אולפן סאונד ונגינה
ציבורי קהילה
ציבורי קהילה
פעילות אחרונה: לפני 53 דקות
אולפן מקצועי וביתי, ציוד הקלטה, תוכנה ופלאגינים, פלייבקים, הפקות אלקטרוניות, עיצוב פסקול, מיקס... פירוט נוסף
ציבורי קהילה
אני לומדת אולפן כחצי שנה, ורציתי את חוות דעתכן על פרוייקט שלי.
קדם ‹ Forums ‹ אולפן וסאונד ‹ אני לומדת אולפן כחצי שנה, ורציתי את חוות דעתכן על פרוייקט שלי.
Tagged: בתי מנדלוביץ', סקולבייס
אני לומדת אולפן כחצי שנה, ורציתי את חוות דעתכן על פרוייקט שלי.
פורסם ע"י שרה קצין אולפן סאונד ונגינה on 02/06/2026 ב10:46 pmאשמח לחוות דעתכן…
רבקי ד הגיבה לפני 1 שבוע, 6 ימים 7 חברות · 8 תגובות- 8 תגובות
- סטטוס תעסוקתי:
פעילה בקהילה
ואוו אני לא אולפיניסטית או משו
סתם אחת שחובבת שירה
וזה היה מדהים—
המון הצלחה
חברה תורמת
היי שרה
הסתקרנתי להקשיב:)
הפרוייקט שלך נשמע די טוב
והאמת שהוא הוא יכול להשמע עוד יותר טוב ועוד יותר טוב
לדעתי צריך לדייק בבלאנס.. פה ושם חסר לך איזון בעוצמות
וגם בריוורב אפשרי לנקות.. יש מקומות שזה ‘מלכלך’ קצת
ועוד כמה דיוקים….
את יכולה האמת, להעמיק בלימוד של המיקס
לדעת איך ממקססים בצורה מהודקת ומיטבית
אני יודעת שעוד מעט ממש נפתחת קבוצת למידה בסקולבייס אצל בתי מנדלוביץ
ממש ממליצה לך!!!
זה יקפיץ לך את המיקס בכמה רמות!
בהצלחה
חברה תורמת
וואו
קודם כל תודה על חוות הדעת ועל התגובות
מאד שמחה לשמוע שאוהבים..
למה את מתכוונת שהרוורב מלכלך?
יש דרך לנקות את זה בקלות?ולגבי הקורס- אשמח לשמוע פרטים , איך אפשר להגיע?
תוכלי לספר לי קצת מי זו בתי? מה היא מלמדת?יש למישהי מידע על זה?
מכירה מישהי שלמדה שם?
אשמח לתגובתכן, תודה
חברה תורמת
הי שרה! אני מקשיבה לשיר שלך ונפעמת שהרמה שלך כמתחילה! חצי שנה זה לא הרבה בכלל ! ובעיני ביחס לזמן שאת לומדת התוצאה מדהימה! זה הקלטות ומיקס של ילדים – וזה אחד הנושאים המורכבים באולפן ושמעתי פרויקטים של מתחילות של שירים עם הקלטות ילדים וזה היה נשמע ממשש גרוע זה אומנות להוציא מהם שירה מדויקת ולתקן זיפים בצורה שקופה יותר שלא מרגישים את תופעות הלוואי. – וזה מה שקנה אותי במיקס שלך. ברור שיש לאן להתקדם, ואת זה גם שמעתי, סאונד הוא ממש אומנות שצריך ללמוד יסודי נכון ומדויק זה תחום גדול שיש בו המון מה ללמוד לדעת ולהתנסות אבל את לומדת כולה חצי שנה! למי שבאה מנקודת 0 הלמידה המון מדברת על הטכני, בפועל איך עובדת התוכנה איך מקליטים איך מתקנים זיופים זה הרבה הרבה לפני המיקס המקצועי עצמו, שבהחלט צריך ללמוד יותר מקורס בסיסי . ובעיניים שמסתכלות על תוצר לעומת הנסיון וזמן הלמידה הייתי מצפה לתוצאות הרבה הרבה פחות , אז תדעי יש לך את זה ממש חזק את צריכה פשוט להמשיך ללמוד עם כל הכח והכי חשוב כמה שיותר להתנסות זה חלק בלתי נפרד מהלמידה בהצלחה!!
חברה תורמת
תודה על התגובות הכל כך מפרגנות
אתן פשוט מקסימות!
אני אישית מרגישה שיש הרבה דברים שאני צריכה ללמוד
יש דברים שאני שומעת ולא יודעת איך לבצע
הייתי מאד שמחה לשמוע על הקורס של בתי מנדלוביץ שעכשיו נפתח, האם מישהי מכירה?
יש עוד תלמידות שהיו וממליצות?
ומה הפרטים?
אשמח לתגובתכן
חברה תורמת
שרה השיר שלך נשמע נהדר! בטח אם את מתחילה,
רואה ששאלת על בתי, השאלה שלך נבלעה, כי הכותרת של הדיון מובילה לשמוע את השיר שלך,
אולי כדאי לך לפתוח בנפרד? האמת שכתבתי עליה הרבה פעמים (יכולה לעשות כאן בחיפושים)
ושמחה כל פעם מחדש להמליץ! כי למה למנוע טוב מאחרים?
לדעתי ולדעת כל החברות איתי בקבוצה- ההכשרה אצלה היא המקום לכל אחת שרוצה לדעת באמת, ולהביא לעצמה תוצרים ברמה טובה!
חוץ מזה שהיא באמת עדכנית ומקצועית הגישה ללמידה זה משהו נדיר,
יכולת הסבר מעמיקה שמביאה אותך ליישם הכל ברמה הכי גבוהה שאת מסוגלת, בלי מריחות או בערך,
ואני שמעתי את זה מבנות אצלי בקבוצה שכבר למדו פעם והיו בסך הכל בסדר- אצלה הן פתאום קיבלו כנפיים
כל המבנה של הלמידה חכם ויעיל, שמצד אחד יש לך חומר מרוכז וברור, מצד שני מענה לכל! פרט שאת צריכה או נתקלת במהלך הלמידה, עם מפגשים שמיועדים לביסוס והעמקה. ופידבקים אישיים ממש על כל דבר שאת עושה שזה באמת נדיר ואחד הדברים הכי מקדמים!
יש לה הכשרה לבנות שמתחילות מאפס, (לדעתי נפתח כעת) וגם מסלול מותאם לבנות כמוך שכבר למדו ורוצות לדייק את עצמן ולצאת עם רמה מעל,
יש כאן את הפרטים (של ההכשרה המלאה, יש לך שם מספר טלפון ומייל אם תרצי לברר ספציפית לגביך) https://schoolbase.co.il/בהצלחה בכל מה שתעשי!
schoolbase.co.il
קורס טכנאות אולפן מקצועי לנשים – בהנהלת בתי מנדלוביץ | סקולבייס
אוהבת מוזיקה? החלום שלך מתחיל כאן. למדי איך להקים אולפן מקצועי, להפיק שירים ולבנות עסק רווחי ממוזיקה, בשיטת המודלינג הייחודית- בליווי יד ביד.
חברה תורמת
תקשיבי אני ביררתי כמויותתתת אני לא יכולה לתאר לך כמה!!
אחרי כמה אכזבות ממקומות אחרים וכו’…
תכלס כרגע אני הולכת ללמוד אצל בתי מנדלוביץ סקולבייס(במתקדם,כרגע נכנסתי למיקס של הבסיס
כדי לבסס את הכל אז לכן אני כבר יודעת מה הולך שם…)
היא תותחית בכל קנה מידה
הגישה שלה ללמידה זה משהו לא רגיל
מסבירה את הכל עד הסוף הסוף הסוף!!!!!
כדי שתביני את המשמעות של הפלאגינים ולא כי ככה…
המטרה שלה היא באמת שאת תצאי אולפניסטית אלופה ולא כדי שהיא תרוויח ממך רק כסף,
(רואים את זה ושומעים- היא נמצאת עם כל תלמידה )
הבונוס שלה כלפי האחרות הוא אדיר :
– זה שיעורים בסקולר(אפשרות לדרייב)
כך שמתי שנוח לך את יכולה לראות אותם
(ברור שיש יעד להגשות..)
– יש כל באמצע כל יחידה חדשה זום כדי לבסס ולשאלות
– יש קבוצת למידה כמו פורום של כל הבנות שלומדות כרגע
כך שאם יש לך שאלה תוך זמן קצר יכולות לבוא לך תשובות
מהאולפניסטיות המלוות,בתי,והבנות..
והמעבדה הזו ממש כמו בית:)
בונוס נוסף שלדעתי הוא מאוד משמעותי
שאת לומדת בזום את לא יכולה כ”כ להתרכז בשיא הלמידה שלך
וגם אם יש שאלות אז לא תמיד יכולים לענות
פה את לומדת, מתרגלת, יש זום שבודק ש”ב ושאלות יכולים לשאול במעבדה
והכל תוך מתן דחיפה אדירה!!!!!
היא גם נותנת על הדרך כלים משמעותיים לעסק רציני
נותנת לך גב חזק
בקיצור הקורס הכי הכי שבינתיים שמעתי עליו(ובררתי המון המון המון:)
Log in to reply.