אפשר לזרוק מחיר,
אבל לצורך העניין אסביר לך את עניין התימחור, אולי יהיה לתועלת לעוד גרפיקאיות מתחילות.
כשאת אומרת מוצרים,
יתכן ומדובר בחנות בגדים שהשקיעה בסטייליסטיות ובצילומי סטודיו מקצועיים שאז אני כמעצבת מקבלת את החומר מוכן לעבודה- נותר לי לעצב גריד ולהריץ בתוכו את התמחורים קידודים וכמובן התמונות המופלאות שברגע אחד יהפכו את כל הקטלוג לוואו.
יתכן ומדובר בסופר פארם שהשקיעו בצילום והביאו תמונות איכותיות שצריכות צריבה מינימלית ואולי גם זה לא, ושוב בניית גריד וכו’.
יתכן וזו חנות שצילמה מוצרים במצלמה מקצועית ביד לא מקצועית ואז התמונות לא מספיק חזקות ונצטרך או לעבד אותן או לפצות בעיצוב מושך עין ויצירת אוירה חיצונית.
זה מבחינת מצב התמונות.
מבחינת מספר התמונות וכמה מורכב לייצר עבורן את הגריד זה סיפור שונה…
הייתי מרחיבה עם היה לי יותר זמן, אבל באמת שתמחור הוא נושא מורכב במיוחד בנושאים כאלו שהוא בנוי על פרמטרים חיצוניים.
מקוה שעזרתי אם לא לך, לחברותי המעצבות