אני מחפשת עבודה מסויימת. מעניין אותי לדעת אם בכלל קיים כזה דבר. עבודה לנשים במקום שיש רק נשים (כולל בוסית, ראש צוות ,מנכ”ל…) יש בנמצא?

קדם Forums הייטק עבודה אני מחפשת עבודה מסויימת. מעניין אותי לדעת אם בכלל קיים כזה דבר. עבודה לנשים במקום שיש רק נשים (כולל בוסית, ראש צוות ,מנכ”ל…) יש בנמצא?

  • ברכי אסטנבולי

    חברה
    חברה
    01/12/2019 ב8:41 am

    אני נמצאת בכזה מקום , רק המנתח מערכות הוא גבר, אבל הצוות+בודקים+ראש צוות+_מנהלת+מנכלית הם נשים.. אבל זה נראה לי באמת חריג…במיוחד בהייטק, אבל אולי יש עוד..

  • goHigh Tech

    חברה
    חברה
    01/12/2019 ב9:08 am

    היי אפרת, מעריכה את הרצון שלך לעבוד במקום נשי בלבד. בתור אחת שמעורבת מאוד בעולם ההייטק, יכולה לומר לך שלצערי נדיר מאוד עד בלתי אפשרי למצוא אחד כזה. גם אם יש ר”צ אישה ואפילו מנכל”ית – תזכרי שיש גם לקוחות והם כוללים גם גברים כמובן. מי שיוצאת לעבודה צריכה להכין את עצמה מבחינה רוחנית לסביבה מעורבת. כשאני מדריכה נשים להשתלבות בעולם ההייטק, מלבד התוכן המקצועי יש שני נושאים שאני מקדישה עבורם התייחסות חשובה – סביבה חילונית והתקשרות עם גברים. אם את צריכה עזרה מסוימת בנושא את יכולה לפנות אליי

  • אפרת חן

    חברה
    חברה
    01/12/2019 ב9:30 am

    תודה , זה לא קשור להדרכה, לא מעוניינת לעבוד במקום שנפגשים יום יום עם גברים. לא מתאים לי, לא מתאים לבית שאני רוצה לגדל, את הכסף אני צריכה בשביל החיים , לכן לא אמכור את החיים שלי בשביל הכסף , כי זו לא המטרה, תודה על הרצון ואני מעריכה את מה שאת עושה בשביל נשים שכן יוצאות לעבוד במקומות כאלה, אם כן יהיה לך כזה מקום אשמח לשמוע.

  • אפרת חן

    חברה
    חברה
    01/12/2019 ב9:37 am

    תודה על החיזוק

  • goHigh Tech

    חברה
    חברה
    01/12/2019 ב9:37 am

    אשרייך. הכי קרוב לזה את יכולה למצוא בחברות שמעסיקות חרדיות כמו מטריקס, איירוקס, 3base וכו’ ויש לציין את הנקודה העקרונית הזו כי לפעמים הם שולחים לעבוד אצל הלקוח. יש כמובן גם חברות שלא מוגדרות כחברות שמעסיקות חרדיות אבל “יצא” שהרב נשים (כמו שברכי ציינה לגבי מקום העבודה שלה), אמנם גם אם תמצאי מקום כזה יש לדעת ששום דבר לא מובטח ותמיד יכול להיות שינויים בצוות וכו’. המון בהצלחה, מעריכה

  • פרוייקט תכנות

    חברה
    חברה
    01/12/2019 ב3:28 pm

    את מחפשת עבודה או מתעניינת לפני לימודים? דברים מהסוג הזה מבררים קודם.

  • משתמש לא ידוע

    חברה
    משתמש שנמחק
    01/12/2019 ב5:20 pm

    זה יפה מאד להגיד שדברים מהסוג הזה מבררים קודם…
    כשאת בסמינר מבררת על המסלולים את שומעת שיש מקומות עבודה מתאימים, הניסיון הוא המשכורת…
    ורק כשאת כבר בחוץ אחרי לימודים, טעונה בעקרונות ורצון להיות מאה אחוז בסדר, את מבינה שבחרת במסלול הלא נכון…
    ולזכותנו – זה לא יהיה מוגזם לומר ש 90 אחוז מבנות הסמינרים הטובים, לא מודעות באמת לאן פניהם מועדות…
    והשאלה הגדולה היא אם “שוק העבודה” באמת כל כך לא לכתחילה, איך מכניסים את המסלול הזה כמסלול מוביל בסמינרים?? אולי לטליה היקרה יש שליחות נוספת להביא את המציאות בשטח לבנות היקרות לפני בחירת המסלול… בכל אופן הצלחה לכולן ובחירה נבונה כי באמת הכסף לא יענה את הכל….

  • goHigh Tech

    חברה
    חברה
    01/12/2019 ב6:54 pm

    אסתי יקרה אני מבינה לליבך אבל אל תחשבי שמסלול כמו ראיית חשבון או מזכירה רפואית לא דורש מבנות הסמינרים התמודדות רוחנית, עמידה בנסיונות קשים וחשיפה למושגים שזרים ליהדות. זהו המצב שהדור כולו מתמודד איתו בעצם יציאתה של האם יום יום מחוץ לבית, מה שסבתא שלי ושלכן כנראה מעולם לא עשו. בהייטק הנסיונות קצת יותר חזקים מכמה סיבות אך לא אאריך כאן. הנושא הזה ממש בנפשי ולכן כחלק מההכנה להייטק דיברתי עם הנשים, והשתדלתי להיות פתוחה יותר מהרגיל כדי שהדברים יהיו על השולחן (וגם הורתי לתלמידות שאני לא מרשה לדלג על הפרקים הרוחניים בקורס שלנו. ממש וטו שלא לראות את החלקים המקצועיים בלי החלקים הרוחניים) מעבר לזה, אני אכן בונה כרגע עוד פעילות שעשויה להועיל ואעדכן בהמשך, אשמח לשמוע ממכן מה הנקודות שהכי קשה לדעתכן בהתמודדות בעולם ההיטק רק אל תיפול רוחכן, מי שכבר נמצאת בהייטק ובוחרת להמשיך במסלול הזה – יש לבדוק את עצמנו מידי יום, לעמוד על המשמר, לשתף, להתייעץ, להתחזק זו מזו ומגדולי ישראל . יהי רצון שה’ יתברך יראה את ההשתדלויות שלנו, יוביל אותנו בדרך הנכונה וישמור עלינו ועל כל בנות ישראל. טליה מעבירה את הפוסט הזה לפורום הרוחני.

  • אפרת חן

    חברה
    חברה
    01/12/2019 ב8:39 pm

    אני חושבת שהבעיה העיקרית שאין מקומות עבודה מתאימים. סביבה חילונית, מקומות עם גברים וגם 8 שעות מחוץ לבית זה לא לכתחילה

  • אפרת חן

    חברה
    חברה
    01/12/2019 ב8:43 pm

    עבדתי עד עכשיו מהבית, אני אוהבת את התחום הזה , יש לי ניסיון, אני מצליחה בו, ולתחומים אחרים אני לא כ”כ מתחברת. רק אני רואה שקשה עד בלתי אפשרי למצוא עבודה מתאימה. לכן אין ברירה אלא לפנות לתחום אחר.

  • משתמש לא ידוע

    חברה
    משתמש שנמחק
    08/12/2019 ב6:53 am

    אני לא חושבת שתמצאי משהו יותר טוב ומצויין ונקי, אני זוכרת שתמיד אמרו לנו שהמקצוע הכי שמור הוא תכנות (פרט למקצועות ההוראה) היות ובו אין צורת בתמונות וסרטונים (גרפיקה) מענה זמין ומהיר לכל מי שבא – שיכול להיות בהחלט גברים וכדו’ (מזכירות) ובד”כ גם לא מדובר במשרדים מאד קטנים שאז מציאת העבודה יותר קשה וכן היות וכמות האנשים מצומצמת התקשורת איתם הרבה יותר תכופה ואין הרבה נשים חרדיות (משרדי אדריכלות, יועצי מס וכו’…) רק שאני יכולה להגיד לך שכיום אני עובדת במשרד שלא כולן חרדיות, אך בהחלט רובן. ויש כאן אפילו נשים שעובדות יותר מ – 20 שנה במקצוע משפחות מאד טובות ושמורות! כך שאני בטוחה (ורואים את זה גם מאד בשטח) שמי שהיא מאד חזקה ברוחניות שלה, בעז”ה גם הגברים ידעו איך לתקשר איתה, ומי “שפותחת פתח” אז תראה את התוצאות… ותמיד יש את הרבנים (הרבה גנס לדוגמא) שאפשר תמיד לשאול ותקבל עיצה והכוונה נכונה – שמזה אף פעם לא מפסידים… המון הצלחה בכל אופן! ותספרי לנו אם מצאת משהו טוב כזה… בהצלחה!

  • nechami9044

    חברה
    חברה
    22/12/2019 ב2:21 pm

    היי אפרת! הייתי השבוע בכמה ימי עיון של נשות הייטק מאוד בחירות במערכת…(בת דודה שלי הפיקה את זה..זה לא שאני בחירה..אני עכשיו סיימתי לימודים) ואני באמת הייתי מאוד מופתעתלגלות נשים הכי מתוך עולם ההיטק –פשוט שמורות וצדיקות ברמה שאת לא מכירה…,רובן היו עם פלפונים קטנים כשרים…!!ולבושות בצניעות…!!!! ויותר מזה חברה שלי שעובדת במטריקס כמו שטליה אמרה, היא אומרת לי ,אני מרגישה בסמינר!!!!! הראש צוות שלנו יושב בעיר אחרת..והתקשורת שלו מוליינו זה בסקייפ…!! כולם בנות סמינרים!!! ולמדנו באופקים…אז את מבינה שאני אומרת סמינר..אני מיתכוונת למשמעות שלו!!!! מבינה???? תתפללי שה’ יכוון אותך לשליחות שלך!! כי בכל מיקרה יש לך ייעוד כבר!! רק צריך לגלות אותו… אבל חיזקת אותי עםהעקרונות שלך!! זה מלא נחת לה’ שיש לו בנות כאלה…!!!

  • Zina Ehrlich

    הייטק
    חברה
    23/01/2020 ב7:26 am

    רק מציינת שלדעתי מלבד אולי מורה בבית יעקב (וגם שם לפעמים יש מנהל) אין שום עבודה אחרת במשק שהיא ללא שום ממשק לגברים
    אלא אם את עובדת מהבית, ושוב, יש לך בעיה עם הלקוחות.
    אולי תופרת?

  • יעל כהן

    הייטק
    חברה
    11/06/2020 ב11:01 am

    אני עבדתי במקום שיש הרבה נשים חרדיות אבל ממש לא כולם והיה גם גברים. היינו קבוצה בפני עצמנו, הצוות הלא חרדי מאד כיבד אותי ובגלל שהיינו קבוצה גדולה (30+ בנות) חיזקנו אחת את השניה ופטרנו בעיות רוחניות יחד.(כמו טיול משוטף לכלל המחלקה, שלבסוף לא השתתפנו וארגנו לכל החרדיות טיול בנפרד… וכו) ממש הרגשתי בסמינר. אכלנו יחד, יצאנו להפסקות יחד וכו. ממליצה לכם לחפש כאלה מקומות כי כאשר יש קונפליקט רוחני לא מתמודדים איתו לבד…

  • הודיה עזים מזלומניאן

    חברה
    חברה
    23/11/2020 ב10:56 am

    איפה את עובדת?

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן