תגובות הפורום שנוצרו

  • קופירייטרית – א. ל.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    16/05/2024 ב1:10 pm בתגובה ל: מה אומרות? עזרה בסלוגן ללוגו

    סלוגן ממש אבל ממש לא חייב להיות שקוף!

    בשביל זה יש צורת מיצוב ויזואל משלים ושם העסק, כמובן

    דוגמאות? בכיף!

    טעם החיים

    זה טוב זה אסם

    פועלים בשבילך

    משקיעים בך

    רוצים אותך יותר

    בלי טריקים בלי שטיקים

    תמיד תצאו בזול

  • קופירייטרית – א. ל.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    15/05/2024 ב1:00 pm בתגובה ל: מחפשת שת”פ עם יועצת עסקית – שיווקית

    עדיין רלוונטי

  • קופירייטרית – א. ל.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    15/05/2024 ב12:27 pm בתגובה ל: חוזה לשת”פ

    איזה סוג שת”פ?

  • אפרת שרז

    היא עושה המון סדנאות באומנות

    וגם של פטיפורים כמובן

    היא מסבירה את הכל ברור, מתיחסת לכל אחת ואחת

    כל משתתפת יוצאת מבסוטה גם מהחויה וגם מהתוצר המושלם….

    מוזמנת לפנות אליה

    בהצלחה!

  • קופירייטרית – א. ל.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    13/05/2024 ב12:12 pm בתגובה ל: רוצה לשאול עבור תמחור

    הטווח רחב

    יכולה לפנות אלי ולקבל הצעת מחיר מותאמת

    05485-27221

    או למייל

    8527221 שטרודל ג’ימייל נקודה קום

  • אמנם אין לי עצת זהב או דרך סודית לקפיצה לראש ההר,

    אני שמה כאן את דברי, ומקווה מאוד שיעשו לך קצת סדר

    אם עוזר לך או למישהי אשמח שתפרגני לי 👍

    (זה ישמח אותי😉 )

    שמעתי הרבה יועצות עסקיות, מלוות, מנטוריות וכו’

    וכל אחת ודעתה שלה

    בגדול ישנן 2 גישות בענין תמחור בתחילת הדרך

    הראשונה הדרגה.

    תו”כ לימודים לעבוד ללא רווח, אח”כ מחיר סמלי, אח”כ מחיר נמוך, ולאט לאט להעלות מחיר.

    זו גישה ריאלית והגיונית, נותנת לבעל העסק זמן ללמוד, להתנסות וליישם.

    אממה

    היא איטית מאוד (כבר להעלות מחיר או להשאר עדיין בסמלי…)

    לרוב מתסכלת, (הלקוח לא מעריך! ש-ע-ו-ת אני עובדת על הפרויקט שלו!!!, אם לא הייתי מתחילה הוא היה משלם על זה טוב טוב…)

    והחיסרון המשמעותי שלה שהרבה פעמים נוצר קושי משמעותי להעלות מחירים בהמשך.

    הגישה השניה לבוא מוכנה ובשלה.

    תו”כ למידה להתנסות ולעשות סטאז’ על אנשים שאת מכירה, חברות, שכנות וכו’,

    ככה תקבלי ניסיון עם לקוחות עוד בשלב הראשוני, תיצרי תיק עבודות של לקוחות אמת, ותגיעי לרמה גבוהה מאוד, עוד לפני שפרצת לשוק, ואז לצאת לשוק במחירים משתלמים.

    הגישה הזו היא שיווקית יותר

    היא דורשת המון השקעה והמון אומץ

    הרעיון שעומד מאחוריה הוא כזה:

    במהלך הזמן כל עסק יוצר לעצמו קהל לקוחות.

    בדר”כ דומה מושך דומה, ואם מישהי מאוד נהנתה מהעבודה שלך, היא תפנה אליך לקוחות פחות או יותר כמוה.

    ואם את בהתחלה מתמחרת נמוך, מטבע הדברים הלקוחות שלך הם כאלו שמחפשים מחירים נמוכים.

    וכשתרצי להעלות מחיר רוב הסיכויים שהם יחפשו את הזול ויעזבו אותך. (יתכן שחלקם ימשיכו איתך מכח ההרגל במיוחד אם השינוי הוא לא מאוד משמעותי…)

    ואז את עלולה להיות בבעיה, כי תצטרכי ליצור לעצמך קהל לקוחות חדש לגמרי, תצטרכי ללמוד את קהל היעד החדש, לשווק להם בדרכים שאת לא רגילה בהם, יתכן ותצטרכי גם מיתוג מחדש, בקיצור זעזוע בעסק

    לטענת מומחים מסוימים זה קשה מאוד.


    את אחת הדרכים להתגבר על הקושי הראשוני בלקחת מחיר מלא שמעתי משרה קמינסקי.

    היא פותרת את הבעיה ב’תרוץ’ של מחיר מבצע / השקה

    למשל, אם מתקשר אליך לקוח את אומרת לו המחיר הרגיל הוא X ש”ח, עכשיו (החודש, השבוע, רק היום) לרגל ההשקה / החג / המצב, אני עושה הנחה של X ש”ח / אחוזים כך שיוצא לך מחיר ממש טוב X ש”ח בלבד.

    אני רואה שהארכתי מאוד, מקווה שלא הטרחתי

    המון הצלחות לך ולכולנו

    שנראה ברכה והצלחה וס”ד בכל מעשה ידינו

  • קופירייטרית – א. ל.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    06/05/2024 ב2:03 pm בתגובה ל: התייעצות על לוגו

    סלוגן ממש אבל ממש לא אמור להיות גלובלי!!!

    באופן כללי הסלוגנים הטובים מדברים על הבטחת מותג שנגזרת מהבידול

    בסלוגן את יכולה לדבר עליך – מה את עושה הכי טוב, איך את עושה ולמה שיבואו דווקא אליך, או מה יוצא מזה ללקוח, מה הוא מרויח מכך שאת עושה את זה כך ולא אחרת וכו’.

    ועדיף לא לדבר על סגנון הלקוחות כי זה עלול להגביל, ובמקרה כאן, זה אפילו לא מדויק, אם הבנתי אותך נכון.

    מנסה להסביר (לפי הדוגמא שלך)

    ‘לעסקים בראש גדול’ יכול להיות שמאחורי העסקים הללו עומדים אנשים בעלי מעוף ויצירתיות וכמובן ראש גדול שרוצים עיצוב בדיוק כמו שהם מדמיינים. וזה לא האנשים שאת מחפשת.

    לעומת

    ‘עיצוב בראש גדול’ – סגנון העבודה שלך הוא הגדלת ראש ואוטומטי יבואו אנשים שמחפשים את זה.

    יתכן ויש להם דווקא ראש מאוד מאוד קטן והם אומרים לעצמם, צריך מישהי עם ראש גדול שתיקח את כל האחריות על עצמה ותביא מוצר מוגמר…

    ואת בעלת הראש הגדול ולאו דווקא הם

    מבינה את ההבדל?

    לפי מה שכתבת, את אוהבת לעבוד עם לקוחות שנותנים אמון במעצבת שלא נכנסים יותר מידי לפרטים, ולא מספיק משנה להם איך יראה העיצוב, העיקר שיראה טוב.

    את חושבת שההגדרה שלהם היא ראש גדול?

  • קופירייטרית – א. ל.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    02/05/2024 ב2:15 pm בתגובה ל: התייעצות על לוגו

    וואווו

    מהממם!!!

    מה זה הג’י הזו??? מאיפה הבאת את זה? פונט מעניין ואחר כל כך….

    זה כל כך יפה!!!

    אבל חסר לי תזוזה בלוגו

    וקחי 2 נקודות לגבי הסלוגן –

    1.קחי בחשבון שיש משרד פרסום בשם ‘שרה מאיר’ שהסלוגן – ‘בונה עסקים נועזים’. אם לא מפריע לך ואת מחליטה להישאר עם הסלוגן הזה, את יכולה לקחת השראה מהלוגו שלה…

    2.בסלוגן כדאי לך להביא את הבטחת המותג, כלומר על ה’מה יצא מזה’ ללקוח ולא על סגנון הלקוחות.

    רוצה לכתוב את האסטרטגיה שמאחורי הסלוגן ואנסה לעזור לך בס”ד?

  • קופירייטרית – א. ל.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    02/05/2024 ב11:51 am בתגובה ל: ויהי לאחר הפסח- שיתוף (ראשון שלי  )

    חזק!

  • קופירייטרית – א. ל.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    02/05/2024 ב11:43 am בתגובה ל: שיר עם הומור שחור…

    הפשטות… הכנות… כ”כ נכון ואמיתי


    נראה לי שאם תסדרי את הטקסט שלא יופיע עם הסימונים אלא רק השיר עצמו

    יהיה יותר קל לקרוא ולהנות מהעומק שבו

  • קופירייטרית – א. ל.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    01/04/2024 ב11:05 am בתגובה ל: מגשי פורים תשפ”ד-שיתוף

    וואוו

    אלופה!!!

  • קופירייטרית – א. ל.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    28/03/2024 ב1:16 pm בתגובה ל: הצעות לשיפור וייעול

    אני גם חושבת שזה הכרחי ממש!!!

    כשרואים את כל ההודעות בבית שיהיה ליד כל הודעה לאיזה קהילה היא שייכת

    זה מפריע בעיקר כשיש כותרת שנראית לי רלוונטית

    אבל היא בקהילה סגורה, לא נחמד בכלל להכנס ולראות את המסך ‘בקשי גישה’

    ועוד משהו שלדעתי מאוד חשוב שבכל שרשור יופיע הפרופיל (העיגול עם התמונה והשם/’כינוי)

    של זו שפתחה את השרשור, ולא רק את זו שהגיבה אחרונה

    מקווה שלא מסובך מידי לשנות את זה

    וכאן המקום להודות על האתר המדהים הזה שעוזר ומסייע מאוד מבחינה מקצועית!!!

    בהצלחה בכל!

  • עניתי לך באישי

  • קופירייטרית – א. ל.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    10/03/2024 ב2:24 pm בתגובה ל: בחירת חסכון לכל ילד

    רק רוצה לעורר למודעוּת

    יש מסלולים שהם לא נקראים ‘הלכה’ אבל הם כשרים לחלוטין

    יש הכשרים כמו גלאט הון ותשואה כהלכה (או שם דומה) ואולי יש עוד

    שנותנים הכשרים למסלולים שונים

    לפני שאת בוחרת מסלול כדאי לבדוק האם הוא עם הכשר שאתם סומכים עליו

    ולא ללכת ראש בקיר ולומר – אני רוצה רק מסלול הלכה

    זה תקף גם לגבי בחירת מסלול גמל ופנסיה

    ואגב הרבה לא מודעים למשמעות של בחירת מסלול וחבל

    לאחר שנים, ההפרשים יכולים להסתכם במאות אלפי שקלים!!!

    נקודה למחשבה לבירור ולמעשה 😉

    הצלחות!!!!

    • קופירייטרית – א. ל.

      מיתוג שיווק ופרסום
      חברה
      11/03/2024 ב4:19 pm בתגובה ל: בחירת חסכון לכל ילד

      רק רוצה לתקן את עצמי

      מה שכתבתי נכון לגבי פנסיה גמל ונראה לי גם השתלמות

      אבל לאחר בירורון קטן הבנתי שהנתונים השתנו בחיסכון לכל ילד

      וכיום לכל חברה יש 5 מסלולים של חיסכון לכל ילד

      ורק אחד מהם הוא כשר ונראה לי גם נקרא ‘הלכה’

      והמסלול של אינפיניטי הכשר הכי מומלץ, כנראה כי הוא מנייתי או סיכון מוגבר (אבל לא לכל גיל)

      בקיצור זה תלוי בהרבה נתונים, כדאי מאוד לבדוק ולהבין קודם כל מה זה אומר כל מסלול

      ורק כך להחליט

      בהצלחה רבה!!!

  • אושרת אם תרשי לי – אני מעריכה אותך מאוד על האומץ והכנות להעלות כאן לדיון את הקושי.

    חוץ מכל הדברים החכמים שנאמרו כאן

    קבלי גם את הכיוון שלי-

    העלית בדף 2 כאבים:

    1. בזבוז זמן במרדף אחר איסוף הכסף

    2. ספיגת הנזקים

    (בואי נקרא לזה חוסר שת”פ מצד שאר האמהות, שלא משלמות או עד שהן משלמות.)

    ומה את מציעה?

    מערכת גביה טלפונית, שתצריך כל אמא להתקשר ולהכניס פרטי אשראי.

    יפה. אבל לא פתרון.

    כלומר

    את מציעה לה לנהל את הגביה דרך מערכת טלפונית, היא רק צריכה לשלוח הודעה ולהסביר לכל האמהות, ולנדנד להם שיתקשרו כבר וישלמו באשראי, (ואולי גם לקבל ביקורות או ‘הפגנות’ של אמהות שלא משלמות באשראי…)

    עד שסוף סוף תיסגר הקבוצה בס”ד ואז יוכלו לבחור את המתנה המיוחלת.

    בעצם חסכת לה את הספיגה של הנזקים – הכסף לא עובר דרכך ולא קשור אליך,

    וספק אם חסכת לה את הענין של הנידנודים.

    בואי נחשוב רגע,

    למה אותה אמא מתנדבת לאסוף את הכספים ולהיות אחראית על המתנה?

    משעמם לה?

    יש לה כסף מיותר?

    ברר שלא!

    אלא, כי אכפת לה מהמורה/גננת של הילד/ה שלה, והיא רוצה לתת מתנה מכובדת ולהכיר טובה.

    וכאן אני רוצה לשאול אותך במסגרת הפתרון שאת מציעה

    מה יקרה אם גם כאן האמהות לא ישתפו פעולה?

    לא יתקשרו ויכניסו פרטי אשראי?

    את מבינה מה הולך פה?

    בעצם הכאב שלה הוא חוסר שיתוף פעולה, ואת מציעה לה ‘תורידי לך את זה מהראש’

    ולהוריד את זה מהראש היא יכולה גם ע”י שהיא לא תתנדב לאסוף, בדיוק כמו שאר האמהות שמורידות את זה מהראש ולא מתנדבות…

    המענה שהיא צריכה הוא: (אלא אם כן טעיתי באבחנת קהל היעד)

    מה יגרום לאמהות לשתף פעולה, ולהשתתף בעלויות, ועדיף מוקדם ככל האפשר?

    מבינה?

    נראה לי שעם עוד קצת דיוק מוצר, ושיווק נכון ומדויק, יהיה אפשר לעשות ‘חינוך שוק’ ולהריץ את הבשורה שלך הלאה

    ואין ענין לחכות לפורים תשפ”ה, אפשר אולי אפילו בסוף שנת תשפ”ד

    הצלחות!!!

  • קופירייטרית – א. ל.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    20/02/2024 ב12:26 pm בתגובה ל: קבוצות נטוורקינג

    אם משהו מתרקם – תעדכנו

    אני גם מעוניינת לשמוע פרטים

    תודה

  • קופירייטרית – א. ל.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    18/02/2024 ב12:29 pm בתגובה ל: דרושה קופי במחיר זול

    אגב, יש קהילה חדשה לקופירייטריות
    זה פחות קשור לכתיבה האומנותית

  • קופירייטרית – א. ל.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    18/02/2024 ב12:19 pm בתגובה ל: דרושה קופי במחיר זול

    שלחתי לך הודעה באישי
    בהצלחה!

  • קולולולו

    איזה יופי!

    תודה בתיה על ניהול הקבוצה,

    כבר מזרימה אנרגיות ועסיסיות….

    בהצלחה רבה בתפקידך החדש

    וגם לנו הצלחות,

    בכל אשר נכתוב

    🙃

  • קופירייטרית – א. ל.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    16/05/2024 ב2:16 pm בתגובה ל: מה אומרות? עזרה בסלוגן ללוגו

    אפשר לעשות, אבל לא מחייב!

  • קופירייטרית – א. ל.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    12/05/2024 ב1:07 pm בתגובה ל: אולי את עוסקת בזה?

    רציתי להוסיף שיש מספר הכשרים

    ולא בכל החברות ההכשרים זהים

  • קופירייטרית – א. ל.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    14/02/2024 ב1:13 pm בתגובה ל: איפה אפשר לפרסם שירות שמיועד לכלות?

    יכולה לשלוח לי פרטים?

    תודה!

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן