שברת את הרגל ? היד ?

קדם Forums אורח חיים בריא שברת את הרגל ? היד ?

  • שברת את הרגל ? היד ?

    פורסם ע"י שירה ינאי  צילום ומולטימדיה on 25/06/2026 ב2:28 pm

    יתכן שמגיע לך כסף מביטוח לאומי
    זה נקרא “דמי תאונה”
    מי זכאי:
    *מגיל 18 עד גיל פרישה
    * אם את לא זכאית לפיצויים משום מקום אחר
    (למידע נוסף כנסו לאתר “כל זכות” )
    בברכת רפואה שלמה
    והחלמה מהירה.

    שירה ינאי  הגיבה לפני 2 ימים, 2 שעות 1 חברה · 0 תגובות
  • 0 תגובות

    עוד לא נכתבו תגובות לדיון זה.

    Log in to reply.

    מעוניינת בפרסום

    חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

    ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

    מה את מחפשת?

    מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

    ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

    דילוג לתוכן