אשמח לעצה,הבנה פשוטה או כל משהו אחר שישפוך אור מכל המומחיות כאן

קדם Forums עצמאיות ראשי שיח פתוח אשמח לעצה,הבנה פשוטה או כל משהו אחר שישפוך אור מכל המומחיות כאן

  • אשמח לעצה,הבנה פשוטה או כל משהו אחר שישפוך אור מכל המומחיות כאן

    פורסם ע"י אושרת ישראלי ישראלי  יעוץ אימון והנחיה on 06/03/2024 ב8:59 am

    לא יודעת אם ראית את הדף נחיתה שלי שבמגזין שבי רגע

    על הממשק שפתחתי לגיוס התשלום למשלוחי מנות לצוות ההוראה

    דרך תשלום טלפוני באשראי

    דבר שחוסך לכל האמהות המארגנות הרבה בלגן,בזבוז זמן וחובות של אחרים

    משום מה יש על הדף מאות הקלקות

    ופחות מעשירית האחוז של פניות

    מה שכנראה יאלץ אותי לסגור את זה כי אם הוא לא יעמוד ביעדים שאני הצבתי

    לא אוכל לספק את מה שהבטחתי,

    מה יכולה להיות הסיבה שזה לא הצליח?

    ישראלים תמיד יזכרו ברגע האחרון?לא בשבילם להתארגן לפורים שבועיים לפני?

    טופס הזמנה זה דבר מסובך מדי? אנשים מעדיפים ללכת לחנות לקנות וזהו?

    הייתי צריכה להציף את המדיה בפרסום על זה? לא להסתפק בפרסום אחד?

    אשמח לכל הארה,הערה או ביקורת מכל סוג שהיא!

    מירי הגיבה לפני 1 חודש, 3 שבועות 24 חברות · 62 תגובות
  • 62 תגובות
  • תמר אפרת

    חברה
    חברה
    06/03/2024 ב9:31 am

    לא כולם מנויות בשבי רגע …

    מוכנה להעלות לפה את הפרטים? זה דווקא נראה מעניין

    השאלה איזה סכום ההורים מריכים לשלם ומה התוצר בסוף

    יכול להיות שהורים מעדיפים לאסוף בעצמם לגננת או לרבה ולא לשלם על השרות…

    דבר נוסף מתי העלית את זה?

    כי כן, אנשים הם הרבה פעמים עושים הכל ברגע האחרון…

  • אושרת ישראלי ישראלי

    יעוץ אימון והנחיה
    חברה
    06/03/2024 ב9:57 am

    לא התכונתי למנויות,התכונתי לשאול איך זה שהיו כל כך הרבה הקלקות,וכמעט אפס התענינות!

    העליתי את זה ביום שני האחרון

    וההפך זה חוסך גם הרבה כסף

    כי הבאתי מתנות סופר שוות בחצי מחיר (עזבי את זה שהעליתי לספקים את העצבים על זה שעדין לא בצעתי הזמנה, המזל שלי הוא שיש לי עוד סיבה להזמין אז זה רק נדחה בזמן)

    הנה זה הדף-https://lp.vp4.me/tcyd

    אודה מאד לכל תובנה או הערה! חשוב לי מאד, בשביל סטארטפים אחרים לאותו קהל יעד!

  • מרים נ.

    הוראה רכזות וחינוך
    חברה
    06/03/2024 ב10:14 am

    אושרת יקרה,

    אני הייתי מאלו שהקליקו ולא הזמינו…

    האמת התלבטתי אם לכתוב לך, זו דעתי. שהיא לא מקצועית

    אבל ככה אני ראיתי את זה.

    אני אמא לילד מיוחד, ומטבע הדברים , אני קונה המון מתנות

    ראיתי את ההודעה שלך. רצתי לפתוח את שבי רגע

    מודה שאילולי כן, לא הייתי פותחת את הדיוור שלה.

    רצתי לשם, כי חשבתי שזה יחסוך לי עבודה וכאב ראש.

    אבל לא הרגשתי שאני מוצאת את מה שאני רוצה ולמה:

    1. לא הבנתי למעשה איך זה עובד.

    לא הרגשתי שזה כתוב שם ברור.

    2. כשאני קונה מתנה לאיש צוות, אני רוצה את העטיפה במינימום עלות

    ושיהיה לו כמה שיותר כסף בכרטיס.

    לדוג’. אם אני רוצה בסט שי (אצלנו באשדוד קוראים לזה קליכארד)

    של 200 ש”ח. אני “אבזבז” על כל השאר מקסימום 20 ש”ח.

    המתנות שלך מאד מאד מפוארות ומרהיבות עין

    אבל הן די ביזבוזיות, זה מתנות ממחלקת הרושם

    רוב האמהות (לדעתי) כשהן מביאות מתנות, בכל כך הרבה כסף

    ירצו שיצא מזה משהו שימושי, ולזה סתם כלים ושוקולדים.

    שוב, זו דעתי האמהית ולא המקצועית.

  • אושרת ישראלי ישראלי

    יעוץ אימון והנחיה
    חברה
    06/03/2024 ב10:14 am

    ואחרי שקראת כמה פעמים כן הבנת?

    איזה שאלות היית שואלת אחרי שקראת את הדף?

    • אושרת ישראלי ישראלי

      יעוץ אימון והנחיה
      חברה
      06/03/2024 ב10:18 am

      אוקיי עכשיו אני מבינה!!!!!!!

      המתנות שם לא עולות יקר בכלל

      יש לי עיצובים מדהימים ב100 ש”ח בלבד!

      ואת יכולה רק לפתוח קבוצה ולהזמין בסט שי עם עיצוב חמוד,

      וחוץ מזה שאני שולחת קטלוג עם פרטים להזמנה ואת בוחרת לפי התקציב שלך,

      עכשיו מובן?

      • מרים נ.

        הוראה רכזות וחינוך
        חברה
        06/03/2024 ב10:26 am

        אולי אם הקטלוג יהיה פתוח לקהל הרחב

        זה יהיה יותר זמין, ונשים יתלהבו ויזמינו.

    • מרים נ.

      הוראה רכזות וחינוך
      חברה
      06/03/2024 ב10:22 am

      לא, לא הבנתי עד הסוף.

      הבנתי שיש שם מתנה ששווה 1500 ש”ח ואני מקבלת אותה ב-900.

      אבל אני לא רוצה להביא מתנה ב-900

      אני רוצה להביא מתנה ב-200-250 גג.

      כולל מתנה פיצפונת+עיצוב. כולל כרטיס בשווי רציני.

      קראתי שוב.

      לדעתי כמו שכתבתי קודם

      מתנות מרהיבות עין לא מעניינות אותי לפחות בשלב זה

      המתנות שלך אולי מתאימות למקומות יוקרתיים.

      אני מחפשת שימושי, ומנצל את הכסף.

      • אושרת ישראלי ישראלי

        יעוץ אימון והנחיה
        חברה
        06/03/2024 ב10:29 am

        שימי לב שכתוב שם שאני שולחת קטלוג לכל אמא שמזמינה

        בקטלוג יש שם גם מתנות שיא השימושיות והמפנקות ב100 ש”ח כולל עיצוב,ומארז פטיפורים וכו,

        כאילו את אומרת ,תורידי את התמונות האלה?תחליפי לפשוט יותר?

        • מרים נ.

          הוראה רכזות וחינוך
          חברה
          06/03/2024 ב10:39 am

          אני אגיד לך משהו.

          את מציעה את הקטלוג רק אחרי ששולחים לך מייל.

          כלומר: (ככה אני הבנתי את זה)

          אני צריכה לבדוק קודם, כמה אני רצינית.

          האם אני באמת הולכת על זה או לא.

          זה לוקח זמן לבדוק את זה.

          אנחנו די רחוקים מפורים.

          מתנות כאלה, הרבה פעמים נסגרות ברגע האחרון.

          לכן אני חושבת, שאם הקטלוג יהיה זמין לצפייה מיידית

          יכול להיות שהאמהות יראו אותו, וזה ידחוף אותם באמת להזמין את זה.

          דבר שני:

          אני חושבת שבאמת עדיף מתנות שימושיות ע”פ ראוותניות.

          דבר שלישי:

          כמו שכתבו כאן

          אני לא יכולה להתחייב שכל האמהות יסכימו לשלם באשראי

          אבל יש מקומות, ובמיוחד אלו שמתקשרים בוואצפ

          שמזמן משלמים רק באשראי ובביט וכדו’….

          למשל בשביל מתנה לבי”ס של הבן שלי זה היה יכול להיות מקסים.

          דבר אחרון:

          אני חושבת שבסך הכל זה מיזם נהדר

          יש לו קצת חבלי לידה, ואולי רק שנה הבאה הוא ירוץ

          מאחלת לך את הכל הטוב שבעולם!

          • Sara Royde

            הייטק
            חברה
            06/03/2024 ב11:30 am

            אם כך, גם ממליצה , לכי על להציג את הקטלוג כבר בהתחלה

            ממש לא רק אחרי ההרשמה

            התמונות היחידות זה תמונות מפונפנות של עיצובים פחות רלוונטיים וממילא נותן הרגשה כאילו אנחנו לא משדרים על אותו תדר

            אם היה לי קטלוג שווה והייתי אומרת ‘וואו זה המתנה שחיפשתי’ והמחיר וכו מתאים – הייתי נמשכת לזה יותר

            כנל בדף נחיתה – להוסיף שם תמונות של מתנות שבאמת יגרמו למי שפותח להרגיש שאליו את מדברת

            ואשראי טלפוני – בהרבה מקומות משתמשים כך, אצלנו בעיריה כל הפעילויות הם בתשלום באשראי טלפוני. גם התשלום לספריה הציבורית. וכל העיר מסתדרת עם זה יופי.

            אבל אם יש לך את המשאבים לתת גם לינק לתשלום – מבורך.

  • נחמי .

    גרפיקה
    חברה
    06/03/2024 ב10:20 am

    נראה לי שהבנתי את הרעיון של המיזם.

    דעתי היא שזה שהיו הרבה הקלקות לא אומר משהו מיוחד…

    אנשים נכנסים כל הזמן… לא אומר שכל אילו שנכנסו לראות באמת קשורים ובכלל אופציונליים לקנות את השירות הזה…

    ועוד דבר- שכנראה שאימהות פשוט מעדיפות לבד לאסוף מכל האימהות כמה שזה קשה ודורש טלפונים וכו’…

    כי זה הדרך שהן התרגלו והרי בסוף הן עושות את זה… ומצליחות לגייס מכולן.

    וגם הקטע של התשלום באשראי דרך הטלפון גם מרחיק חלק מהאנשים.

    ודבר אחרון כמה שזה רעיון ויוזמה מבורכת שיכולה לחסוך כאב ראש

    אם אחת התחברה לזה לא בטוח ששאר האימהות בכיתה גם ירצו להשתתף בכזו צורה… זה משהו שתלוי במספר רב של נשים.

    לא בחירה יחידה של אחת…

    אבל העיקר הרבה הצלחה וס”ד!

    • אושרת ישראלי ישראלי

      יעוץ אימון והנחיה
      חברה
      06/03/2024 ב11:14 am

      נחמי אספת פעם כסף למשלוחי מנות?

      כנראה שלא

      אני הייתי הפראיר היחידה כמה שנים טובות לכמה מילדי,

      ה’ יודע כמה כסף חיבים לי,ובכמה כאבי ראש ובזבוז זמן זה לווה,

      לא הגיוני שתבוא האמא האחראית היחידה שלוקחת את העול עצמה ואת לא תישרי קו עם הדרך שהיא בחרה!

      לא נוח לך?אז תשלחי לה במזומן במהירות ולא אחרי נדנודים חוזרים ונשנים,והיא תשלם באשראי שלה

      • נחמי .

        גרפיקה
        חברה
        06/03/2024 ב11:17 am

        הי לא כתבתי בכלל על עצמי אלא ניסיתי לחשוב מה גורם לאנשים לא להזמין את השירות הזה!

  • חני לנדסברג

    כללי
    חברה
    06/03/2024 ב10:30 am

    אם את שואלת אותי,
    .(ואני מבינה בשיווק:)
    זו באמת בשורה,
    אבל כל דבר חדש לוקח לו זמן להיכנס וצריך הרבה שיווק ופירסום נכונים.
    חכי, תפרסמי עוד, אולי השנה עדיין לא תראי תוצאות, אבל בעז”ה אח”כ.
    אם את צריכה עוד עזרה והכוונה את יכולה לשלוח מייל ch779515😀gmail.com
    /0556779515

  • חני לנדסברג

    כללי
    חברה
    06/03/2024 ב10:30 am

    אם את שואלת אותי,
    .(ואני מבינה בשיווק:)
    זו באמת בשורה,
    אבל כל דבר חדש לוקח לו זמן להיכנס וצריך הרבה שיווק ופירסום נכונים.
    חכי, תפרסמי עוד, אולי השנה עדיין לא תראי תוצאות, אבל בעז”ה אח”כ.
    אם את צריכה עוד עזרה והכוונה את יכולה לשלוח מייל ch779515😀gmail.com
    /0556779515

    • אושרת ישראלי ישראלי

      יעוץ אימון והנחיה
      חברה
      06/03/2024 ב10:35 am

      ההיתי צריכה להתחיל לפרסם לפני חודש?

      עד כמה שאני יודעת רק לחץ של זמן גורם אנשים לקנות…

      אני מכירה את השוק הזה טוב

      הבת שלי מעצבת בחנויות האלה,

      ערב פורים היא עובדת 48 שעות בלי הפסקה רק בגלל שכולם מזמינים ברגע האחרון!

  • ג .

    גרפיקה
    חברה
    06/03/2024 ב10:41 am

    הרעיון נשמע מדהים שיהיה בהצלחה

    חושבת שכמו שכבר כתבו יש כמה דברים חשובים:

    לפני הכל באמת הציבור אוהב את הרגע האחרון אז לא להבהל…

    1 לעשות את הממשק הכי ברור, בלי הרבה מלל אבל מאוד ברור

    2 לשלוח תזכורות של הפרסום – אם פרסמת בשבי רגע שתשלח לכל המנויות את הפרסום כמה פעמים

    כי לוקח זמן עד שזה נקלט.

    הלקוח שלך צריך לראות את זה כמה פעמים עד שיתעניין (רובינו לא מזמינות משהו מייד בפעם הראשונה שרואים

    כמה שיותר חשיפה לפרסום ולערך שלו יגרום לנו בסוף לקנות)

    3 אולי לעשות אופצית רכישה גם למי שאוספת מכולם ידני (השיטות של אשראי לא תמיד אהובות אצל כולם)

    המון הצלחה!

  • בתיה ויג

    חשבונאות ויעוץ מס
    חברה
    06/03/2024 ב10:49 am

    רעיון יפה מאד!

    אני חושבת לשלוח את הקטלוג אוטומטית למי ששולחת מייל

    למה אני צריכה לרשום יותר פרטים ולחכות 24 שעות?

    • אושרת ישראלי ישראלי

      יעוץ אימון והנחיה
      חברה
      06/03/2024 ב10:54 am

      אני שולחת קטלוג

      רק אחרי שבדקתי שאמא אחרת לא הזמינה לפניך!

      תארי לך שאת תבצעי הזמנה ובסוף תגלי שעוד אמא הזמינה?

      ותודה לכולכן למדתי ממכן המון!

      ולגבי מה שכתבו כאן ווטצאפ וכו,

      כאילו היתי צריכה להקשיב לבעלי שאמר לי תפסיקי להיות תמימה לכולם יש היום ווטצאפ והם משלמים בביט?

      • מרים נ.

        הוראה רכזות וחינוך
        חברה
        06/03/2024 ב11:33 am

        מה אכפת לך לשלוח קטלוג???

        מה זה דורש ממך?

        דבר ראשון שהקטלוג שלך ירוץ

        לדעתי זה מאד יגביר מכירות.

        דבר שני, לגבי מה שאמר לך בעלך

        ברור שזה ממש לא נכון. יש ציבור ענק ועצום שאין לו וואטסאפ

        אבל לא ברור שאת מכוונת אליו

        תכווני יותר לאלו ה”פתוחים” או “עובדים” שמחוברים לעולם הדיגיטל

        וגם עובדים המון שעות ביום

        ואין להם זמן לטפל במשלוחים , לדעתי שם נמצאים הלקוחות שלך.

        • אושרת ישראלי ישראלי

          יעוץ אימון והנחיה
          חברה
          06/03/2024 ב11:41 am

          זה בדיוק הפוך

          האשראי הטלפוני מיועד לאלה שלא נמצאים בדיגיטל

          כי אם כן משלמים בלינק קשור לסליקה וזהו,

          או שאת מתכוונת שמי שמזמין חיב להיות בדיגיטל?

          והסברתי שהפצת הקטלוג תגרום לכולם כאב ראש,תחשבי שאאת מבצעת הזמנה ובסוף מגלה שעוד אמא הזמינה?

          • א ק

            הייטק
            חברה
            06/03/2024 ב11:45 am

            לא לבצע הזמנה.

            כן לראות, זה יגרום התענינות.

            אחרי שאת רואה ומתחברת למשהו את משאירה פרטים ויכולה לבצע הזמנה

  • Yael G

    הייטק
    חברה
    06/03/2024 ב11:01 am

    היי

    פתחתי בשביל לראות למה את מתכוונת

    הרעיון עצמו מושלם

    אם כזו יוזמה תעבוד – זה פיתרון מעולה לכאב ראש של שנים

    מה שכן, הציבור לא מוכן לזה עדיין ,

    לדעתי הכיוון עדיין צריך להיות במקום של – להעלות את הרעיון

    במילים ברורות להציף את הכאבים

    (יכול להיות שעשית את זה, אני לא ראיתי את הפרסום)

    אולי תעשי הסכם עם בית ספר שכל איסוף הכספים בכיתות יעבור דרך המערכת?

    בית הספר ישלח חוזר לכל התלמידות. וכל כיתה תבחר בת אחראית שתקבל קוד לכיתה וכולן תשלמנה לשם

    כך גם בית הספר יוכל לפקח על הסכום ששולם

    בגנים יותר טוב – אם בדף קשר יהיה מצורף חוזר עם מספר וקוד של הגן

    או הייתי הולכת יותר על חינמי עד שיכירו את זה

    נניח השנה קחי לך כמה נשים יוזמתיות שאת מכירה ותציעי להן לאסוף כך כספים בגן. תקבלי משוב ותוכלי להתייעל לשנה הבאה

    בשלב כלשהו אנשים יכירו את המספר ואת המערכת ויבואו לעשות גם איסוף כספים פרטית דרכך בעתיד

    אגב, עוד שאלה קצרה שלא הצלחתי להבין – איך אני יכולה להיות בטוחה שהכסף באמת מגיע אל הכיתה שלי? ומה קורה אם יש לי 5 בנות בכיתות שונות? קצת מלחיץ אם בסוף אני לא אקבל את הכסף כולו

    כאילו, קצת מרגיש שהמערכת לא ברורה מספיק, ומסתירים ממני איך זה עובד

    אולי כדאי להוסיף ‘איך זה עובד’ ואז הגדרות יותר ברורות. ‘1. מקישים 1 ליצירת קבוצה חדשה ומקבלים קוד. 2. כל הכיתה מתקשרת , מכניסה את הקוד, ופרטי אשראי 3. בוחרים מתנה’

    אחר כך אפשר לפרט פרטים נוספים… אבל שירגישו שהתהליך ברור מאוד

    גם, עוד שאלה, אם יש לי 2 גננות נניח, אפשר לעשות בתשלום אחד? .. כאילו, קצת לא ברור העניין ..

    ואיך אני יכולה לדעת איזו אמא שילמה ואיזו לא?

    יוזמה מבורכת ממש, אבל אולי צריכה עוד טיפ טיפה הבשלה ומוכנות של הציבור

    ועצם זה שהיו לך הרבה הקלקות אומר שנגעת בכאב קיים והצפת אותו , וזה מעולה

    המון הצלחות !

    ( מה זה אגב המגזין הנל? … )

  • אושרת ישראלי ישראלי

    יעוץ אימון והנחיה
    חברה
    06/03/2024 ב11:09 am

    קודם כל אחרי שמבצעים הזמנה מקבלים מספר (לכל קבוצה מספר בנפרד)

    ושמתקשרים יש הדרכה מפורטת איך לשלם

    (קוד קבוצה וכו)

    הכסף בעצם עובר אלי כי כאילו את קנית ממני משלוח מנות רק בדרך אחרת

    וברור שאפשר להזמין כמה משלוחי מנות בתשלום אחד!

    ותודה על כל שאר הרעיונות,מענין אם זה יענין את המנהלות ,

  • א ק

    הייטק
    חברה
    06/03/2024 ב11:38 am

    אני אישיית חושבת שהרעיון מעולה!!!
    אבל מה שהכי חסר זה הקטלוג, שיהיה מונגש מיידית, בפתיחה של המודעה, שימי איזה כפתור “לקטלוג המלא” או משהו.
    אני באופן אישי גם לא מחפשת עיצובים כאלו גדולים ואם הייתי רואה קטלוג מלא ורואה שיש שם טווחים של מחירים ועיצובים כנראה הייתי מתחברת לאחד מהם.
    חשוב שתדגישי במלל ברור שהתקציב לכל מתנה הוא לבחירת הלקוח.
    ממליצה מאד גם לפנות לציבור הדתי כמובן אם יש לך אפשרות של וואטצאפ, שם זה אמור לרוץ!

  • פריידי פרידמן

    אומנות הבמה והפקות תוכן
    חברה
    06/03/2024 ב11:40 am

    אני גם חושבת שהקטלוג צריך להיות זמין להורדה

    זה יכול להביא עוד אנשים

    הצלחות!

  • ה ה

    חשבונאות ויעוץ מס
    חברה
    06/03/2024 ב11:50 am

    אושרת היקרה,

    אני רושמת את הנקודות שלי עלו, עולי זה יעזור לך,

    1. לא רשום טווח מחירים, כך שמי שואה את זה לא יכולה לדעת מה האופציות הקיימות,

    ובגלל שהדף משדר יוקרה ויופי זה עושה רושם יקר, מה שרוב ההורים (מהסגנון שלי) לא מתכננים לשלם.

    בפרט שאת מבטיחה מתנות, אז אם מקבלים מתנה ואת גם צריכה להרוויח – זה אומר שזה כנראה מאודד יקר.. (ברושם שנוצר לי)

    2. אני הייתי שמחה לראות את הקטלוג מיד, או לפחות דוגמאות, כדי להתרשם אם זה בכלל מתאים לנו.

    3. זה בהחלט מרתיע שצריך לבקש מכל הורה שיתקשר ויסדר תשלום,

    הייתי מציעה לך:

    1. לא לוותר על הרעיון, זה בהחלט הברקה ויכול להיות לזה ביקוש גדול

    2. לכתוב בדף נחיתה הסבר על הכאב וההקלה שאת מביאה

    והסבר עד כמה התהליך פשוט

    משהו בסגנון:

    גם את רודפת כל שנה אחרי ההורים של החברות על מנת לארגן משלוח מנות??

    צריכה לצאת ברגע האחרון ובעומס הגדול לקנות את השי???

    השנה עושים לזה סוף!!!

    1. שולחים מייל עם פרטי הגננות וכתובתם למייל…. (דרך אגב גננת או מורה שמלמדת בכמה גנים/כיתות/בתי ספר שימי לב שיכול להיות שיהיו כמה קבוצות נפרדות שירצו לשלוח לבן אדם אחד)

    2. חושבים על סכום גביה מכל הורה

    3. שולחים עם הילדות פתק להורים עם פרטי הטלפון והעלות, וההורים ישלמו ישירות במערכת

    4. עד תאריך XXX (מועד אחרון להזמנה) מתקשרים לברר כמה כסף נאסף עבור הגננת / מורה וכו..

    בוחרים מתנה מהקטלוג בסכום שנאסף

    וזהו!

    המתנה כבר תגיע אליה לבד

    עוד נקודה, זה מוגבל לערים מסוימות?

    את מתכוונת לשלוח לכל הארץ?

    בהצלחה רבה!!

  • אושרת ישראלי ישראלי

    יעוץ אימון והנחיה
    חברה
    06/03/2024 ב11:52 am

    ברור שזה לכל הארץ,

    ואת מתכוונת שהמתנה תגיע ישירות לגננת או המורה?לא להורה שהזמין?

    • ה ה

      חשבונאות ויעוץ מס
      חברה
      06/03/2024 ב12:30 pm

      כן,

      למה לא??

      אולי תתני אופציה לבחירה לאן לשלוח?

    • ה ה

      חשבונאות ויעוץ מס
      חברה
      06/03/2024 ב12:33 pm

      ומה שברור לך , כדאי שיהיה ברור בדף הנחיתה לכל הציבור.

  • תמר אפרת

    חברה
    חברה
    06/03/2024 ב12:36 pm

    1. כמו שכולן פה אומרות אני רוצה לתת מתנה כשרוב הסכום בכרטיס ולהוציא 20 ש”ח מקסימום על עיצוב. אלא אם כן המתנה שימושית מאד/ ניתנת להחלפה. זה לא מה שמרגישים כשקוראים את הדף נחיתה, הגיוני מאד שקטלוג עם מחירים יבהיר את הענין (פרט לזה שמתבזבזים דמי ההזמנה 30-55 שח ועוד כספים להגרלות השונות ולמשלוח)

    2. הבשורה הגדולה פה היא צורת הגביה, חוסכת את הצורך להעביר את הכסף מזומן, אך אין פה פיתרון שחוסך את ההודעה לכל ההורים ודאגה לבדוק מי כבר שילמה ומי לא. והצורך לתת תזכורות בנושא. אולי אם השרות יכלול הודעות קוליות לכל ההורים בכיתה מה שדורש מההורה המארגן רק להכניס את הטלפונים (שזו גם משימה לא פשוטה דרך הפלאפון)

    3. אולי כדאי גם להוסיף אפשרות לשלם דרך נדרים פלוס למי שלא אוהב בטלפון וכמובן מחזיק רק כשר, אני מקווה שזה רוב הציבור שלנו.

    • אושרת ישראלי ישראלי

      יעוץ אימון והנחיה
      חברה
      06/03/2024 ב12:42 pm

      כאילו אתן אומרות

      עזבי אותנו ממארז פטיפורים יוקרתי

      עזבי ממתנה

      רוצות רק כרטיס בסט שי ב200 ש”ח עם שוקולד קטן בעיצוב חמוד?

      מתנה זה לא דבר שאתן מצרפות למשלוח מנות?

      רב המתנות בקטלוג נעות בין 45 ש”ח ל100 ש”ח (מחיר יבואן, בחנויות פי 3 ויותר)

      • רבקה טייך טייך

        הוראה רכזות וחינוך
        חברה
        06/03/2024 ב12:47 pm

        כן

        אני רוצה למשל להביא לגננת אם משלוח מנות של בסט שי חמוד ב300 ש”ח עם פטיפור או שוקלד שווה בתוך מארז עם עטיפה של פורים שמח

        ואגב לא נפתח לי הקטלוג של פרפקט משהו

        קוד שגיאה 404

        וחסר לי מתנות לבחורות למשל לגננת של צהרון או סייעת

        וגם משהו ב100 ש”ח

        והאם יש פתק החלפה

      • מירי

        כללי
        חברה
        06/03/2024 ב1:04 pm

        אושרת,

        קודם כל – הרעיון מקסים!

        רשמו פה אני חושבת הכל,

        אבל בשביל הסקר דעת קהל – רושמת מה שהכי משמעותי בעיני:

        1. אופציה לתשלום דיגיטלי (אני השנה אוספת כסף, שלחתי מיילים, המון אמהות העבירו לי מיד, אז כבר לא היה לי שווה להתחיל עם מערכת טלפונית בשביל 5 אמהות שיקל עליהן)

        2. שהעיצוב עם מתנה יהיה אופציונלי, ז”א, הדגש אמור להיות על השיטת איסוף, אחרת זה כבר מייקר משמעותית ולא מתאים לכולם (אצלנו מביאים בסט שי בסכום מכובד ממש, וברכה עם חבילת שוקולד מינימלית)

        3. קטלוג זמין להורדה במיידי

        זה מנגיש ונותן פרופורציות של מחירים

        בהצלחה רבה!!!

  • קופירייטרית – א. ל.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    06/03/2024 ב1:07 pm

    אושרת אם תרשי לי – אני מעריכה אותך מאוד על האומץ והכנות להעלות כאן לדיון את הקושי.

    חוץ מכל הדברים החכמים שנאמרו כאן

    קבלי גם את הכיוון שלי-

    העלית בדף 2 כאבים:

    1. בזבוז זמן במרדף אחר איסוף הכסף

    2. ספיגת הנזקים

    (בואי נקרא לזה חוסר שת”פ מצד שאר האמהות, שלא משלמות או עד שהן משלמות.)

    ומה את מציעה?

    מערכת גביה טלפונית, שתצריך כל אמא להתקשר ולהכניס פרטי אשראי.

    יפה. אבל לא פתרון.

    כלומר

    את מציעה לה לנהל את הגביה דרך מערכת טלפונית, היא רק צריכה לשלוח הודעה ולהסביר לכל האמהות, ולנדנד להם שיתקשרו כבר וישלמו באשראי, (ואולי גם לקבל ביקורות או ‘הפגנות’ של אמהות שלא משלמות באשראי…)

    עד שסוף סוף תיסגר הקבוצה בס”ד ואז יוכלו לבחור את המתנה המיוחלת.

    בעצם חסכת לה את הספיגה של הנזקים – הכסף לא עובר דרכך ולא קשור אליך,

    וספק אם חסכת לה את הענין של הנידנודים.

    בואי נחשוב רגע,

    למה אותה אמא מתנדבת לאסוף את הכספים ולהיות אחראית על המתנה?

    משעמם לה?

    יש לה כסף מיותר?

    ברר שלא!

    אלא, כי אכפת לה מהמורה/גננת של הילד/ה שלה, והיא רוצה לתת מתנה מכובדת ולהכיר טובה.

    וכאן אני רוצה לשאול אותך במסגרת הפתרון שאת מציעה

    מה יקרה אם גם כאן האמהות לא ישתפו פעולה?

    לא יתקשרו ויכניסו פרטי אשראי?

    את מבינה מה הולך פה?

    בעצם הכאב שלה הוא חוסר שיתוף פעולה, ואת מציעה לה ‘תורידי לך את זה מהראש’

    ולהוריד את זה מהראש היא יכולה גם ע”י שהיא לא תתנדב לאסוף, בדיוק כמו שאר האמהות שמורידות את זה מהראש ולא מתנדבות…

    המענה שהיא צריכה הוא: (אלא אם כן טעיתי באבחנת קהל היעד)

    מה יגרום לאמהות לשתף פעולה, ולהשתתף בעלויות, ועדיף מוקדם ככל האפשר?

    מבינה?

    נראה לי שעם עוד קצת דיוק מוצר, ושיווק נכון ומדויק, יהיה אפשר לעשות ‘חינוך שוק’ ולהריץ את הבשורה שלך הלאה

    ואין ענין לחכות לפורים תשפ”ה, אפשר אולי אפילו בסוף שנת תשפ”ד

    הצלחות!!!

  • תמר אפרת

    חברה
    חברה
    06/03/2024 ב1:07 pm

    כן. אני חושבת שזה מה שהגננות מעדיפות, שיענו הן.

    דבר נוסף – לא מכירה את השובר בסט שי, באילו חנויות אפשר להשתמש איתו. יכול להיות שהוא לא מוכר לא רק לי.

    אולי תלכי על שתי אפשרויות זו שאת הצעת ותוציפי אפשרות נוספת להשתמש במערכת רק לגביה, עם הסכום שנאסף תתני לזו שאוספת לקנות מה שהיא רוצה, יש מקומות בארץ שנותנים בהם שוברים אחרים לחנויות אזוריות, חנויות ספרים וכו’. את יכולה גם במקום לגבות סכום של 30 ש”ח עבור כל קבוצה לקחת עמלה קטנה שכל הורה שישלם דרך המערכת ישלם אותה. כך שכל אחד יעשה את השיקור אם שווה לו לשלם 1-2 שקלים נוספים ולחסוך את הבאת המזומן.

    מלא בהצלחה!

    זה רעיון עם פוטנציאל טוב שיכול ללכת.

    צריך רק קצת שיפוצים…

    • אושרת ישראלי ישראלי

      יעוץ אימון והנחיה
      חברה
      06/03/2024 ב1:20 pm

      יופי

      אני רואה שיש כאן משהי שחושבת כמו מה שהחלטתי לעשות בגלל הבעיה של הזמן,

      לאפשר את המערכת לגביה בלבד ולהעביר ישירות את הכסף לאמא שארגנה את זה

      (פשוט אין לי רוח הקודש ולא יודעת אלו תקלות יכולות לקרות לי בגלל מחסור בזמן ובלל אמהות שיזכרו ברגע האחרון)

      אבל כמו שכתבה זאת לפניך

      מה יגרום לאמהות לרוץ לשלם?

      • תמר אפרת

        חברה
        חברה
        06/03/2024 ב1:45 pm

        אני חושבת שרב אם לא כל האמהות רוצות לשלם ולכולם יש הכרת הטוב לגננות ולמורות ולרבה המדהימים ואם יש כאלו שלא רוצים להשתתף שלא ישתתפו… לא מאמינה שיש הרבה כאלו…

        מה שגורם לי כאמא לעיכוב זה זמן וכך ללכת לכאן ולשם עם כל הילדים או בערב מאוחר או להשיג את המזומן במדויק ולהכניס לתיק של הילד. את כל הבעיות האלו המערכת שלך פותרת.

        ולכן זה שיקול הופך לשיקול שלי אם אני רוצה ללכת לשלם או לשלם דרך המערכב בתוספת של שקל נוסף דמי טירחה וגבית האשראי.

        דבר נוסף שיכול למנוע ממני לשלם זה פשוט כי שכחתי…

        ולכן אם המערכת גם תשלח תזכורות לאמהות זה יהיה בונוס שווה.

        אני מנסה לחשוב על עוד מקרים שיכולים לגרום להורים לא להשתתף וזה יכול להיות כי הם רוצים לתת לבד מתנה יותר יקרה או שלהיפך, יקר להם, הסכום שהוחלט גבוהה ממה שהם תכננו.

        אם תוסיפי במערכת אפשרות של סקר כזה, דבר ראשון תשלח הודעה לכל ההורים האם הם מעוניינים להשתתף ואיזה סכום הם רוצים לאסוף. לאחר מכן המארגנת תקבע על סמך הסקר את הסכום הסופי והמערכת תשלח צינתוק לכל ההורים שרצו להשתתף ותנדנד להם מדי פעם עד שישלמו (דרך הקו או שיאשרו ששילמו במזומן)

        בהצלחה

  • ה ה

    חשבונאות ויעוץ מס
    חברה
    07/03/2024 ב10:07 am

    נראה לי שלהכניס מס’ טלפון של כל ההורים, זה יותר קשה מלחלק עם כמה אמהות ולהתקשר לבד..

    אם אתן שואלות אותי כאמא למה אני לא משלמת אז ככה:

    1. מצוקה כלכלית!!

    2. חוסר במזומן, הרבה פעמים אני אומרת תנו לי פרטי בנק ואני יעשה העברה, בד”כ אין לי מזומנים בבית ואם אני יקבל פתק עם מס’ טלפון לשלם יש סיכויים גדולים שאני יעשה את זה.

    3. הסכום שנאסף גבוה מידי.

    אולי אם יהיה במערכת אופציה לשלם גם חלק מהסכום יהיה יותר הורים שישתתפו (רק שמי שאוספת את הכסף כנראה פחות תתלהב מהרעיון)

    ושאלה לדיון נפרד, למה הכרת הטוב היא רק לגננות ולמורות? יש עוד כ”כ הרבה בעלי מקצוע שנותנים מכל הלב ומשקיעים את הנשמע!

  • אושרת ישראלי ישראלי

    יעוץ אימון והנחיה
    חברה
    07/03/2024 ב10:56 am

    כמו מי למשל?

    • אושרת ישראלי ישראלי

      יעוץ אימון והנחיה
      חברה
      07/03/2024 ב10:57 am

      והמערכת פתוחה לכל מי שרוצה לגייס כסף בקבוצה

      לכל מטרה שהיא (כנס וכו)

      רק שלמשלוחי מנות וכו יש אגף נפרד עם כותרות שונות

  • אביטל

    גרפיקה
    חברה
    07/03/2024 ב11:10 am

    אהבתי מאוד את הרעיון!

    רק שיש לי עליו כמה תמיהות-
    האם מתנה לפורים עושים באופן כיתתי? לא זכור לי כ”כ. אצלנו תמיד קנו למורה\ גננת משלוח מנות, אבל לא תמיד אספו כיתתי, ובשנים שכן אספו- אז זה היה ‘סיפור’ של הבנות שאספו את הכסף וחיפשו מתנה, ופחות של ההורים…

    דבר שני, לא הבנתי מהדף נחיתה שבתוך המתנה יש כרטיס ‘בסט שי’. הבנתי שזה משלוח מנות מעוצב ברמה גבוהה, יוקרתית, ושזה רק לקבוצות- שישלמו גם באופן טלפוני. אבל כרטיס? הבנתי רק מהשרשור כאן…

    חושבת שכדאי לשים לזה לב

  • מלי גרינבוים מעצבת אלבומים דיגיטליים

    צילום ומולטימדיה
    חברה
    07/03/2024 ב8:08 pm

    הרעיון באמת גאוני!

    כמה נקודות שעלו לי – אולי יתנו לך כיוון למחשבה…

    1 את פונה בכוונה לכל אלו שפחות קשורות למדיה – ומפרסמת פעם אחת ובמדיה

    אולי תחשבי על כיוון של פרסום בקטיפה או משהו כזה (מי שאוספת אצלינו את הכסף אין לה מייל זמין אלא רק בחדר מחשבים – מאמינה שהיא לא מבזבזת שם את הזמן לקריאת מגזינים דיגיטליים…)

    2 דובר כאן הרבה על לראות את הקטלוג נראה לי שזה ממש נחוץ

    מי שרוצה להתקדם לסגירה את עושה לה שירות ובודקת שלא סגרה כבר אמא אחרת

    אבל להתרשמות הראשונית זה יקל – וגם על האמהות בגן שנחשפו לרעיון (על אף שלא לקחו יוזמה לסגור) יהיה יותר קל לשלם כשהן התחברו יותר וראו והבינו במה מדובר

    3 נקודה שגם עלתה זה מצוקה כלכלית/מחיר גבוה

    למטפלת של הבת שלי החליטה אמא שהיא אוספת (כל הכבוד לה:) אבל היא החליטה על סכום שמבחינתי גבוה מאוד!

    החלטתי עם בעלי שניתן פחות – אם האמא תסכים מצוין ואם לא אני אשלח למטפלת בנפרד עוגת גבינה… (היא לא באמת יודעת מי השתתפה ומי לא)

    צריך שיהיה אופציה במערכת גם לשינוי מהסכום שהאמא החליטה – נגיד שהסכום הראשוני של האמא יהיה התשלום האוטומטי ויש אופציה נוספת לבחור את גובה התשלום למי שמעוניין

    מקווה שעזרתי לך

    בהצלחות!!!

  • ציפי פייבלזון

    טיפול
    חברה
    07/03/2024 ב8:38 pm

    רעיון פצצה!

    לדעתי שווה לשלם למישהי מקצועית בשיווק וכתיבה שיווקית שתריץ לך אתזה,

    בהצלחה!

  • אושרת ישראלי ישראלי

    יעוץ אימון והנחיה
    חברה
    07/03/2024 ב8:39 pm

    יש אופציה לכמה תשלומים

    וברור שאם הייתי רואה היענות בדיגיטל

    הייתי מתקדמת לפרינט

    אבל כנראה שכמו שאמרו כאן

    גם לרעיונות חדשים ופתרונות אמיתיים צריך לתת זמן להתרגל…

    זה רעיון שאני מתגלגלת אתו כבר 5 שנים, הבאתי אותו לפני שנתיים בתור פרויקט גמר למתכנתות

    אבל בסוף הם עזבו באמצע..

    ככה זה כל דבר בזמן שלו!

    למדתי לסטארטאפים הבאים,יש לי עוד הרבה…

  • מירי

    כללי
    חברה
    07/03/2024 ב9:02 pm

    אני חושבת ששינוי קטן שיכול להיות משמעותי זה

    שהמערכת תעבוד בצורה כזאת שהיא מתקשרת להורים, והם יכולים במקום לעבור להקשת מס’ אשראי לתשלום

    חלק גדול מהאמהות שבאמת רוצות להשתתף, זה פשוט לא נמצא להן בראש הרשימה

    וגם כשהן נזכרות פתאום, אז זה או באמצע כלים או במיטה…

    ואז ללכת ולהיזכר איפה החמודה שלהן מהגן זרקה את הפתק עם המס’ טלפון לתשלום (אם הוא עדיין לא ז”ל…)

    זה כבר קצת מסובך…

    (אני יודעת שאני נשמעת קצת מגזימה, אבל ככה זה נראה)

    אבל אם אמא שרוצה לשלם תקבל טלפון מהמערכת שמזכיר לה שהיא עדיין לא העבירה את התשלום, והיא יכולה עכשיו בהקשה על XXX לעבור לתשלום, סיכוי טוב מאוד שהיא אכן תעשה את זה

Page 1 of 2

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן