הי, ברור שיש ביקוש!
אני עוסקת בתחום וממש לא משועממת:)
מה שכן, יש מקום בתחום – לטובות.
לא הייתי ממליצה למישהי שלא מספיק מוכשרת בסוג הכתיבה הספציפי הזה ללכת ללמוד אותו,
כי מדובר כאן בעיקר בכישרון.
עוד נקודה, יש הבדל בין קופירייטינג – שזה, בואי נגיד, סלוגנים ומשפטי מח”ץ, מיקרוקופי ומודעות פרינט –
לבין כתיבה שיווקית – ההגדרה שנותנים היום לכתיבה דיגיטלית, ארוכה יותר, כמו פוסטים, תוכן לרשימות תפוצה או תוכן לאתרים.
בקשר ללמודים – אני יכולה להמליץ על מקלדת הכסף של יעל פיינגולד – כקורס שווה ומקדם למי שעובדת טוב,
ועל הקורס לכתיבה שיווקית של ליבי שני – מהיכרות עם ליבי.
תצליחי!