בעוד סעיף חשוב, אם אין לך עסק רשמי, את מפחדת לקבל טלפון ממס הכנסה, את לא שמה קרדיט, לא מפרסמת…

    3. אין הכי מקצועי ויפה, יש נכון ומתאים לבריף.

    קצת עלי: קראתי לסטודיו שלי EM בית למותג.

    קצת מפולסף, תאחזי ראש, קוראים לי מלכי, נעים מאוד😊 לקחתי את האות הראשונה של שמי M ← מזה נובע EM ← מזה נובע אם, אמא. כל פרוייקט הוא כמו בן יחיד שלי. וזו נקודת הבידול שלי. מש”ל.

    והנה האתר שלי https://magnivpo.com/

  • מרפסת נוף

    גרפיקה
    חברה
    27/02/2022 ב9:00 pm

    מלכי, אהבתי את התגובה שלך!

  • רותי כהן כהן

    צילום ומולטימדיה
    חברה
    28/02/2022 ב12:17 pm

    מהמם!!!

    הרעיון שמאחורי הלוגו

    והלוגו עצמו ממש יפה ומשדר את זה.

    והאתר גם ממש יפה!

  • נועה מלכה

    גרפיקה
    חברה
    28/02/2022 ב3:13 pm

    גם אני שאלתי את עצמי בתחילת הדרך מה זה כל השמות המוזרים האלה

    היום אני מבינה – כמו שכתבו כבר מעלי – שזה חלק מהקריאייטיב

    לי באופן אישי לא הייתה אפשרות לבחור ‘שם מוזר’ כי אני גם צלמת וגם מעצבת

    ולא היה שייך לעשות שני מיתוגים / להשתמש בשם ‘מוזר’ בתור צלמת

    והייתה לי עבודה מטורפת עד שהגעתי לתוצאה שתצליח לבטא גם את הצילום וגם את העיצוב

    והנה לכן התוצאות

  • רחל ש.

    גרפיקה
    חברה
    28/02/2022 ב4:45 pm

    נועה יקרה!
    שאלה לי מה זה הקו מעל ל-O מה זה אמור לבטא, זנ מאוד תפס לי את העין.

    • ריקי קלאפיש

      גרפיקה
      חברה
      01/03/2022 ב7:02 pm

      רחל ש, זה נראה לי הכפתור של המצלימה

  • מיכל פ

    גרפיקה
    חברה
    01/03/2022 ב8:03 pm

    סליחה אם אני מערערת אותך,

    למה יש את כלי הציפורן באות A?

  • נועה מלכה

    גרפיקה
    חברה
    01/03/2022 ב9:03 pm

    בדיוק, זה הכפתור של המצלמה

    וכלי הציפורן זה מעולם העיצוב – כמו שאמרתי אני גם גרפיקאית

    וגם זה דומה לחצובה 😉

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן