למדתי קידום אתרים.
בגדול, זו עבודה עקבית ודי משעממת… אבל בלי זה – אתרים אנמיים שוקעים במצולות האינסופיים של ים האינטרנט. תפקידם של מקדמי האתרים – זה להעלות תוכן מעניין ואטרקטיבי. תפקיד בעל העסק – לספק לו את החומר, לבנות קהילת גולשים תומכת שגם יוצרת טראפיק (תנועה) בתוך האתר.
מקדם אתרים שקראתי מאמרים נהדרים שלו ועושה עבודה מעולה זה דניאל זריהן. זה הלינק לאתר שלו: https://danielzrihen.co.il/, ובקידום האורגני הוא הראשון בגוגל! וזה אומר, שהוא יודע לעבוד. כי להגיע לעמוד הראשון זו עבודה סיזיפית, מתישה ותחרותית, והמקום הראשון והנחשק (כמובן, לאחר הממומנות…) – זה בכלל הישג מדהים. קידום אתרים מתבסס על מילות מפתח שמשתמש מחפש. הוא נמצא ראשון בקטגוריה של “קידום אתרים”, וזה מונח באמת, אבל באמת! קשה. כל בונה אתרים מנסה ‘לבנות’ על המונח הזה, ולחתור דרך כל אנשי המקצוע למקום הראשון במונח הנפוץ הזה – זה באמת הישג מדהים.