הסבה מהייטק

קדם Forums הייטק כלים הסבה מהייטק

  • הסבה מהייטק

    פורסם ע"י shira20774  הייטק on 03/06/2026 ב9:32 am

    שלום וברכה,

    אני מפתחת תוכנה כבר 10 שנים ווחושבת על הסבה, אשמח לשמוע מעוד נשים שעשו הסבה,

    לקבל טיפים לשמוע על התהליך וכו

    תודה רבה

    זה ממש ממש יעזור לי !!!

    shira20774 הגיבה לפני 1 יום, 13 שעות 3 חברות · 3 תגובות
  • 3 תגובות
  • שירה פלדמן

    הייטק
    חברה
    03/06/2026 ב1:11 pm
    פעילה בקהילה

    למה את חושבת?

    תני כיוון

  • מתכנתת—–

    הייטק
    חברה
    04/06/2026 ב2:14 am
    סטטוס תעסוקתי:
    חברה תורמת

    הסבה מפיתוח למשהו טכנולוגי אחר או מקצוע אחר לגמרי?

  • shira20774

    הייטק
    חברה
    09/06/2026 ב9:52 pm
    יוזמת שיח

    למקצוע עם יותר אנשים ויותר משמעותי , ולא עוד בורג במערכת…
    מתלבטת בין מ שהו ארגוני יותר כמו- למידה ארגונית, יעוץ ארוגני

    או בכלל תחום טיפולי- עו”ס, או יעוץ חינוכי

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן