אומנות הבמה והפקות תוכן
איגוד כל נשות הבמה ואירועי התוכן במקום אחד לשתפים מוצלחים וקידום מקצועי. שמנה לב! פתחנו פה בנוסף גם... פירוט נוסף
לכל השואלות – מצרפת את פרטי ההשתתפות בתערוכת היתרון הירושלמי
-
לכל השואלות – מצרפת את פרטי ההשתתפות בתערוכת היתרון הירושלמי
שלום חברות!
מצרפת את קריאת העיריה לאמנים בלשונה:
אומנים/יות ואנשי/ות תרבות יקרים
שלום וברכה
הנידון : השתתפות פעילה בתערוכת מייצגים
עיריית ירושלים תוכנית “היתרון הירושלמי”
מזמינה אתכם לערב שכולו חגיגת מופעים
האירוע יתקיים בסיעתא דשמיא ביום שלישי כ”ב בסיון 21.6.2022
הנכן מוזמנים/ות לקחת חלק באופן פעיל בתערוכת מיצגים שיוצגו למנהלות/רכזות התכנית
ובכך תוכלו ליצור קשר עם קהל היעד שלכם, ההצעות יבדקו לפי מכלול מקצועי של תוכן עניין ורלוונטיות
ע”מ לקבל דוכן הינכם מתבקשים לשלוח טריילר או חומר פרסומי מעניין אשר יוקרן על המסכים,
*מספר הדוכנים מוגבל כל הקודם זוכה !!!!
עלות לדוכן הינה 250 ₪
חברה יקרה,
באירוע תהיינה עוד הרבה אומניות ובעלות תכניות/מופעים…
איך הדוכן שלך יבלוט ויביא קהל פוטנציאלי? איך התכנית/המופע שלך ימשכו תשומת לב ויניעו לפעולה?
שלושה טיפים בדרך ליעד:
1. ניראות – נכון שיש למופע שלך תוכן מדהים, אבל דוכן הוא חלון ראוה לא הרצאה! תכנני את העיצוב ובחרי את החומרים שיופיעו בשטח הדוכן בהבנה שזהו חלון ראוה בתוך שדרת חנויות והקהל החולף אמור להיעצר, להסתקרן ולגשת…
2. חומר פרסומי חזק – פלייר טוב, קטלוג תכניות, טריילר חזק… הם כרוזי המכירות שלך.
3. שיווק נכון – תכנני מראש מה תגידי, איך תציגי את עצמך, מה תאמרי על התכנית, מה מיוחד בתכנית שלך שאין בשום תכנית אחרת… נאום קצר, חזק וקולע.
בהצלחה לכולן!
Log in to reply.