תגובות הפורום שנוצרו

Page 1 of 3
  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    26/05/2022 ב5:15 am בתגובה ל: עזרה , דחוף!

    מקוה שזה עוזר לך-

    יש לי כמה משפטים שמקורם בעדות שונות וקשורים לאוכל:

    כשהבית מלא, התבשיל נעשה מהר (ספרד)

    הלחם שלך לא השביע אותי, המילה שלך נתנה לי עונג (פתגם ספרדי)

    הארוחה, בבוקר אין חיים בלעדיה, בצהריים מובנת מאליה, ובערב מי ישים ליבו עליה (תימן)

    איש אינו מכיר את הבעיות שבקדרה, אלא רק הכפית הבוחשת (ספרד)

    המרוזייא מאחרת, רק בגל שחסר צימוק שחור (מרוקו)

    מוזג היין חושב עצמו לראש הסועדה (גרוזיה)

    נגוס פת לחם בהנאה, ולא כבש מפוטם בצער (מרוקו)

    גם כיסנים סופם להמאס על האוכל (פולין)

  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    08/05/2022 ב12:28 am בתגובה ל: פונטים להזמנות

    מגע. מתאים מאד בשילוב עם עץ הדעת במונוגרם או בשמות החתן\ כלה.

  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    01/05/2022 ב6:43 pm בתגובה ל: תבריקו >> פרויקט גמר בפוטושופ למגמות

    היי מלי,

    אני נותנת לבנות לעצב כמה עמודים מתוך קטלוג של מוצרים מסוימים, הן בוחרות את הענף (הנעלה, משחקים, ביגוד, מזון…), ולבסוף מחלקת חוברת מודפסת: עמוד נבחר של כל אחת וכמה מילים שלי לסיום.

  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    02/04/2022 ב11:39 pm בתגובה ל: עזרה

    האם כשפתחת את הקובץ בדקת שהוא על רזולוציה של 300?

    אם כן, אין לכאורה סיבה שיהיה לא יהיה טוב.

    בהצלחה, שולמית!

  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    20/02/2022 ב8:06 pm בתגובה ל: אפקט של החלפת אות

    מה את מתכוונת אפקט?

    את יכולה פשוט חצי “להשכיב” את ה-ר’:

  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    10/01/2022 ב3:08 pm בתגובה ל: מסכה בפוטושופ

    מה הכוונה?

  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    14/12/2021 ב11:50 pm בתגובה ל: פריסות למוצר מתקפל
  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    14/12/2021 ב12:47 am בתגובה ל: חוות דעת לפרסומת

    נפלא!

    מאד מתאים לקהל היעד, גם הסלסולים.

    אהבתי יותר את הגרסא הראשונה.

  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    13/12/2021 ב12:51 am בתגובה ל: חוות דעת למודעה משהו לא מסתדר לי….

    רחלי יקרה,

    את מוכנה לביקורת?

    מקווה שכן 🙂

    תנסי לחשוב רגע מה המודעה מוכרת, טיפול אפילציה זה רק השם של המוצר. איזה רגש עומד מאחורי לקוחה שמגיעה לטיפול? למה היא רוצה להיות חלקה?

    יש לך תשובה? עכשיו תנסי להביא אותה לידי ביטוי במלל ובוויז’ואל.

    (לדוגמא- תמונה של משהו חלק וטהור במיוחד, כמו פנינה או מים… סמלים של מלוכה, נשיות… לא רוצה לחסום לך את הדמיון. זה צריך להיות כל דבר שיעורר רגש חזק אצל הלקוחה, ורצון לקנות)

    מודעה בדרך כלל נראית כך (קובץ מצורף):

    זהו שרטוט מהיר, אבל שימי לב להיררכיה הברורה. יש כותרת, יש כותרת ראשית, ישנו טקסט נוסף. הלוגו בדרך כלל למטה, בקטן. הוא לא משחק תפקיד של כותרת ראשית.

    בהצלחה רבה!

  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    12/12/2021 ב8:25 pm בתגובה ל: מוקאפ של מסך מחשב

    חני, אני לא ממש מכירה מוקאפים כמו שאת מתארת

    אבל יש מוקאפים שמציגים מספר מסכים,

    כמו כאן:

    https://www.freepik.com/search?format=search&page=1&query=mockup%20Computer%20Screen

    ואופציה נוספת, אולי מתאימה לך ואולי לא- לשים את המסך במוקאפ של טלפון, שם הגלילה היא צרה וארוכה, וממילא יראו את כל המסך (כמובן, אם זה מסתדר עם ההתאמה הנדרשת למובייל.)

    בהצלחה!

  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    12/12/2021 ב4:55 pm בתגובה ל: תשלום על רכישת מנוי בפריפיק

    זו עסקת מט”ח, יכול להיות שזה לא בפירוט הרגיל\ במועד החיוב הקבוע.

  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    09/12/2021 ב1:46 pm בתגובה ל: השראות לכרזות

    יוכבד בהצלחה!

    את יכולה להתמקד בשילוב אלמנטים מעולמות שונים, כמו שבעצם התחלת לעשות: שילוב של תמונה עם ווקטורים.

    יש היום השראות מדהימות לביצועים בסגנון הזה, תסתכלי בפינטרסט. נניח כאן:

    https://www.pinterest.com/pin/9218374226305616/

    הרציונל יהיה שילוב: שילוב בין עולמות תוכן, בין אמצעים ויזואליים, בין פוטושופ לאילוסטרייטור:) הכל במטרה להמחיש את שילוב ילדי צמי”ד באוכלוסיה רגילה.

    ממליצה לך גם לשחק עם צבעוניות מאד נועזת וניגודית, נניח ויזו’אל דיגיטלי זוהר (פלטות אלופות, כאן: https://colorhunt.co/) , כשהתמונות בשחור לבן.

    בהצלחה!

  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    18/10/2021 ב11:05 am בתגובה ל: עזרה: היפר קישור באינדיזיין

    ועוד: (סליחה על ההטרחות..):

    ההיפר-קישור לדוא”ל פותח אכן הודעה חדשה, אבל הכתובת לא מופיעה.

    האם יש משהו לא תקין בהגדרות?

    תודה!

  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    18/10/2021 ב10:35 am בתגובה ל: עזרה: היפר קישור באינדיזיין

    שוב מקפיצה את השאלה שלי: יש אפשרות לייצא תמונה אינטראקטיבית?

    המטרה שלי היא דיוור ברשימת תפוצה, הדיוור עצמו הוא תמונה בגוף המייל, ויש אותו גם ב-PDF מצורף.

    ב-PDF הקישורים עובדים מעולה (ותודה על העזרה), אבל בתמונה לא.

    האם אין ברירה, ואצטרך לשים בגוף המייל קבוצת קישורים? פחות בא לי…

    תודה!

  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    03/04/2022 ב12:10 am בתגובה ל: עזרה

    תיאורטית אפשר לבדוק בתוך המסמך את הרזולוציות שלו,

    אבל את יכולה גם ליתר בטחון לפתוח חדש לפי ההנחיות

    להעתיק לשם את כל השכבות מהקובץ שעבדת עליו,

    ולעבוד עליו.

    כשאת סוגרת, שימי לב שאת סוגרת על האיכות הגבוהה ביותר (בהגדרות של quality)

    בהצלחה.

  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    02/04/2022 ב11:54 pm בתגובה ל: עזרה

    כולנו היינו מתחילות 🙂 הכל טוב.

    מצרפת לך תמונה איך צריך להראות המסמך,

    חשוב שתבררי אם זה באמת אורך או רוחב, בכל מקרה זה דבר שמסדרים בלחיצת כפתור.

    בהצלחה!

  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    20/02/2022 ב8:09 pm בתגובה ל: רעיונות למשחקי רביעיות
  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    07/01/2022 ב2:39 am בתגובה ל: כונן c מלא

    את צריכה ללחוץ על R ווינדוס ביחד, ואז קופץ חלון.

    חברות, מה עושים אם כונן F מלא? זה רוקן לי מעולה את כונן C, אבל ה-F שלי מפוצץ 🙁

  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    13/12/2021 ב10:08 pm בתגובה ל: חוות דעת למודעה משהו לא מסתדר לי….

    רחלי, באמת כל הכבוד על הנכונות.

    מתחברת לתגובה של ע. גל:

    תשקיעי יותר בוויז’ואל. תמונה, איור, משהו שישדר כאמור את הרגש שהלקוחה רוצה לקנות.

    עוד נקודה שאולי לא הועלתי- קנובה (אני מזהה נכון?) הוא פונט ממש מיושן. חפשי משהו מ2021-2022, זה יכול להרים את העיצוב.

    את ההטבה כדאי להניח בתוך עיגול או משהו מעניין אחר.

    המסלול של העין לא ממש ברור- תציירי לעצמך כאילו מסלול על פני ההודעה: לאן העין הולכת? איך היא נוסעת? פה מרגיש לי כאילו אני בורחת- מהכותרת ללוגו למבצע ללוגו… לא מאורגן לי.

    למזער את הלוגו עוד.

    תמשיכי, יש פה פוטנציאל וכולנו מחזיקות לך אצבעות!

  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    09/12/2021 ב1:40 pm בתגובה ל: מודעה לחוות דעת

    עדינה, את מיוחדת!
    איזה רצון ללמוד ולהתקדם, יכולת כל כך נדירה לקבל ביקורת, לרצות אותה… ולקפוץ איתה באלף רמות קדימה.

    מעריכה ממש!

    האייקונים מעולים לדעתי.

    את ה-5% הנחה את יכולה למקם בצורה בולטת יותר, תראי בקובץ מצורף.

    הכותרות שדיברו אל האמא והחלום שלה היו מעולות. תשארי איתן.

    בהצלחה!

  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    08/12/2021 ב1:35 am בתגובה ל: הדפסת דגלונים

    שילת, אשמח אם תעדכני בתוצאות:) רלוונטי ומעניין אותי גם.

  • נשמע לי יקר.

    פעילויות סמינריות אני תמיד מתמחרת לפי זמן עבודה. מדליקה טיימר (יש לי מחיר שעתי קבוע, והוא לא נמוך) ועובדת לפיו. במקרה ויש סבבי תיקונים, אני לא מפסידה.

    השיטה הזו בדרך כלל טובה יותר ללקוח, כלומר- הוא מרוויח יותר, אבל אני מעדיפה אותה כי מורכב מאד לתמחר מוצרים שאינם ברי קיימא.

    לוגו לפעילות הוא לא לוגו מותג. לא מבחינת מחקר, לא מבחינת אסטרטגיה, לא מבחינת הזמן המועט שהוא בשימוש. כל המוצרים לפעילויות מוסדיות הם כאלו. לכן, כמעט כל מוצר שהוא זמני ולא בר קיימא, אני מתמחרת אותו באופן הזה. זה מונע כאבי ראש, מהיר, פשוט וברור לשני צדדים. מסבירה ללקוח גם את הרציונל ובדרך כלל הם מתחבר… זה עובד מעולה.

  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    19/10/2021 ב12:51 pm בתגובה ל: עזרה: היפר קישור באינדיזיין

    לגבי תמונה שמעבירה לאתר או לכל דף אחר, זה הטמעה בתוכנת הדיוור.

Page 1 of 3

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן