מיתוג חדש . חויה חדשה . | כנסו לתהליך – –

קדם Forums גרפיקה מיתוג חדש . חויה חדשה . | כנסו לתהליך – –

  • מיתוג חדש . חויה חדשה . | כנסו לתהליך – –

    פורסם ע"י מינדי שטרן  גרפיקה on 02/12/2024 ב9:21 am

    אזהרה: אריכות מסקרנת….

    רבקי , המסרקת האלופה

    פנתה אלי ורצתה מיתוג לעצמה,

    רבקי היא מסרקת פאות ושיער, עושה תסרוקות, פאנים, תספורות, סלסולים,

    בקיצור כל מה שקשור לסירוק ואפילו מעבר-כבר תראו…

    רבקי ממש רצתה שהמיתוג יהיה מוכן תוך כמה ימים

    כי היא תכננה לחלק כרטיס שובר ממותג בכנס שהתקיים במוצ״ש

    כך שהיינו צריכות תוך 3-4 ימים לסיים הכל פיקס כולל פרסום ועיצוב.

    דבר ראשון בניתי לי לו״ז מהודק כדי להריץ את המיתוג ביעילות

    מבלי לוותר כמובן על היסודיות והירידה לפרטים שהם חלק מה DNA שלי…

    ערכנו שיחת אפיון ביום ראשון וצללתי לבריף, אסטרטגיה ושות׳…

    מהר מאוד ידענו שיש פה משהו שהוא מעבר, משהו עם אמירה

    רבקי היא לא רק נותנת שירות של סירוק, אלא הרבה יותר מזה

    היא נותנת יחס חם ואישי ,מי שמגיעה אליה זוכה לזמן של שחרור והנאה

    מרגישים אצלה את האווירה של השירות המפנק והחוויתי.

    רבקי לא מתפשרת על איכות, היא יכולה להתחייב שתסרוקת תחזיק עד סוף החתונה , ושהחפיפה של הפאה תשמור על פרשיות ורעננות.

    אצל רבקי כל אחת זוכה לסירוק עדכני ומקצועי בדגש על התאמה לפנים וללקוחה.

    וואו כמה ערך מוסף יש כאן!

    הרבה יותר מסירוק!

    בקיצור בכמה מילים, הערכים שלה הם:

    חווית שירות, איכות מקצועית, פינוק והנאה.

    ואז מגיע השלב שאני הכי מכורה אליו

    לרכז את כל מסקנות הבריף , הנרטיבים, המחקרים

    ולהפוך את הערכים לויזואליה מרגשת

    חווית חיי!

    אני עטה על לוחות השראה, ברקע מוזיקה תואמת,

    נותנת לאינטואיציה, לאוירה וללב שלי להוביל אותי לקונספט המדויק

    ע״פ הערכים שעומדים לי מול העיניים

    וע״פ הויז׳ן שמדומיין לי שם…

    כמו סלון שיער ויופי, שנותן שירות מלא אוירה, שירות של פינוק וחוויה…איכות חומרים בלתי מתפשרת ויחס אישי לכל קליינטית.

    ככה גם צריך להיראות המיתוג של רבקי.

    בול.

    יופי עוברים לניימינג (אנחנו ביום שני, אוחזים ראש?)

    רבקי רצתה לשים בלוגו רק את השם הפרטי

    ואני זרמתי עם זה ,

    יש בזה משהו שמשדר מותג ויחס אישי,

    (אחרי זה הוספנו כן את המשפחה בשביל נראות יותר קומפוזיטית בלוגו)

    הסלוגן ׳סירוק עם אמירה׳ נשלף לו מיד כשחשבתי על ה ׳אוירה׳ שיש בשירות של רבקי

    אוירה עם אמירה הולך מצויין, ומסביר את ה׳אמירה׳ שיש לשירות שלה, לא סתם סירוק,

    הכל מעבר, ייחודי, מבודל ומפנק.

    יאלה מתקדמים!!

    יום שלישי- סקיצות!

    יש לי דרך יעילה וממוקדת לעיצוב לוגו

    וכשאני מתקדמת לפי זה תוך כמה שעות והסקיצות מוכנות!

    (מצורפים צילומי״מ – הצצה בלעדית לתהליך😉)

    בשלב ראשון אני עוברת קצת על השראות
    (לא מידי הרבה כי בסוף זה רק השראה אנחנו רוצים לייצר משהו בלעדי ומיוחד הרי)

    וכאן היסודיות שלי מתפרצת…

    אני ממש מכינה רשימה של סוגי לוגו שיכולים ללכת כאן

    לדוגמה: לוגו טייפ כתב מחובר קלאסי, לוגו עם סמליל, לוגו עגול, לוגו עם אות פותחת כאייקון וכ׳ וכו׳

    מתחילה לרשום את השם בכמה סגנונות פונטים שמשדרים את אופי המותג

    ומנסה לבדוק איזה אופציה יכולה להיות בסיס לאחד הסגנונות שברשימה

    במקביל מקשקשת ידנית סמלילים,אותיות ואייקונים

    ו- עוברת לסינון

    מגבשת לי 3-4 כיווני לוגו ומתחילה לעבוד עליהם

    וואו חדוות יצירה אמיתית

    כל הקשקושים נסרקים לאילוסטרייטור והאומנות במיטבה מתרחשת…

    זה מדהים להרגיש את זה כל פעם מחדש

    את המציאות הזו שברגע שכל הערכים מדוייקים והוי׳ז׳ן ממש חי בראש

    אז שלב העיצוב פשוט עף , טס, זורם, מחליק , מדליק!

    רציתי פה מאוד להימנע מלוגו עם כתב מחובר כי זה יש כמה פאניות באזור שלה שכולן עם הסגנון של כתב מחובר עם שילוב של כתב סריפי יוקרתי.מוכר. נדוש. ידוע.

    הלוגואים שיצרתי מנפצים את הקו הזה, מביאים משהו מודרני, חדשני, קריאייטיבי ומלא אוירה לקהל הזה.

    שולחת את הסקיצות בפרזנטציה מאורגנת

    (למרות שלא מספיק מושקעת כמו שאני אוהבת

    המוקפאים לא מיוחדים אבל אני יודעת איפה צריך קצת לשחרר מהפרפקציוניזם)

    שלחתי ב 11 בלילה ומתכננת לישון…

    הלקוחה מתקשרת אחרי כמה דקות כולה התפעלות , השתאות , היא לא דמיינה כמה מחשבה עומק ומחקר יש בלוגו אחד, והוא היא לא יודעת איך כל ה טוב הזה נפל עליה…חח

    במיוחד התלהבה מהראשון (ישש!)

    אבלללל

    היה לה בראש משהו אחר לגמרי…

    משהו יותר חמים, זורם, אישי, מפנק. (זה אני דייקתי לה, היא רק ידעה לומר מה היא לא מתחברת…)

    אוקי

    זה משהו שאני לוקחת בחשבון שלא מתחברים לאף אחד מהסקיצות

    למרות שבאפיון אחת השאלות החשובות זה איך היא מדמיינת את המיתוג שלה

    והיא ענתה לי בשעתו שהיא רוצה את הקו הנקי, מקצועי, חדשני.

    אוקי, עושים דיוק מחדש

    כשהגבול הוא מאוד שברירי

    צריך לתת פה מצד אחד מקום לחמימות האנושית והיחס המפנק

    אבל מצד שני להישאר עם התחושה והאווירה של המקצועיות, הליגה, האיכות.

    תכננתי לישון אמרנו?

    מתיישבת על ארטבורד חדש

    מנסה את הכיוון של הכתב המחובר יחד עם הסמליל של הלוגו הראשון

    משהו שם לא זורם לי אין קשר בין צורת האייקון החדשני להבין הכתב האנושי…

    אין קשר בין הקליגרפיות של הכתב לבין הקו החלק של האייקון,

    אין קשר בין הזרימה הנשפכת של הכתב לבין הגליות המדויקת בסמליל, בעיה.

    רגע, אין קשר?

    אז נעשה קשר!

    מוציאה ממני את כל תעוזה והאהבה להפתיע

    ומנסה למצוא משהו שיחבר בין הסמליל לכתב

    אמרנו שהכתב הוא קליגרפי והסמליל הוא קו חלק ומקצועי?

    בואו נחבר עולמות, זה כל הכיף והעניין!

    זה המקום לקריאיטביות!

    מדייקת את הקו של העיגול לקו קליגרפי ומנסה קצת לשחק עם זה

    וואו איזו תוצאה יפהפיה!

    ככה זה , הקריאיטיביות פותרת תמיד את הבעיות!

    שולחת את הלוגו החדש עם כמה כיווני וריאציות שלו (מתזמנת שליחה לשעה יותר נורמלית חח)

    ואם אני כבר ערה אז יאלה מתקדמת לעצב את המודעה וכרטיס שובר,

    השארתי את הלוגו עדיין בסימן שאלה עד שנדייק אותו סופית,

    אבל שפה עיצובית וקונספט הרי יש לנו אז למה לחכות?

    ב״ה גם כאן הויז׳ן עומד לי פיקס בראש ועובר נפלא לאינדיזיין בעיצוב יפהפה ומלא אוירה!

    אופסס השעה 6 בבוקר…

    טוב עוברים ליום רביעי

    הלקוחה מתקשרת בבוקר מתלהבת ,מרוגשת וואו קלעתייי

    הגשמתי לה את כל החלומות בניראות הזו

    (היא באמת דמיינה מודעה עם ורוד ואלמנט מרכזי בולט!)

    איזה כיף!

    במהלך היום מדייקים את הלוגו ואת התוצרים ו- לדפוססס

    אז זהו ב״ה סיימנו את התהליך , מדויק, בלתי שגרתי, חתיכת חוויה !

    אפילו לפני הדד ליין של יום חמישי!

    כמה סיפוק!

    תודה שהייתם איתי עד כאן!


    שרה גריינימן הגיבה לפני 15 שעות, 37 דקות 4 חברות · 8 תגובות
  • 8 תגובות
  • מינדי שטרן

    גרפיקה
    חברה
    02/12/2024 ב9:24 am

    מעלה פה את התמונות–
    לוגו ראשון-

  • מינדי שטרן

    גרפיקה
    חברה
    02/12/2024 ב9:25 am

    לוגו שני-

  • מינדי שטרן

    גרפיקה
    חברה
    02/12/2024 ב9:26 am

    לוגו שלישי-

  • מינדי שטרן

    גרפיקה
    חברה
    02/12/2024 ב9:27 am

    והלוגו הרביעי + הסקיצות ללוגו המשופץ…

  • ברוריה קרינקין

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    02/12/2024 ב9:28 am

    איך אני אוהבת עבודה יסודית!
    להתמוגג. פשוט להתמוגג.
    כ”כ הרבה ממתגות עובדות בשלוף, מעצבות מה “שנראה להן”
    וכיף לפגוש מישהי שמבינה שמיתוג זו עבודת עומק עם המון רעיונאות מאחורי
    מדהים!!!

  • מינדי שטרן

    גרפיקה
    חברה
    02/12/2024 ב9:28 am

    סיום התהליך והתוצרים ב״ה–

  • רבקי מ

    צילום ומולטימדיה
    חברה
    03/12/2024 ב9:23 am

    מדהיםםםם!!!!!!

  • שרה גריינימן

    כללי
    חברה
    03/12/2024 ב6:53 pm

    מינדי, מהמם מהמם!!!

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן