מרגישה שהעסק שלך קצת מיותר במלחמה הזו? ומה את עושה עם זה. פרק ח’

קדם Forums עיצוב והפקת אירועים ושמחות מרגישה שהעסק שלך קצת מיותר במלחמה הזו? ומה את עושה עם זה. פרק ח’

  • מרגישה שהעסק שלך קצת מיותר במלחמה הזו? ומה את עושה עם זה. פרק ח’

    פורסם ע"י שמחוש | עיצוב אירועים מנהלת קהילה בקדם אומנות ועיצוב on 10/11/2023 ב12:58 am

    בס”ד

    היי בנות,

    מה שלומכן?

    מקווה שאתן נושמות לכן מידי פעם בתקופה הלא הגיונית הזאת…

    ומזכירה: הפרק הנוכחי הוא חלק מסדרה של מידע קליל ויעיל בנושאים שלא למדנו באף בית ספר,

    והיום בעז”ה אדבר מה עושים עם עסק שמתעסק בשמחות, במותרות, בפינוקים – בזמן של מלחמה.

    יכולה לדלג ישירות להודעה הבאה. מתחילה.


    ***

    קישורים ישירים לפרקים קודמים:

    בפרק א’ דיברתי על כך שהרבה יותר קל לגרום ללקוח לחזור אלינו שוב, מאשר לגייס לקוח חדש,

    ועל כך שהדרך לעשות זאת היא לעורר רגש.

    בפרק ב’ נתתי כמה דרכים יעילות ליצור תיק עבודות שהוא קריטי בתחום של עיצוב…

    בפרק ג’ דיברתי על בעלות עסקים בתחום העיצוב שעובדות בלכתוב הצעות מחיר, ומתעייפות מזה,

    ואיך אפשר לקצר תהליכים,

    בפרק ד’ העליתי טיפ קריטי וחשוב שיעזור לנו אי”ה להרוויח במקום לאכול זמן,

    בפרק ה’ סיפרתי איך גורמים לעולם להכיר בכל הטוב שיש לנו לתת לו = איך לצאת מהבונקר,

    בפרק ו’ הבנו מה עושים עם לקוחות עסקיים שמשלמים שוטף +++++.

    בפרק ז’ דיברנו על זה שיש דרך להבין עם הלקוחה ממול מתאימה לנו עוד לפני לכתוב הצעת מחיר

    ולשלוח מידע מתיש וארוך.

  • 2 תגובות
  • שמחוש | עיצוב אירועים

    אומנות ועיצוב
    מובילה
    10/11/2023 ב12:59 am
    מנהלת קהילה בקדם

    איזה לא נעים זה להתעסק בשזירת פרחים או לערבב גנאש ולזלף על פטיפור כשאנשים מתים.

    בואי נודה רגע על האמת.

    יש לנו לב יהודי חם, אנחנו מקבלות פרופורציות, מבינות מה עיקר ומה טפל,

    ומפנימות שעם כל הכבוד לענייני יופי – הכל מתגמד כשיש כזו מלחמה נוראית כאן לידינו.

    *

    באופן כללי יש את שלב ההלם בו כל אחת כאן הלומת קרב למספר שעות / ימים / שבועות.

    אחרי זה מגיע שלב היסורי מצפון – בו אני שואלת את עצמי איך אני מעצבת בר כשאחות שלי

    שאני לא מכירה חטופה בעזה,

    ואז, אחרי הפנמה קשוחה אני מבינה שיש מושג חדש – שלב חדש שנקרא “שגרת מלחמה”,

    ויש עבודה וצורך בפרנסה, וחיים.

    ולאחת חיים יקראו ימים רגועים יותר, בהם היא עסוקה בלחשוב, בלהתחזק, בלנטרל כל דבר שקשור לעבודה –

    ולשניה חיים יקראו ימים מלאי עשייה והתנדבות וחזרה בכל הכח לשגרה כי זאת מלחמתה האישית בחמאס,

    והנה – עם ישראל חי וממשיך בתפארתו.

    *

    כל אחת ומה שנכון לה. בסוף הלב שלנו מתפקד אחרת והצרכים הרגשיים שלנו שונים.

    אבל, אם את מוצאת את עצמך צריכה פרנסה כרגע, ומרגישה ממש מיותרת עם בלונים / פרחים / עוגות –

    בעולם שרחוק מאד מחגיגות ועסוק במלחמה על חיים, בואי נדבר על זה רגע.

  • שמחוש | עיצוב אירועים

    אומנות ועיצוב
    מובילה
    10/11/2023 ב1:02 am
    מנהלת קהילה בקדם

    אז ככה. הקורונה הסבירה לנו שמעצבות אירועים נצרכות דווקא בזמני קושי.

    עיין ערך וילות נטושות, בתי כנסיות ומקלטים שפתאום צריכים לארח חתן, כלה ואורחים.

    בנוסף, הרבה אנשים מרגישים שדווקא בגלל שהתקופה כל כך עצובה, ההשקעה בפרטים הקטנים –

    משמחת אותם ומנגד, בתקופות כאלו חלק מבעלי השמחות מרגישים שעיצוב זה דבר שאולי חיצוני ומיותר,

    וחלקם משקיעים פחות בענייני עיצוב ויופי, ממה שהיו משקיעים בתקופה רגילה.

    *

    מה אני ואת בתור בעלות עסק יכולות לעשות דווקא עכשיו?

    1. הבנה שתמיד צריכים אותנו, לפעמים המינון משתנה

    תמיד יהיו את אלו שישקיעו, ותמיד יהיו את אלו שפחות.

    נכון שתקופות משפיעות, אבל בסוף ובהתחלה פרנסה משמים,

    והביטחון עצמי שלנו חייב להישאר חזק.

    כך שלהרגיש מיותרת זה נורא, וזה הזמן להפעיל יצירתיות:)

    *

    2. הצעה מותאמת חדשה

    בעברית פשוטה: קחי לך את המוצר הרגיל שלך, זה שעף בזמני שגרה ותתאימי אותו לתקופה.

    מוצר מוגדר שמותאם לתקופה = לוכד את העין ומביא לקוחות בס”ד

    דוגמאות להשראה:

    *אם את מעצבת אירועים, תבני ותפרסמי חבילות עיצוב לאירועים בבתים פרטיים ובתי כנסיות

    *אם את קונדיטורית, פרסמי על מיזם שנועד לשמח את משפחות המפונים מהעוטף,

    וארגני מארזים מפנקים במחיר מוזל. בפרסום שלך תפני לאלו שרוצים לפנק את המפונים. הם קהל היעד שלך.

    *

    3. תכנון מוצר חדש

    לפעמים תקופות עם פעילות נמוכה מהרגיל הן בדיוק הזמן לתכנן את העתיד ולנצל את הזמן

    ליצירת מוצר חדש, רווחי ומשמעותי.

    בדיוק את מה שחלמת לארוז כבר שנים למוצר מהממם, ולא הספקת כי היית עסוקה בשוטף.

    יכול להיות שעכשיו לא יקנו אותו, אבל זה הזמן לתכנן ולבנות מוצר איכותי חדש שבעז”ה בסוף המלחמה

    יזרים אליך שפע:)

    דוגמאות להמחשה:

    * אם את קונדיטורית, תוכלי ליצור מוצר חדש שכולל קינוחים מפנקים + שירות של עיצוב בר,

    ולדאוג למעטפת שלמה ללקוח

    * אם את מעצבת מגשי פירות, תוכלי ללכת על כיוון של ברי פירות ענקיים וממותגים, ולהשקיע בנישה של

    תורמים ומכובדים, ופחות להתעסק על לקוחות פרטיים קטנים

    * אם את בלונאית – תוכלי ליצור חבילת אירוח שלמה שכוללת קיר צילום ומרכזי שולחן

    או לחילופין ליצור שת”פ עם צלמת ולהציע ללקוחה חבילת צילום שכוללת קיר מהממם ושירות צילום מקצועי

    *

    4. פרסום

    זה גם הזמן לעבור על חומרי השיווק שלך ובמידת הצורך לרענן או לדייק מודעה ישנה.

    במקביל – לפעמים פרסום מוצלח וחשיפה מצוינת זה מה שצריך כדי להיות על המפה בתקופות כאלו,

    ולכן גם ארגנתי לך הנחה מהממת של 5% על כל חבילות הפרסום כאן בקדם,

    מוגבל לשבועיים הקרובים. (עד י’ כסלו, 24.11.23)

    כאן את מתאימה לך פרסום מדוייק ומכניס בעזרת ה’: [email protected]

    ותצייני שהגעת דרך שמחוש, כך את מקבלת גם את ההנחה:)

    *

    עכשיו תורך.

    יש לך רעיונות, לבטים התלבטויות?

    תעלי אותם כאן. יש כאן מוחות מעולים, ובואו נעזור אחת לשניה.

    מה אומרת?

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן