תגובות הפורום שנוצרו

Page 1 of 3
  • שלום גילי וכולן,

    הכותרת שלך תפסה לי את העין:)

    יש לי הצעה חדשה שייעודית לבעלות קורסים. מעדיפה כרגע לא לחשוף אותה כאן,

    אבל אם יש מישהי כזאת בקהל- מוזמנת ליצור איתי קשר לכל הפרטים.

    0527102797

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    03/01/2024 ב10:18 am בתגובה ל: מה לדעתכן מקצועי יותר ויפה יותר לשם של עסק?

    תמר יקרה,

    אין תשובה לשאלה שלך.

    מה זאת אומרת?

    שאף אחת בעולם לא תדע לענות לך על השאלה הזאת ככה באוויר, על סמך כמה שורות שאת כותבת וכמה מילות תיאור שאת נותנת.

    בחירה של שם לעסק היא לא משהו שבא ברגל.

    היא לא לפי “מה יפה יותר”

    היא קודם כל- “מה נכון יותר”.

    וכאן, לכל עסק נכון משהו אחר.

    זה תלוי בכ”כ הרבה פרמטרים!

    אסטרטגית וקופירייטרית טובה תדע לשאול אותך את השאלות הנכונות, להוביל אותך לתובנות המתאימות ואחרי תהליך קצר או ארוך לדעת להחליט מה הכי נכון ומתאים לעסק שלך, לדמות שלך, לערכי המותג שלך, לקהל שלך, למסרים שאת רוצה לשדר ולשפה שלך.

    אין נוסחה אחידה.

    גם אם מה שנכון לך כשם העסק הוא השם הפרטי שלך, זה לא כי ככה יפה יותר או מקצועי יותר.

    זה כי ככה נכון יותר ומתאים בדיוק לך, והחלטה כזאת יכולה להתקבל רק בצורה מושכלת.

    פה יש עוד קישור לתגובה שפעם כתבתי בנושא:

    https://kedemcenter.co.il/groups/freelancers/forum/topic/%d7%a7%d7%95%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%a9%d7%9e%d7%97-%d7%9c%d7%a2%d7%96%d7%a8%d7%aa%d7%9b%d7%9f/#post-6017867464

    הרבה הצלחה!

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    01/01/2024 ב12:29 pm בתגובה ל: להיות עצמאית??? למי מתאים?

    וואו, רבקה, באת בזמן!!!

    השאלה שלך כ”כ נכונה ומעסיקה הרבה נשים ובנות מכל קשת התחומים.

    אז תני לי להפתיע אותך: בדיוק בשבילך יצרתי פודקאסט ייחודי מסוגו.

    “פורצת דרך”.

    פרקי שמע מרתקים שמדברים הכי תכל’ס שיש, על כל מה שבוער לעצמאיות בראשית הדרך.

    אני מארחת בו את נשות המקצוע המובילות לשיחה מקצועית ומעשית הישר מתוך השטח, עם כל הדילמות, התהיות והאתגרים שבחיי היומיום של כל עצמאית חרדית.

    למה עוד לא שמעת עליו? כי הוא עדיין לא יצא לאוויר העולם, ואפילו שמרתי עליו עד עכשיו ממש בסוד, אבל הוא כבר מתבשל על חום גבוה ומעלה אדים, עוד מעט מוכן!

    רוצה להרשם לקבלת עדכון ברגע שעולה פרק?

    שלחי אליי הודעה פרטית כאן באתר, או למייל: atareznik#gmail.com (כמובן להחליף סולמית בשטרודל)

    יש למה לחכות!

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    24/12/2023 ב1:37 pm בתגובה ל: מופע חוגים סוף שנה

    הי מלי, אשמח להכיר לך את ההופעה “רוצה להגאל”.

    לא צריכה לדבר יותר מדי, כי התגובות מדברות בעד עצמן.

    מופע שטלטל ונגע בכל מי שצפתה בו. בלי ללכת סחור-סחור או גבוהה-גבוהה, הוא מדבר בגובה העיניים של כל אחת במקום בו היא נמצאת, לוקח אותה למחוזות אחרים ולא מוכרים אבל רלוונטי יותר מתמיד.

    מופק ברמה הגבוהה ביותר אצל מיטב נשות המקצוע שבשוק ההפקות.

    גם עבור הבנות זו הייתה חוויה שהן לא יכולות לשכוח, כי העוצמות ממשיכות להדהד.

    יש פלייבקים, מצגות, מסכים עם תפאורה מונפשת ועוד בונוסים שלא תקבלי בשום מקום אחר.

    מוזמנת לפנות אלי בהודעה אישית.

  • שלום מיכל,

    יש לי מחזה שהפקתי לפני כשנה וחצי, שכוללת מעטפת שלמה למופע שלך.

    יש בו תפקידים בכל הגדלים, מחזות זמר ושירים, מסך מונפש עם תפאורה לכל אורך ההצגה וכמובן פסי קול ברמה הגבוהה ביותר.

    ועוד בונוסים שאכתוב לך עליהם בפרטי אם מעניין אותך:)

    התגובות על ההצגה כשהפקנו אותה בפעם הראשונה, היו לגמרי יוצאות מגדר הרגיל. היא גרמה לכולם להשאב למקום אחר שהוא בעצם כל אחת בעצמה, מתוך חיבור למקום, זמן והשראה שונים מכל מה שהכרנו קודם.

    מוזמנת ליצור איתי קשר כאן בפרטי, או במייל: *** אין לפרסם מיילים בציבור, השתמשנה בהודעות הפרטיות לשם כך ***

    הרבה הצלחה!

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    04/12/2023 ב5:17 pm בתגובה ל: מחפשת שם לעסק
  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    22/11/2023 ב9:14 pm בתגובה ל: קופרטריות ,אשמח לעזרתכן

    שלום ריקי,

    מעתיקה לך את מה שכתבתי פה כבר פעם למישהי אחרת:)

    זה אמור לגבי סלוגן, אבל נכון באותה מידה לגבי שם לעסק.

    **

    סליחה על ההקפצה, אבל אני אומר את זה שוב ושוב עד שגרוני ייחר ואולי, אולי בסוף גם הציבור שלנו יהיה מודע לדבר הכל כך בסיסי הזה:

    אין דבר כזה “מחפשת סלוגן”.

    אין חיה כזאת.

    סלוגן הוא לא מוצר.

    סלוגן הוא חלק ממיתוג.

    ומיתוג, ובכן, מיתוג הוא לא לוגו.

    מיתוג הוא לא עיצוב.

    מיתוג הוא לא כותרת יפה בפונט חדיש עם משחק מילים נחמד.

    מיתוג הוא תדמית.

    מיתוג הוא הזהות של העסק, קודם כל פנימה.

    מיתוג הוא החלק הבסיסי ביותר של שיווק.

    אז נכון, מיתוג כולל בתוכו גם חלק ויזואלי, הוא הפנים של העסק ואותו מתקשרים החוצה.

    אבל יש לו תפקיד בסיסי, והוא- לשווק את העסק בצורה הנכונה, המדויקת והטובה ביותר.

    וכדי שהמיתוג ימלא את התפקיד שלו, הוא צריך קודם כל להיות בנוי על אסטרטגיה שיווקית מהודקת.

    בעלות מקצוע יש הרבה. יש גם הרבה טובות ואפילו טובות מאד.

    למה שיקחו דווקא אותך?

    מה יש לך לתת ללקוחות שלך? מי הן בכלל? איך צורת העבודה שלך משפיעה על התדמית שלך? מהי הצורה בה רוצה שידברו עלייך אחרי שאת יוצאת מהחדר? מה היית רוצה שידעו עלייך? איך היית רוצה שיתפסו אותך? למה את שואפת להגיע? מה מגביל אותך בעסק? מה החסרונות שלך מול אחרות? מהם היתרונות שלך? אילו הזדמנויות מיוחדות דווקא את יכולה להציע, לטווח הארוך ולטווח הקצר? איך את רואה את העסק שלך בעוד כמה שנים?

    יש לך תשובות לכל השאלות האלו?

    יכול להיות שלא. את יכולה גם להגיד: “עזבי אותי, לא צריכה את זה. אני מסתדרת מעולה גם ככה ויש לי את מעגל הלקוחות המצומצם שלי ומאמינה שבהמשך זה יעבור מפה לאוזן. עכשיו אני צריכה רק איזו שורה מתחת ללוגו, בשביל הפרוטוקול.”

    זכותך.

    אבל מי שמתחילה דרך עצמאית, ורוצה לראות את עצמה פורצת רחוק וגבוה, מגשימה את היכולות שלה מעבר לכאן והעכשיו- צריכה קודם כל לבנות לעצמה תדמית. זה השוק וככה עובדים היום.

    לא מדברת אישית אלייך, לא מכירה אותך, ואני מברכת אותך מכל הלב בהמון הצלחה וסיעתא דשמיא.

    לא חושבת על אף אחת חלילה שום דבר רע ולהיפך, אני חושבת שחוסר המודעות הזה מגיע ממקום מאד יפה ונכון.

    אבל כן רואה לנכון לכתוב את כל זה- דווקא בגלל שראיתי פה עוד כמה וכמה בקשות כאלה בסגנון זה או אחר.

    דווקא בגלל שזה פורום ציבורי, מהבודדים שמבקרות בהם נשים שחלק גדול מהן לא נמצאות בעוד מקומות ברחבי הרשת, ולא מכירות את המושגים מעולם השיווק שנמצאים היום בכל מקום ונגישים לכולם. ברוך השם חסומות אנחנו, רק חבל שאין לנו מספיק דרכים אחרות לצרוך את המידע שרלוונטי לכולנו.

    דווקא לכן, מנסה להסביר על רגל אחת, על חצי רגל, נקודה בסיסית ומשמעותית שחשובה לכל בעלת עסק באשר היא.

    העולם מדבר היום שיווק.

    וכ”כ חבל לראות שדווקא בציבור בו יש הכי הרבה פריחה יזמית (מוכח באחוזים), הכי הרבה עצמאיות ובעלות עסקים שפותחות להן דרך משל עצמן, יש הכי פחות מודעות לדבר הכ”כ בסיסי הזה.

    וכ”כ מנותק לראות נשים אינטלגנטיות שעדיין באות לגרפיקאית עם שם וסלוגן שחשבו עליו אתמול בלילה, ומבקשות ממנה לעצב להן “לוגו יפה”.

    זה פשוט לא עובד.

    אני לא רוצה לדבר בהכללות ובצורה גורפת מדי, כי תמיד יש כאלה שהצליחו על אף ולמרות והגיעו רחוק גם בלי כללים. אבל המהלך הטבעי של העולם היום עובד על שיווק, על תודעה, על תקשורת. אנחנו מוצפים בהיצע, מוצפים במידע, ואם לא נדע איך לנהל את זה נכון- רוב הסיכויים שנשאר לדשדש באיזור הסביבה הקרובה ובאותם מעגלים.

    המון, המון, המון הצלחה לכולן.

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    08/11/2023 ב4:36 pm בתגובה ל: מחפשת לקנות תסריט ברמה גבוהה מאודד

    לא פירטת באיזה סגנון, לאיזה גיל ובאיזה אורך,

    אבל מוזמנת לפנות אלי בשמחה, ייתכן שיש לי מה להציע לך.

    או לכתוב תסריט במיוחד עבורך:)

    הצלחות.

  • אלישבע, תרשי לי להוסיף…

    השאלה שלך טובה, אבל כמו כל שאלה טובה התשובה היא: תלוי.

    וזו לא קלישאה. כי זה כל כך תלוי.

    אני לא מכירה אף קופירייטרית שתשאלי אותה כזו שאלה והיא תענה לך במיידי תשובה, בלי להכיר אותך, בלי לדעת מי את, מה הצרכים שלך, מי הקהל שלך, מה האופי והסגנון שלו, בלי לחקור את הצרכן, את השוק, את המותג והמוצר שלך.

    יש הרבה עסקים שבראש שלהם פרסום = מודעה בעיתון.

    וזה כל כך לא נכון…

    יש המון ערוצי שיווק. יש הרבה צורות לפרסם.

    ואין שום דרך לדעת מה באמת נכון לך בלי לבדוק את זה לעומק.

    לא מבחינת פלטופורמה של שיווק, לא מבחינת כמות הפרסומים, לא התדירות ולא המסרים.

    כל אלה תלויים באסטרטגיה מדויקת ומקיפה.

    כמובן שיש כאלה שמגיעים אליהם לקוחות גם מפרסום בודד בעיתון מקומי, מה שנקרא: יצא להם בפוקס.

    אבל אני מאמינה שכשאת משקיעה כ”כ הרבה כסף על פרסום, תעדיפי לעשות את זה בצורה מושכלת ולא להמר…

    בסופו של דבר כמובן, פרנסה משמיים והצלחה משמיים.

    תצליחי המון!!

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    13/09/2023 ב4:18 pm בתגובה ל: “להישאר עם פלאפון כשר”

    וואו!!

    כתיבה מדהימה. משויפת ונוגעת.

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    31/05/2023 ב3:20 pm בתגובה ל: כָּבָה הַשֶּׁמֶשׁ

    מדהימה.

    עמוק ונוגע. ואמיתי.

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    31/03/2023 ב1:55 am בתגובה ל: יש לך אולי רעיון?

    שלום הדסה,

    נתקלתי במקרה בשרשור הזה פתאום אחרי תקופה ארוכה שלא הייתי כאן.

    סליחה על ההקפצה, אבל אני אומר את זה שוב ושוב עד שגרוני ייחר ואולי, אולי בסוף גם הציבור שלנו יהיה מודע לדבר הכל כך בסיסי הזה:

    אין דבר כזה “מחפשת סלוגן”.

    אין חיה כזאת.

    סלוגן הוא לא מוצר.

    סלוגן הוא חלק ממיתוג.

    ומיתוג, ובכן, מיתוג הוא לא לוגו.

    מיתוג הוא לא עיצוב.

    מיתוג הוא לא כותרת יפה בפונט חדיש עם משחק מילים נחמד.

    מיתוג הוא תדמית.

    מיתוג הוא הזהות של העסק, קודם כל פנימה.

    מיתוג הוא החלק הבסיסי ביותר של שיווק.

    אז נכון, מיתוג כולל בתוכו גם חלק ויזואלי, הוא הפנים של העסק ואותו מתקשרים החוצה.

    אבל יש לו תפקיד בסיסי, והוא- לשווק את העסק בצורה הנכונה, המדויקת והטובה ביותר.

    וכדי שהמיתוג ימלא את התפקיד שלו, הוא צריך קודם כל להיות בנוי על אסטרטגיה שיווקית מהודקת.

    מאפרות יש הרבה. יש גם הרבה טובות ואפילו טובות מאד.

    למה שיקחו דווקא אותך?

    מה יש לך לתת ללקוחות שלך? מי הן בכלל? איך צורת העבודה שלך משפיעה על התדמית שלך? מהי הצורה בה רוצה שידברו עלייך אחרי שאת יוצאת מהחדר? מה היית רוצה שידעו עלייך? איך היית רוצה שיתפסו אותך? למה את שואפת להגיע? מה מגביל אותך בעסק? מה החסרונות שלך מול אחרות? מהם היתרונות שלך? אילו הזדמנויות מיוחדות דווקא את יכולה להציע, לטווח הארוך ולטווח הקצר? איך את רואה את העסק שלך בעוד כמה שנים?

    יש לך תשובות לכל השאלות האלו?

    יכול להיות שלא. את יכולה גם להגיד: “עזבי אותי, לא צריכה את זה. אני מסתדרת מעולה גם ככה ויש לי את מעגל הלקוחות המצומצם שלי ומאמינה שבהמשך זה יעבור מפה לאוזן. עכשיו אני צריכה רק איזו שורה מתחת ללוגו, בשביל הפרוטוקול.”

    זכותך.

    אבל מי שמתחילה דרך עצמאית, ורוצה לראות את עצמה פורצת רחוק וגבוה, מגשימה את היכולות שלה מעבר לכאן והעכשיו- צריכה קודם כל לבנות לעצמה תדמית. זה השוק וככה עובדים היום.

    לא מדברת אישית אלייך, הדסה. לא מכירה אותך, ואני מברכת אותך מכל הלב בהמון הצלחה וסיעתא דשמיא.

    לא חושבת על אף אחת חלילה שום דבר רע ולהיפך, אני חושבת שחוסר המודעות הזה מגיע ממקום מאד יפה ונכון.

    אבל כן רואה לנכון לכתוב את כל זה- דווקא בגלל שראיתי פה עוד כמה וכמה בקשות כאלה בסגנון זה או אחר.

    דווקא בגלל שזה פורום ציבורי, מהבודדים שמבקרות בהם נשים שחלק גדול מהן לא נמצאות בעוד מקומות ברחבי הרשת, ולא מכירות את המושגים מעולם השיווק שנמצאים היום בכל מקום ונגישים לכולם. ברוך השם חסומות אנחנו, רק חבל שאין לנו מספיק דרכים אחרות לצרוך את המידע שרלוונטי לכולנו.

    דווקא לכן, מנסה להסביר על רגל אחת, על חצי רגל, נקודה בסיסית ומשמעותית שחשובה לכל בעלת עסק באשר היא.

    העולם מדבר היום שיווק.

    וכ”כ חבל לראות שדווקא בציבור בו יש הכי הרבה פריחה יזמית (מוכח באחוזים), הכי הרבה עצמאיות ובעלות עסקים שפותחות להן דרך משל עצמן, יש הכי פחות מודעות לדבר הכ”כ בסיסי הזה.

    וכ”כ מנותק לראות נשים אינטלגנטיות שעדיין באות לגרפיקאית עם שם וסלוגן שחשבו עליו אתמול בלילה, ומבקשות ממנה לעצב להן “לוגו יפה”.

    זה פשוט לא עובד.

    אני לא רוצה לדבר בהכללות ובצורה גורפת מדי, כי תמיד יש כאלה שהצליחו על אף ולמרות והגיעו רחוק גם בלי כללים. אבל המהלך הטבעי של העולם היום עובד על שיווק, על תודעה, על תקשורת. אנחנו מוצפים בהיצע, מוצפים במידע, ואם לא נדע איך לנהל את זה נכון- רוב הסיכויים שנשאר לדשדש באיזור הסביבה הקרובה ובאותם מעגלים.

    המון, המון, המון הצלחה לכולן.

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    07/02/2023 ב3:09 am בתגובה ל: מיצ”בבבבבבבבבבב

    את מתכוונת למיצ”ב של כיתה ד?

    את יכולה לשלוח לי הודעה בפרטי. יש לי מלא חומרים.

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    10/01/2023 ב2:41 pm בתגובה ל: מה את מצפה מהגרפיקאית?

    סימי, שאלת שאלה חשובה והדיון פה מראה עד כמה.

    קודם כל חשוב לי להדגיש (וכנראה שאת יודעת, בכל זאת מנצלת את הבמה לחדד)

    שלצורך מיתוג אישי את צריכה לבדוק במה את הכי טובה, מה את יודעת לעשות הכי טוב, מה מייחד אותך בשטח על פני אחרות, למה הלקוחות שלך חוזרים אלייך שוב ושוב, ולא- מה הלקוחות הכי רוצים לקבל. כי כל המטרה של מיתוג אישי הוא להבליט את הייחודיות שלך, ליצור לך זהות מותגית אמיתית שחייבת להשען חזק על האמת בשטח, ולא לנסות לייצר את מה שהלקוחות הכי אוהבים לקבל. ככה תהיי הכי מדויקת, הכי נכונה והלקוחות שבאמת צריכים דווקא אותך יידעו להגיע בדיוק אלייך.

    לגבי הדרישות מגרפיקאית- אישית, אני מצפה בראש ובראשונה לשירות טוב. להיות אנושית, מבינה, לתקשר בצורה ידידותית, לעמוד בלוחות זמנים, לעבוד בצורה יעילה ונוחה. וכמובן להיות מקצועית, אבל זה כבר עניין של כשרון וטעם אישי שאפשר לראות בתיק עבודות לפני העבודה.

    ומילה לכל מי שמצפה ממעצבות גרפיות להיות מולטי-טאסקינג:

    רוצה לחסוך כסף? – לכי לגרפיקאית זולה.

    רוצה מודעה מעוצבת היטב שעושה את העבודה? – תשלמי.

    רוצה שירותי קופירייטינג ואסטרטגיה? – יש מספיק בעלות מקצוע מוכשרות שעושות את זה.

    רוצה הכל הכל הכל במקום אחד? – תפני למשרד פרסום.

    את רואה את התוצאה בסוף וחושבת ש”כמה כבר עבודה יש כאן”, או שזה “בזבוז” לשלם כ”כ הרבה על מודעה כזו.

    אבל על ידע, כשרון וזמן- משלמים. ואף אחת לא סוחטת אותך. פרסום עולה כסף, אבל כשהוא נכון- הוא שווה לך תוצאות.

    הצלחות!

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    11/12/2022 ב3:26 am בתגובה ל: מחירי מחזות

    הי אלישבע,

    מרשה לעצמי להמליץ על עצמי😉

    אני אמנם עוסקת יותר בכתיבה והפקת תוכן ללקוחות פרטיים, אבל תמיד היה לי חלום לכתוב מסיבה…

    בסוף שנה שעברה הגשמתי אותו. הפקתי מסיבה ברמה מקצועית באמת ובסטנדרטים ללא פשרות.

    ההצגה הזו כבר עלתה על במה אחת- מסיבת סוף שנה של בית ספר “חורב” רעננה. התגובות שהגיעו הפתיעו אפילו אותי… היו שם הרבה דמעות, חיבור עמוק ונגיעה חזקה בלב של כולן.

    המסיבה כתובה ומבוצעת ברמה גבוהה מאד, אבל היא מותאמת לבתי ספר שלא מחפשים ללכת סחור-סחור או גבוהה-גבוהה אלא לדבר ישר, אמיתי ופשוט אל תוך הלב. המסר עוצמתי וברור, מוגש בצורה אומנותית מרתקת ובגובה העיניים של כל אחת באשר היא.

    ההפקה מכילה קטעי דרמה משולבים במחזות זמר ונותנת מקום להרבה סוגי תפקידים וגוונים של בנות, כך שכל אחת תוכל למצוא בה את עצמה. מוקלטת ע”י מיטב נשות המקצוע בשוק ומגיעה עם מצגות ומסך מונפש לאורך המסיבה כולה.

    עדיין לא התחלתי לשווק אותה החוצה ולכן כרגע היא אוחזת איפה שהוא בין הפרסומת לטריילר, (איפה הזמן, איפה??🙄) אבל אשמח להכיר לך אותה במחיר מוזל.

    תוכלי ליצור איתי קשר בשמחה באישי

    המון הצלחה!!

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    29/09/2022 ב4:36 pm בתגובה ל: למדת בסמינר וולף?

    יכולה לפנות אלי בשמחה

    [email protected]

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    10/09/2022 ב9:40 pm בתגובה ל: שירי חודש אלול לנשים

    תודה לכולן, שמחה לשמוע שאהבתן ושהתרגשתן!

    לא עקבתי אחרי השרשור הזה, לא יודעת למי כבר שלחתי ולמי לא, ולכן מי שרוצה את השיר שתשלח לי למייל [email protected]

    ולמי שיש שירים נוספים של אלול אשמח מאד לקבל…

    תודה!!

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    06/09/2022 ב11:15 am בתגובה ל: שירי חודש אלול לנשים

    הי דבורה,

    יש את “רוצה אלול” שהפקתי יחד עם ציפי נייהוז.

    הוא חינמי לגמרי:)

    הנה קישור לקליפ: https://drive.google.com/file/d/1clCWMJ1NKT-5-atOKKCOBIgGRHGPO1MF/view?usp=sharing

    קישור לשיר עצמו ללא הקליפ: https://drive.google.com/file/d/1U_A47LnkIljNLLNn0paAaA1ylOay6A8i/view?usp=sharing

    אם חסום, אפשר לפנות אלי בשמחה ל [email protected]

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    04/09/2022 ב11:53 pm בתגובה ל: אינטרנט מסונן?

    תודה!!

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    04/09/2022 ב11:37 pm בתגובה ל: אינטרנט מסונן?

    תודה רבה!!

    הסקר הזה לא סתם ארוך, הוא אמור להיות מאד מאד ממוקד ומדויק.

    ולכן לקחתי בחשבון שיהיו כאלה שהאורך ירתיע אותם… אבל עדיין היה לי שווה:)

    תודה לכל מי שענתה!!

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    02/08/2022 ב12:57 pm בתגובה ל: תמחור מודעת פרסומת

    קופירייטינג תלוי בהרבה מאד פרמטרים:

    מהו האורך של המודעה?

    לאיזו מטרה מיועדת המודעה? (לגרום לחשיפה / להעלות מודעות / להביא לידים / למכור בפועל וכו’)

    האם המודעה מיועדת לשווק מוצר / שירות שכבר מוכר בציבור או להביא בשורה חדשה?

    האם המודעה היא חלק ממערך שיווקי או עומדת בפני עצמה?

    מהי האסטרטגיה השיווקית? (האם יש כזו??)

    האם יש צורך בניסוח סלוגן ומשפטים קולעים נוספים?

    עד כמה המוצר מבודל?

    ועוד…

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    28/07/2022 ב2:39 pm בתגובה ל: צריכה לעצב פרויקט גמר?

    תודה ברכי!

    לגבי הטיימינג- אני יודעת. בכל אופן בודקת…

    אם יהיה רלוונטי אשמח לשמוע ממך המלצות.

    תודה רבה!

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    28/07/2022 ב1:46 pm בתגובה ל: צריכה לעצב פרויקט גמר?

    אני לא מעצבת גרפית, אני מחפשת מעצבת גרפית כי אני בעצמי רכזת וצריכה שת”פ לצורך עיצוב גרפי לפרויקט.

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    28/07/2022 ב1:06 pm בתגובה ל: צריכה לעצב פרויקט גמר?

    הי אילה,

    תוכלי לפנות אלי במייל?

    אפרט לך בשמחה ונבדוק אם רלוונטי.

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    28/07/2022 ב4:10 am בתגובה ל: “אובדת עיצות”….מה עושים??

    יש לו רכב גדול- טנדר כזה.

    גר בבני ברק.

Page 1 of 3

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן