צילום מקצועי
ציבורי קהילה
ציבורי קהילה
פעילות אחרונה: לפני 13 דקות
מחפשת צלמת? הרחיבי את הפירוט!
צילומי חוץ ופנים, סמאש קייק, ניו בורן, חלאקה, אירועים, מצגות, מוצרים,... פירוט נוסף
ציבורי קהילה
תיאור הקהילה
מחפשת צלמת? הרחיבי את הפירוט!
צילומי חוץ ופנים, סמאש קייק, ניו בורן, חלאקה, אירועים, מצגות, מוצרים, השראות, שיתוף והתיעצות בכל מה שקשור לצלמות!
שרשור היכרות צלמות סטילס.
צלמות מקצועיות:
הזדמנות לצלמות וידאו/סושיאל
קדם ‹ Forums ‹ צילום ומולטימדיה ‹ הזדמנות לצלמות וידאו/סושיאל
הזדמנות לצלמות וידאו/סושיאל
פורסם ע"י חיה מעצבת שיער אופנה יופי וטיפוח on 27/05/2026 ב3:29 pmלצורף הפקה בכפר חב”ד שתתקים ביום חמישי הזה י’ב סיוון עם צמלות מקצועית, מאפרות, דוגמניות ,מעצבת שיער מעצבת שמלות, כולם ברמה גבוה עם צילומי חוץ מטורפים באזור מהממם וצילומי סטודיו ברמה גבוה דרושות צלמת סושיאל בשתפ ללא תשלום
melanacohen3 gmail.com
Maya Cross Design הגיבה לפני 1 שבוע, 1 יום 8 חברות · 14 תגובות- 14 תגובות
ותיקה
לא ממליצה לצלמת מקצועית
לצלם צילום מקצועי עסקי תמורת פרסוםזה לא מכניס ולא מפרסם
צלמת מצלמת צילום עיסקי רק תמורת כסף
וזה בסדר שכל נשות העסקים ישתתפו בעלות יום צילום
ובתוצרים שעז”ה הולכים להכניס להם כסףמנסיון!!
ותיקה
חשוב לי להדגיש ולהסביר למה אני כותבת את זה
כי אני שואלת את השאלה האמיתית
עם מה כל אחת תלך לבית שלה אחרי יום צילומים כזה?המאפרת תלך עם תמונות שיפרסמו את העסק שלה
המתסרקת תלך עם התמונות שיפרסמו את העסק שלה
סלון הכלות תלך גם עם תמונת
ועם מה הצלמת תלך? עם תמונות שיפרסמו?
אבל מה יפרסמו? כדי שיבואו עוד הפקת שתבקש בחינם כי הם יתאחדו???
היא צריכה כסף
היא צריכה משכורת לפרנס את ביתה
והעבודה שלה זה לצלם.צלמת מכניסה כף מזה שהיא מצלמת להפקות או לפרטי
ומכל תמונה שהיא משקיע היא מכניסה כסף הבית-גם אם היא בחורה
כל עבודת צילום עסק לא יעיל שתפרסמו אותה
לכן הפתרון שכל בעלות העסקים שהתאגדו ביחד ליום הפקה
יחלקו את התשלום ביניהם וככה כולם יצאו נשכרים מהיום הזה
כן כן
העבודה של צלמת היא לצלם תמונות
וזה שהיא צלמה משהי בחינם לא יכניס לה יותר מידיועוד נקודה לבעלות העסקים- מצאתם צלמת שמוכנה לצלם בחינם
יתכן ומדובר במשהי שלא מספיק מקצועית (או במשהי שאין לה מספיק ערך לעבודה שלה)
והנזק הישיר יהיה לתמונות שלכם!!!! ולכסף שלכם
כי תמונות לא באיכות ובדיוק הנכון יפגע בהכנסות שלכם
כי תמונות של הצלמת מכניסות לכם כסף!!!
- סטטוס תעסוקתי:
פעילה בקהילה
תודה רבה אחוה!
סוף סוף משהי שחושבת כמוני!!
אני חושבת שכל אחת מאיתנו צריכה להפסיד את הגלגל הלא נכון הזה בלשון המעטה…
מצד אחד לא לבקש כזה דבר, כי זה פשוט לא רלוונטי
מצד שני לא להסכים ולקבל כזו הצעת עבודה, כי זו לא הצעת עבודה זה ניצול!
או כמו שאמרת משהי שלא מעריכה את העבודה שלה או שהיא לא מספיק מקצועית!!
משהי מקצועית לעולם לא תעשה לאף אחת עבודות בחינם. נקודה.
ושוב תודה רבה על התגובה הכ”כ נכונה, צריך להכניס את הסיפור הזה למודעות, ודחוף! פעילה בקהילה
מישהיא שמחפשת להגדיל את תיק העבודות שלה זה מאוד משמעותי שיהיה לה עוד עבודת וכן אחרי פעם פעמים גם לוקחים תשלום לא הבנתי במה צילום זה שונה כמו בכל תחום לוקח זמן להתפרסם ולהעלות מחירים
ותיקה
חיה יקרה יש הבדל בין נותנת שירות שנותנת תמונות
לשאר הנותנות שירות
כולם נותנות בחינם לחינם כלומר זה לא אירוע אמיתי
והיא נותנת בחינם תמורת תוצר אמיתי שהולך להכניס כסף לעסקים אחרים ולא אליהמאפרת נותנת את האיפור שלה בחינם
רק להפקה ולא ללקוחה שהולכת לאירוע אמיתי!כנ”ל מתסרקת לא תעשה תסרוקות בחינם לאירוע אלה רק סטזרית ומתלמדת
וכנ”ל סלון כלות כולם נותנים את השירות שלהם בתשלום כשמדובר באירוע אמיתי
בשת”פ כולם מתאגדות ביחד ומנסות להוזיל עלויותצלמת שבאה בחינם ניזוקה גם בבלאי בציוד הזמן היקר שלה
שהיא יכולה לצלם לקוחות נוספים בתשלום
למאפרת הבלאי יביא לה לקוחות חדשים לצלמת לא!!!
אז יהיה לה תמונות איפה היא תפרסם אותם?-מילא היא תפרסם תמונות גם כשמשלמים לה
מי יבואו אליה מסט של שת”פ ? עוד שת”פיות שירצו בחינם?
ככה זה בעולם הצילוםשתפ מביא שת”פ
ולקוח מרוצה מביא לקוח מרוצה
התוצר של צלמת הוא תמונות
ובעד תמונות משלמים כסףאם את רוצה חובבני
משהי שמחפשת להגדיל את העבודות שלה בחינם
כנראה היא מתחילה! והרמה בהתאם
את נמצאת בסיכון שהאיכות שלך התמונות שלך לא יצאו הכי מושלמות
ולא יהיו תמונות שמוכרות
וכל הכנס הזה וההפקה הזה בלי תמונות הוא לא שווה נכון?אז בשבילך ובשביל העסק שלך
ממליצה להתאגד לאסוף כסף לצלמת איכותית
ולקבל את התוצר שמגיע לך💝
- סטטוס תעסוקתי:
פעילה בקהילה
אחוה תודה על התגובה
רואים שהיא נקנתה בהרבה דם, יזע ודמעות…
ומניסיון לא שלי, אלא של חברות
כל מילה נכונה!
ותיקה
מצטרפת בפה מלא לאחווה
אני גם צלמתי הפקת כלות בשת”פ
והדבר היחיד שקיבלתי מזה…
זה עוד הצעות לשת”פ🙃………..
- סטטוס תעסוקתי:
פעילה בקהילה
אחוה יקרה מאד!
אני תמיד אוהבת לקרוא את התגובות המפורטות שלך!!!
יש בהן המון חכמת חיים
וכמה נכון גם הפעם איך שאת מבטאת מה שלא כולן יודעות להגדיר ולבטא!!!!!
אני חושבת ומקווה בכל אופן
שנשים לא באות בקטע של “ניצול” (הצד שמעוניין בפרסום חינם9
ולכן אנחנו גם צריכות להסביר לכן
אולי נראה שמאפרת באה עם חומרים, ועובדת פיזית ומתאימה
ואילו צלמת “רק” לוחצת על הכפתור ומרוויחה פרסום
אבל כל הנשים שלא מבינות בזה אסביר על קצה המזלג מה עומד מאוחרי הלחיצה התמימה
ציוד מקצועי שנקנה בממון רב, לימודים שרכשו – וגם העיבוד, נסיון שצברו, זמן שאשה לא בבית , מאמץ פיזי ואח”כ עיבוד בבית, סינון תמונות ועוד ועוד…. גם כשהצלמת מצלמת הלחיצה ממש לא תמימה זה הרי לא על אוטומוט אלא ידני והיא צריכה כל הזמן לשלוט בדברים
אז בהחלט מגיעה לה על זה שכר!!!!!!!!!
וסה”כ אם השקעתן כל כך בהכל, זה בסוף מייצר חלון ראווה אמיתי לעסק, אז דווקא בזה תשקיעו, קחו מישהי מקצועית שתוציאי אתכן הכי!!!!!
פעילה בקהילה
קראתי את התגובות שלכם וכולן צודקות
אני שהייתי צלמת מתחילה יצא לי כמה פעמים לעשות הפקות בשת”פ
הגיע לי מזה לקוחות ? חדמ”ש לא!!אבל כן עוד כמה שוטים יפים לתיק עבודות והתנסות בצילומים
להגיד לכם שהייתי מוותרת על זה ?לא בטוח
זה חלק מהלימוד שלנו בתור צלמות
מתחילים עם עבודות שאח”כ בדיעבד מבינים שהם לא היו משתלמותאבל ככה לומדים
מי שלא עשתה את זה לא תבין למה זה לא משתלם ולא יעזור כמה יצעקו …
מי שנשואה ושורפת על זה יום באמת חבל ועצוב להפסיד יום על כזה דבר שלא תמיד נותן תועלת…
פעילה בקהילה
כולכן צודקת אבל בסוף זה כחה בכל עבודה עצמאית!!
לוקח זמן להתפרסם אין מה לעשות!!!
וכל אחת מוצאת את הדרך שלה בזה
אם זה לעבוד בשתפ או בתשלום סמלי
או בתשלום גובהה אי אפשר לדעת מה באמת יקפיץ אותך
כמובן שהכל בסוף גם תלוי בסייעתא דשמיא
ואי אפשר להגיד שזה לא עוזר …
כי מכל ההצטברות של ההשקעה זה מגיע לא מכלום ..
ולא רק מעבודות בתשלום
בסוף שכל אחת תעשה מה שהיא חושבת ומה שנראה לה לנכון
אני חושבת שבכל עובדה יש את הדרך שלה
ואת ההתחלה שמתחילים אפילו לא בתשלום
גם כדי לצבור ניסיון
ברור שמי שכבר יש לה נסיון והיא מקצועית הרבה זמן בתחום זה כבר סיפור אחר
אבל משהיא מתחיל שמגיעה להפקה שכולם שם מגיעות ללא תשלום בשביל להגדיל תיק עבודת זה בהחלט יכול לעזור בכל דרך שהיא!
ותיקה
אגב, חיה זה ממש לא אישי
זה דבר שכל הזמן עולה כביקוש צלמת בחינם
בהרבה תחומים והרבה גם בשת”פים
בואי לצלם חינם ובואי לצלם בחינםיש גם הבדל בין צלמת שמחפשת לקוחה בחינם מצד עצמה לבין משהי באה בדרישה/בקשה לצילומים בחינם
ציוד של צילומים עולה יקרררר מאוד
וככל שמשתמשים בו יותר הוא צורך תיקונים ממש כמו בלאי של רכב
כמו שלא נבקש מנהג מונית בוא תסיע אותנו בחינם כדי שאני אפרסם אותך
כי אנחנו מבינים שזה זמן ובלאי של רכב
אז אני רוצה להגיע למצב שהעולם ידע שאין הבדל בין צלמת לנהגת מונית
לשתיהן הזמן יקר ולשתיהן יש בלאי שעולה כסף
אפשר לדבר על מחיר סמלי
אבל קשה לי לשמוע ולראות כל הזמן את הבקשות חינם אין כסףממש לא אישי אבל קפצתי על ההזדמנות שזה נכתב כאן בפורות
כתבתי את זה בעבר בעוד פורומים
בסוף כולם ידעו את זה
ותיקה
תודה לכולן❣️
שמחה שכיונתי לדעתם של הרבה צלמות
זה קול שחשוב לי שישמע!!!
ברור לי שהשת”פ מגיע מתמימות וישרות!!!
ולכן חשוב לי להביא את הקול הזהשלצלמות זה לא הכנסה נוספת ולא פרסום בשונה משאר נותנות השירות
לצלמות זה השירות האמיתי שלהם
ולא סטאז על מודליסטיות
שתף כזה מתאים למתחילותאבל אז בעלות העסקים עלולות להפגע
גם להשקיע חומרי ם כל כך יקרים
וגם לא בטוח לקבל את התמורהלא מזלזלת בהרחבת תקית עבודות אבל מגיע לצלמת על זה תשלום
וגם פרסום-כל עסק צריך לתת קרדיט על עבודה של צלמת
ועוד נקודה מאפרת לא היתה מביאה ללקוחה איפור לחתונה רק כדי לפרסם
אולי כן היתה נותנת מחיר מוזל אבל זה תלוי בביטחון העצמי של הנותנת שירותסלון כלות לא היה מביא שמלה בחינם רק כדי לפרסם את העסק
מתסרקת לא תעסה תסרוקות בחינם כדי לפרסם את העסק
בקצור יש הבדל גדול בין התנסות וסטאז לנתינת שירות אמיתיסטאז= מתלמדת-בלי אחריות על האיכות יתכן בחינם ויתכן במחיר מוזל
עבודה= מקצועיות -הבטחת שירות מלא מקצועי ומושלם שמשולם
הפרסום של נותנת השירות הוא ממילא יהיה גם כשמלשלמים בכסף מלא
חינם מביא עוד חינם
ואם חשוב למשהי לבוא לחתונה של אחותה עם תסרוקת מקצועית
היא לא תלך למתלמדת שתתנסה עליה
יש דברים שהם זולים אבל משלמים עליהם ביוקר
פעילה בקהילה
תודה למקצועיות שבתחום על האהרות החשובות! צודקות ב100%…
הזמינו אותי להסריט יום כיף לעובדות מעון במלון ח”ח ורצו שאבוא לחינם
או בתשלום סמלי תמורת שאשתתף (מהצד) בכל התכניות והארוחות (השאריות) בחינם…
התלבטתי מה לעשות ובסוף עניתי להם שבחינם לא בא בחשבון בכלל!
בכל אופן היה אז עונה בוערת בצילום ואפילו שעוד לא הייתי הכי מקצועית בעולם – הציוד עולים הוווווון!!!
תכלס הם שילמו לי 700 ש”ח ל 9 שעות (!!!) כולל הסעות (לא מונית פרטית…) הלו”ח!
להגיד לך שהיה שווה? משתלם?? לא נראה לי כ”כ….. הוצאות? היו לי!!!
הזמנתי מהר מהר (בעצתה) עיצוב פרסומת לחצי גיליון וגם ההדפסה עלתה לא מעט…
בקיצור – אפילו שלא הייתי הכי WOW הבנתי אחרי זה שזה בכלל בכלל לא היה מוצלח – – –
צלמות מתחילות?!
קצו תובנות מהמקצועיות!!! בשבילכן!!!!! חבל שתעברו על אותו פנצרים…
הגיע הזמן שיבינו שצילום זה לא רק משהו חובבני אלא השקעה אין סופית של כספים, זמן וכוח!!
(ההודעה הזאת לא נכתב נגד מישהי חס ושלום! זה בא מזיכרונות לא נחמדות (בלשון המעטה) לגבי העיסוק שלי בצילום…)
בהצלחה רבה לכולם, נחמי💔
- סטטוס תעסוקתי:
פעילה בקהילה
אני שמחה מאד שהנושא הזה עלה שוב כי הוא עלה בעבר וכאב לי על החינם הזה וכיף לראות שלא רק אני חושבת ככה ויש עוד הרבה כמוני.
היום אף אחד לא רוצה לעבוד בחינם וכמו שאמרתי בדיון אחר בפורום גם ההגדרה של מחיר סמלי משתנה מאחת לשניה יש אחת שמחיר סמלי אצלה הוא 200 ויש אחרת שתגיד 700 בקיצור צריך להיות עם יד על הדופק ותהיו בטוחות העצמכן שאם אתן עושות עבודה טובה מגיע לכן שכר על כך.
וכמו שכבר משהי הזכירה בדיון הזה,
בדר”כ מי שתעשה בחינם או תמורת מחיר סמלי ממש, אחד מהשניים (או שניהם:) או שהיא לא מספיק בטוחה בעצמה ואין לה ביטחון עצמי או שהעבודה שלה לא מספיק טובה כדי להצדיק מחיר שוק…בהצלחה לכולכן!
Log in to reply.