שרה רייזנר
טיפולתגובות הפורום שנוצרו
-
יש קלפים של שפרה רוזנבוים- עוסי”ת
קלפים מהממים, מחולק ל3 רמות
0527114930
-
מי זה יוסי מרק? היכן הוא מקבל? היכן ניתן לברר עליו?
-
שלום וברכה,
אני מטפלת בנערות ונשים בבני ברק.
כדאי לפרט איזה סוג טיפול את מחפשת כדי לבדוק התאמה
אני מטפלת בפסיכודרמה, (תואר שני). ובפוסט טראומה (EMDR)
תוכלי לקבל יותר פרטים באישי: המייל שלי: sara05331 שטרודל ג’ימייל וכו’
-
אריאלה שטמלר בבני ברק.
מטפלת בבע”ח.
מקסימה!
לא יודעת מה מס הטלפון שלה
*** אין לפרסם מיילים בציבור, השתמשנה בהודעות הפרטיות לשם כך ***
-
כמטפלת מטעם ידידות טורונטו, ידוע לי שאפשר רק דרך בי”ס/ תיכון/ סמינר שעובד איתם ויש להם איש קשר.
ראשית יש לברר עם יועצת המוסד או עם המנהלת/ סגנית אם הם עובדים איתם
-
מרכז פימ”ל בירושלים מומלץ מאוד-
הם מטפלים בגישה מערכתית יש להם פסיכולוגיות, דיאטניות וצוות רב תחומי.
052-7203745 /
077-5402132נדמה לי שזה בקרית משה
-
אני מטפלת בפוסט טראומה בשיטת EMDR
שיטה מומלצת מאוד לפוסטראומה.
אני מטפלת בבני ברק,
אך כרגע לא פנויה למטופלות חדשות.
ממליצה על רננה יוגב בגבעת שמואל- 0547888221
-
גם טובי ביטרמן מעולה.
0527129496
-
מסכימה עם דבריה של מיכל.
רוצה להוסיף שהקפצת כיתה היא לא פתרון אמיתי.
אם הילדה אכן מחוננת, האתגר יהיה שנה אחת, כשתצטרך להשלים את הפערים בתוספת ללמידה בכיתה.
אח”כ שוב היא תשתווה ברמה לבנות,
ושוב תצוצנה בעיות. כי הקצב איטי מידי וכו’
רמת הלימודים בין כיתה ח’ לט’ אינה שונה בהרבה,
אלא החומר שונה.
יותר נכון לבדוק מה הקושי בהתנהגות של הילדה.
ללמד אותה גבולות.
חשוב לבדוק- האם יש קשיים חברתיים?
מניסיון, בנות מחוננות בגיל זה, יכולות להסתדר עם פערי למידה.
להעסיק את עצמן. להתקדם בעצמן בחומר וכו’
אם ישנן בעיות משמעת, כדאי לבדוק מהיכן נובעות ועל מה הן יושבות.
העיקר שד’ ינחה אתכן בעצה הנכונה
הרבה ס”ד ורוב נחת
-
אני רואה שהתמונה לא עולה-
מדובר בהדרכה פרטנית במחיר מוזל ע”י מטפלות בעלות ותק שמקבלות הכשרה להיות מטפלות מטעם אוניברסיטת חיפה.
המרכזת שדרכה ניתן לקבל מדריכה:
-
-
חיה אהבתי את התגובה שלך.
ורוצה להגיב לעוד ממה שנאמר.
ראשית לגבי מקורות שיטות הטיפול.
ברור שהכל נמצא בתורה. גם הרפואה הגופנית נמצאת כולה בתורה, אלא בדרך מוצפנת.
רק גדולים יכולים להבין ולמצוא
הרב וולבה אמר שהיות וכת’ חכמה בגויים תאמין, ניתן לקחת כלים מהפסיכולוגיה ולהשתמש בהם,
כמובן בתנאי שהם מתאימים לתוכן שלנו לערכים שלנו.
כי רק הקבה שיצר את נפש האדם יודע מה יבריאה ומה יחליאה.
הוא טען שכמו בדורו של הרמב”ם שהפילוסופיה ארבה, כך בדורנו אנו- הפסיכולוגיה.
ואין היום מישהו כמו הרמב”ם שאסף את הכל לספר מורה נבוכים, שיעשה כך בפסיכולוגיה.
בכל אופן, לגבי שיטות טיפול: מי שמכירה רק כלי אחד, וטוענת שהכלי שלה יעיל להכול, איני מאמינה לה.
חושבת שמטפלת טובה היא מטפלת שיש הרבה שיטות בארסנל שלה.
לכן גם קורה שמישהי הלכה לשיטת טיפול מסויימת, והיא הצליחה מאוד,
ולמישהי אחרת אותה שיטה לא עזרה.
זה כמו שלא נציע לכל מי שיש לה קושי בלמידה לקחת ריטלין,
כי אם הקושי נובע מדיסלקציה, כמה ריטלין שתיקח זה לא יעזור.
תבוא מישהי אחרת, ותגיד ניסיתי הרבה שיטות, רק הריטלין עזר לי.
לא מאמינה בשום שיטה רק בריטלין,
כמובן שזה מגוחך.
מי שלמדה רק CBT ולא יודעת משהו אחר, לא הייתי שולחת אליה.
אלא אם כן מישהי שעברה אבחון אצל פסיכולוג/ית קלינית, והומלץ לה על טיפול ב CBT
חברה שלי למדה את אחת השיטות הקינסיולוגיות שהוזכרו, עם הזמן היא ראתה
שיש הרבה בעיות שזה לא עוזר להן, ואז החליטה ללמוד פסיכותרפיה.
מכירה 3 נשים שניסו להיעזר בשיטת הא’ ב’, אחת נעזרה מאוד וממליצה לכל אחת, ושתיים שלא נעזרו כלל.
כמו שאנטיביוטיקה לא עוזרת לכל מחלה.
לגבי EMDR, אני מטפלת בשיטה זו, וזו לא שיטה שמטפלת שטחי.
להיפך, בשונה מCBT שמטפל בסימפטום, הEMDR מטפל בגורם לסימפטום, בעומק הבעיה.
בעיבוד של טראומות. בעיבוד של חויות פנימיות.
ה EMDR הוא פסיכותרפיה לכל דבר, ולכן רק פסיכותרפיסטיות רשאיות ללמוד אותו ולטפל בו.
לסיכומו של דבר, מלכתחילה הייתי מפנה למטפלת שלמדה שיטות שונות של טיפול, ויכולה להתאים את הטיפול למטופל,
ולא לשכוח שצריך תפילות, כי רק סיעתא דשמיא עוזרת, הטיפול הוא בגדר ההשתדלות.
אל תבטחו… בבן אדם שאין לו תשועה.
עם זאת הייתי אומרת למטופלת שתבחן את עצמה, לפחות אחרי 6-7 מפגשים, האם יש שיפור,
האם היא מתקדמת לעבר המטרות הטיפוליות. בכל רגע אפשר לעשות חשיבה מחדש.
הרבה סיעתא דשמיא לכולן.