תקלה(?!) במצלמת קנון G7 חדשה מהקופסא

קדם Forums צילום ומולטימדיה תקלה(?!) במצלמת קנון G7 חדשה מהקופסא

  • תקלה(?!) במצלמת קנון G7 חדשה מהקופסא

    פורסם ע"י פייגי א.  טיפול on 31/05/2026 ב9:47 am

    שלום לכולן, אשמח ליעוץ וחוות דעת

    לגבי מצלימת קנון G7 חדשה מהאריזה , אני מנסה לצלם כמה תמונות להתרשמות והתמונות לא מספיק חדות.

    יש לי בכרטיס תמונות שצילמתי במצלימה כזו בדיוק של מישהי אחרת והתמונות חדות ברמות שגם כשאני מגדילה את התמונות למקסימום עדיין נראה באותה חדות וכאן במצלמה שלי כשאני טיפה מגדילה זה כבר ממש לא ברור.

    מישהי יודעת מה יכולה להיות הסיבה לכך? עוד לא נגעתי בהגדרות ולא שיניתי כלום

    אשמח מאוד לעזרתכן.

    ציפי בורזיקובסקי הגיבה לפני 3 שבועות 4 חברות · 3 תגובות
  • 3 תגובות
  • רבקי מ

    צילום ומולטימדיה
    חברה
    01/06/2026 ב8:51 am
    פעילה בקהילה

    יכול להיות שזה עומד על רזולוציה נמוכה
    תנסי לשנות בהגדרות

  • שילת לוי

    אולפן סאונד ונגינה
    חברה
    02/06/2026 ב10:36 am
    חברה תורמת

    לא בהכרח בכלל.
    גם עם מצלמה שעולה 200000 אפשר להוציא תמונה לא ברורה.
    איכות תמונה תלויה בשלושת הפרמטרים:
    תנועת תריס, צמצם ופיצוי חשיפה.
    תבדקי בהגדרות תמונה או בהגדרות צילום האם התמונה צולמה ב1’100 או פחות?
    תמונה ברורה צריכה להצטלם בתנועת תריס של אחד חלקי 250 ) נראה כך :1/250.

    ובכלל, על איזה מצב את מצלמת?

  • ציפי בורזיקובסקי

    הוראה רכזות וחינוך
    חברה
    03/06/2026 ב11:37 am
    חברה תורמת

    לי יש SX740וגם לי יש אותה בעיה. אשמח גם לעזרתכן בנושא איך מכוונים מצלמה בפעם הראשונה?

    על איזה מצב מומלץ לצלם? תודה מראש

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן