G7 MARK 3 או R50?

קדם Forums צילום ומולטימדיה G7 MARK 3 או R50?

  • G7 MARK 3 או R50?

    פורסם ע"י עדינה .  אופנה יופי וטיפוח on 23/06/2026 ב2:59 pm

    יעזור לי ממש אם מישהי שמבינה בתחום תוכל לענות לי –

    איזו מצלמה יותר איכותית ומה עדיף?

    G7 MARK 3 או CANON R50

    אשמח ממש לכל תגובה שתחכים אותי

    תודה מראש!!

    יעל בוסקילה הגיבה לפני 41 דקות 2 חברות · 1 תגובה
  • 1 תגובה
  • יעל בוסקילה

    צילום ומולטימדיה
    חברה
    23/06/2026 ב3:19 pm
    חברה תורמת

    r50 יותר איכותית ,אבל היא לא קומפקטית.

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן