“היי טליה, רציתי לשאול, הרושם שאני מקבלת מכל מיני מאמנים עסקיים שזו השקעה חד פעמית ביצירת המוצר, ואח”כ יש כמובן תחזוקה ושיווק, אבל שלא דורשת הרבה וכן מניבה רווח טוב. באמת אשמח לשמוע את הצד האמיתי של הדברים.”
בואנה ונעשה קצת סדר.
נכון שקורס דיגיטלי הוא דרך מדהימה להעביר את הידע שלך וליצור מזה הכנסה. אבל להגיע למצב שהם נמכרים באופן קבוע ברשת “גם בזמן שאת ישנה” או בחופשה זה לא פשוט כמו שזה נראה. אם רוצים שמישהו יקנה ולא סתם שישב על המדף ויעלה אבק צריך לעשות את זה נכון.
ראשית צריך ליצור מוצר איכותי. אחר כך ליצור קהל מעוניין. לתת את הלב ולהשקיע בקהל באמת. חשוב מאוד לזכור – גם אם התוכן שלך הכי מוצלח בעולם ומשנה עולמות, זה לא מספיק! השיווק החכם והנכון הוא מעל הכל, אחרת – המוצר כאמור יעלה אבק על המדף.
לא אומרת להרים ידיים, זה כן יכול להכניס כסף והרבה! אבל שאף אחד לא ימכור לכן שקוטפים כסף מהעצים והכל בא כל כך בקלות. אם רוצים שזה יכניס כסף משמעותי (ולא 500 שח בחודש) צריך להשקיע עבודה אמיתית ורצינית.
בתור התחלה, טיפ ליציאה לדרך – לא לזרוק כסף על דברים מיותרים! לא לעשות הפקות מטורפות ולא לזרוק מאות ואלפי שקלים על פרסום. תשמרו את הכסף לדברים הנחוצים באמת. תתחילו בקטן תראו איך הולך, תתקנו תשפרו ותתקדמו הלאה בצורת ספירלה עולה.
בל”נ אשתדל מידי פעם לכתוב תובנות, אם אראה שיש ביקוש.
תגובות
היי טליה, תודה על המאמר! ממש חשוב! רציתי לשאול האם לדעתך חובה גם ליווי מקצועי בתהליך הבניה של הקורס?
היי יקרה, כדי לעשות את זה טוב חושבת שכן כדאי
תודה רבה, המידע יעזור לי מאוד.
כדי למכור קורסים,
צריך קודם כל לבנות קהילה מסודרת שקונה אותם. (טיפ מנחמה שור)
מעבירה כבר כמה שנים קורסים מקצועיים בבלונאות,, חשבתי לצאת בקורס דיגיטאלי, יש לי אפ’ חלק מהשיעורים מוסרטים ומושקעים במיוחד!
מתלבטת האם קורס שמצריך קניה של חומרים מיוחדים -(ציוד בלונים ומשאבה) ילך?
הנושא מקסים, לדעתי מי שתתעניין כן תשקיע ותקנה. רק צריך לזכור שיש עבודה משמעותית וקריטית בנושא של איך לשווק את הקורס. פה עיקר העבודה. בהצלחה יקרה