טיפול יעוץ אימון והנחיה
ציבורי קהילה
ציבורי קהילה
פעילות אחרונה: Just now
מטפלות באומנויות, פסיכולוגיות, עו”סיות, מנחות, מדריכות, מרצות, מאמנות, יועצות, ברוכות הבאות! ... פירוט נוסף
ציבורי קהילה
תיאור הקהילה
מטפלות באומנויות, פסיכולוגיות, עו”סיות, מנחות, מדריכות, מרצות, מאמנות, יועצות, ברוכות הבאות! בואו נדבר על הסטינג שלנו
טיפול יעיל להרטבת לילה
קדם ‹ Forums ‹ טיפול ואימון ‹ טיפול יעיל להרטבת לילה
טיפול יעיל להרטבת לילה
פורסם ע"י רבקה פורמן טיפול on 03/06/2026 ב7:31 amשלום לכולן, אני חדשה כאן,
נעים מאד!😊
אשמח לשמוע, האם יש כאן משהי שמכירה
שיטת טיפול האמצעות תרגילי מח להרטבת לילה?
האם זה יעיל?
מירי הלברשטיין (ירום) הגיבה לפני 1 שבוע, 4 ימים 8 חברות · 7 תגובות- 7 תגובות
חברה תורמת
לא מכירה. אבל קחי בחשבון שבמקרים לא מעטים הרטבת לילה יכולה להיות עניין גנטי, שדרך אגב נפוצה יותר אצל בנים.
ולכן פעמים רבות משתמשים בפעמונית, כדי ליצור התניה קלאסית בין הצורך להרטיב לבין ההתעוררות, או שיש תרופות לכך (כגון מינרין).
דרך אחרת היא לשים חיתול בלילה עד גיל מאוחר יחסית, כדי למנוע את עוגמת הנפש.
לפעמים זו תוצאה של דלקות בשתן, לפעמים של פגיעה מ.
וכמובן כמובן שזה יכול להיות רגשי, ממגוון סיבות… אבל קודם צריך לשלול את הפיזי.
- סטטוס תעסוקתי:
פעילה בקהילה
ברוכה הבאה
אני לא מכירה שיטות אימון מוחי.
כן מכירה תהליך בסנוזן, הרבה פעמים מדובר בילד תת חושי (שלא מספיק מרגיש את הגוף שלו), עובדים עם הילד בצורה ממוקדת על מודעות גוף ובע”ה רואים שיפור.
אך קודם בודקים אצל רופא ילדים שאין סיבה רפואית.
בהצלחה!
ותיקה
שלום וברכה
אני לא מכירה משהו כזה,
אבל כן ראיתי מקרוב שרפלקסולוגיה ממש עוזרת במקרים כאלה
יכולה לתת לך את הפרטים של אותה רפלקסולוגית
בהצלחה
יוזמת שיח
אני הלכתי עם הבת שלי לשלושת המימדים וממש ראיתי הצלחה!!!
חברה תורמת
רבקה שלום
האם הילד/ ילדה היה כבר יבש בלילה?
או שעדין לא אוחזים שם?
מה גיל הילד/ה?
מה התדירות ? כל לילה? או רק לפעמים?
אני לא מכירה את השיטה עליה את מדברת,
אבל דבר ראשון כדאי לעשות בירור רפואי לראות שזה לא משהו פשוט פיזיולוגי,
לעיתים ילדים שמנסים להיות סופר חזקים במשך היום
שצוברים הרבה מתח וסטרס ולא מאפשרים לעצמם לפרוק אותם
בלילה שם אין להם יכולת לשלוט בעצמם, והם “משחררים” את המתח דרך הגוף בצורה כזו.
זו פעולה לא מודעת, והיא לא אצל כל הילדים, רק אצל כאלו שזו גם נטיה פיזיולוגית,
אז הרבה הצלחה בבירור העניין
והעיקר להבין שלילד זו חוויה לא פשוטה בכלל
הוא חווה איבוד שליטה על הגוף שלו, מעלה חרדה ומבייש מאוד
וצריך לשקול את התגובה שמצד אחד תתן לו את ההרגשה שאנחנו איתו בחוויה, מבינים אותו.
ומצד שני לעודד אותו מתי שכן מצליח לקום יבש.
המון הצלחה!
חברה תורמת
היי יקרה בן כמה הילדה? עד גיל 5 /6 זה התפתחותי
וגם יכול להיות גנטי
ממליצה על טיפול התנהגותי
בהצלחהמרכז שמש מרפד דיגיטלי בכלי ניתוח התנהגות
פעילה בקהילה
רבקה היקרה!
אם את באמת מחפשת עזרה, מאמינה שהתגובות הרבות בלבלו אותך… והכל נכון.
הרטבות לילה זה עניין כל כך דינאמי, זה יכול להיות עניין פיזי, יכול להיות קושי רגשי, ועוד.
איך שאני רואה את הדברים, עדיף לכם קודם ללכת לאורולוג, לשלול פיזי. ואם הבעיה אינה שם לפנות ליועצת או משהו בסגנון, מישהי עם היבט רחב שמכירה הרבה שיטות וסגנונות שתוכל לעזור לכם ולכוון אתכם למקום הנכון.
לפעמים כשיש אבחון לא נכון של הבעיה אנשים יכולים לקשר את זה למגוון בעיות שלא בהכרח קשורות, ולכן צריך להגיע לדבר המדויק.
אם תרצי בפרטי יש לי מישהי שאולי תוכל לכוון אתכם ולעזור.
הרבה הצלחה!
Log in to reply.