G7 MARK 3 או R50?

קדם Forums צילום ומולטימדיה G7 MARK 3 או R50?

  • G7 MARK 3 או R50?

    פורסם ע"י עדינה .  אופנה יופי וטיפוח on 23/06/2026 ב2:59 pm

    יעזור לי ממש אם מישהי שמבינה בתחום תוכל לענות לי –

    איזו מצלמה יותר איכותית ומה עדיף?

    G7 MARK 3 או CANON R50

    אשמח ממש לכל תגובה שתחכים אותי

    תודה מראש!!

    עדינה . הגיבה לפני 52 דקות 2 חברות · 2 תגובות
  • 2 תגובות
  • יעל בוסקילה

    צילום ומולטימדיה
    חברה
    23/06/2026 ב3:19 pm
    חברה תורמת

    r50 יותר איכותית ,אבל היא לא קומפקטית.

    • עדינה .

      אופנה יופי וטיפוח
      חברה
      23/06/2026 ב4:14 pm
      יוזמת שיח

      תודה!

      היא יותר איכותית גם עם העדשה הבסיסית או צריך לקנות עדשות נפרדות יקרות יותר לתוצאות טובות מהG7

      הייתי בטוחה שהR50 יותר איכותית ואז הלכתי לחנות מצלמות והמוכר טען בתוקף שהG7 איכותית הרבה יותר בלי השוואה

      אז יצאתי מבולבלת…

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן