חיה רבקה
גרפיקהתגובות הפורום שנוצרו
-
מקוה שזה עוזר לך-
יש לי כמה משפטים שמקורם בעדות שונות וקשורים לאוכל:
כשהבית מלא, התבשיל נעשה מהר (ספרד)
הלחם שלך לא השביע אותי, המילה שלך נתנה לי עונג (פתגם ספרדי)
הארוחה, בבוקר אין חיים בלעדיה, בצהריים מובנת מאליה, ובערב מי ישים ליבו עליה (תימן)
איש אינו מכיר את הבעיות שבקדרה, אלא רק הכפית הבוחשת (ספרד)
המרוזייא מאחרת, רק בגל שחסר צימוק שחור (מרוקו)
מוזג היין חושב עצמו לראש הסועדה (גרוזיה)
נגוס פת לחם בהנאה, ולא כבש מפוטם בצער (מרוקו)
גם כיסנים סופם להמאס על האוכל (פולין)
-
מגע. מתאים מאד בשילוב עם עץ הדעת במונוגרם או בשמות החתן\ כלה.
-
היי מלי,
אני נותנת לבנות לעצב כמה עמודים מתוך קטלוג של מוצרים מסוימים, הן בוחרות את הענף (הנעלה, משחקים, ביגוד, מזון…), ולבסוף מחלקת חוברת מודפסת: עמוד נבחר של כל אחת וכמה מילים שלי לסיום.
-
האם כשפתחת את הקובץ בדקת שהוא על רזולוציה של 300?
אם כן, אין לכאורה סיבה שיהיה לא יהיה טוב.
בהצלחה, שולמית!
-
-
-
-
הנה- שטנץ לקופסת דפי ממו מהאתר הנ”ל.
בהצלחה!
-
-
נפלא!
מאד מתאים לקהל היעד, גם הסלסולים.
אהבתי יותר את הגרסא הראשונה.
-
רחלי יקרה,
את מוכנה לביקורת?
מקווה שכן 🙂
תנסי לחשוב רגע מה המודעה מוכרת, טיפול אפילציה זה רק השם של המוצר. איזה רגש עומד מאחורי לקוחה שמגיעה לטיפול? למה היא רוצה להיות חלקה?
יש לך תשובה? עכשיו תנסי להביא אותה לידי ביטוי במלל ובוויז’ואל.
(לדוגמא- תמונה של משהו חלק וטהור במיוחד, כמו פנינה או מים… סמלים של מלוכה, נשיות… לא רוצה לחסום לך את הדמיון. זה צריך להיות כל דבר שיעורר רגש חזק אצל הלקוחה, ורצון לקנות)
מודעה בדרך כלל נראית כך (קובץ מצורף):
זהו שרטוט מהיר, אבל שימי לב להיררכיה הברורה. יש כותרת, יש כותרת ראשית, ישנו טקסט נוסף. הלוגו בדרך כלל למטה, בקטן. הוא לא משחק תפקיד של כותרת ראשית.
בהצלחה רבה!
-
חני, אני לא ממש מכירה מוקאפים כמו שאת מתארת
אבל יש מוקאפים שמציגים מספר מסכים,
כמו כאן:
https://www.freepik.com/search?format=search&page=1&query=mockup%20Computer%20Screen
ואופציה נוספת, אולי מתאימה לך ואולי לא- לשים את המסך במוקאפ של טלפון, שם הגלילה היא צרה וארוכה, וממילא יראו את כל המסך (כמובן, אם זה מסתדר עם ההתאמה הנדרשת למובייל.)
בהצלחה!
-
זו עסקת מט”ח, יכול להיות שזה לא בפירוט הרגיל\ במועד החיוב הקבוע.
-
יוכבד בהצלחה!
את יכולה להתמקד בשילוב אלמנטים מעולמות שונים, כמו שבעצם התחלת לעשות: שילוב של תמונה עם ווקטורים.
יש היום השראות מדהימות לביצועים בסגנון הזה, תסתכלי בפינטרסט. נניח כאן:
https://www.pinterest.com/pin/9218374226305616/
הרציונל יהיה שילוב: שילוב בין עולמות תוכן, בין אמצעים ויזואליים, בין פוטושופ לאילוסטרייטור:) הכל במטרה להמחיש את שילוב ילדי צמי”ד באוכלוסיה רגילה.
ממליצה לך גם לשחק עם צבעוניות מאד נועזת וניגודית, נניח ויזו’אל דיגיטלי זוהר (פלטות אלופות, כאן: https://colorhunt.co/) , כשהתמונות בשחור לבן.
בהצלחה!
-
ועוד: (סליחה על ההטרחות..):
ההיפר-קישור לדוא”ל פותח אכן הודעה חדשה, אבל הכתובת לא מופיעה.
האם יש משהו לא תקין בהגדרות?
תודה!
-
שוב מקפיצה את השאלה שלי: יש אפשרות לייצא תמונה אינטראקטיבית?
המטרה שלי היא דיוור ברשימת תפוצה, הדיוור עצמו הוא תמונה בגוף המייל, ויש אותו גם ב-PDF מצורף.
ב-PDF הקישורים עובדים מעולה (ותודה על העזרה), אבל בתמונה לא.
האם אין ברירה, ואצטרך לשים בגוף המייל קבוצת קישורים? פחות בא לי…
תודה!
-
כולנו היינו מתחילות 🙂 הכל טוב.
מצרפת לך תמונה איך צריך להראות המסמך,
חשוב שתבררי אם זה באמת אורך או רוחב, בכל מקרה זה דבר שמסדרים בלחיצת כפתור.
בהצלחה!
-
-
את צריכה ללחוץ על R ווינדוס ביחד, ואז קופץ חלון.
חברות, מה עושים אם כונן F מלא? זה רוקן לי מעולה את כונן C, אבל ה-F שלי מפוצץ 🙁
-
רחלי, באמת כל הכבוד על הנכונות.
מתחברת לתגובה של ע. גל:
תשקיעי יותר בוויז’ואל. תמונה, איור, משהו שישדר כאמור את הרגש שהלקוחה רוצה לקנות.
עוד נקודה שאולי לא הועלתי- קנובה (אני מזהה נכון?) הוא פונט ממש מיושן. חפשי משהו מ2021-2022, זה יכול להרים את העיצוב.
את ההטבה כדאי להניח בתוך עיגול או משהו מעניין אחר.
המסלול של העין לא ממש ברור- תציירי לעצמך כאילו מסלול על פני ההודעה: לאן העין הולכת? איך היא נוסעת? פה מרגיש לי כאילו אני בורחת- מהכותרת ללוגו למבצע ללוגו… לא מאורגן לי.
למזער את הלוגו עוד.
תמשיכי, יש פה פוטנציאל וכולנו מחזיקות לך אצבעות!
-
עדינה, את מיוחדת!
איזה רצון ללמוד ולהתקדם, יכולת כל כך נדירה לקבל ביקורת, לרצות אותה… ולקפוץ איתה באלף רמות קדימה.מעריכה ממש!
האייקונים מעולים לדעתי.
את ה-5% הנחה את יכולה למקם בצורה בולטת יותר, תראי בקובץ מצורף.
הכותרות שדיברו אל האמא והחלום שלה היו מעולות. תשארי איתן.
בהצלחה!
-
שילת, אשמח אם תעדכני בתוצאות:) רלוונטי ומעניין אותי גם.
-
נשמע לי יקר.
פעילויות סמינריות אני תמיד מתמחרת לפי זמן עבודה. מדליקה טיימר (יש לי מחיר שעתי קבוע, והוא לא נמוך) ועובדת לפיו. במקרה ויש סבבי תיקונים, אני לא מפסידה.
השיטה הזו בדרך כלל טובה יותר ללקוח, כלומר- הוא מרוויח יותר, אבל אני מעדיפה אותה כי מורכב מאד לתמחר מוצרים שאינם ברי קיימא.
לוגו לפעילות הוא לא לוגו מותג. לא מבחינת מחקר, לא מבחינת אסטרטגיה, לא מבחינת הזמן המועט שהוא בשימוש. כל המוצרים לפעילויות מוסדיות הם כאלו. לכן, כמעט כל מוצר שהוא זמני ולא בר קיימא, אני מתמחרת אותו באופן הזה. זה מונע כאבי ראש, מהיר, פשוט וברור לשני צדדים. מסבירה ללקוח גם את הרציונל ובדרך כלל הם מתחבר… זה עובד מעולה.
-
לגבי תמונה שמעבירה לאתר או לכל דף אחר, זה הטמעה בתוכנת הדיוור.