ד.
הוראה רכזות וחינוךתגובות הפורום שנוצרו
-
ולגבי השאלה אם יכולים ללמוד במסגרות רגילות- אין לזה סוף
תלוי ברמת ההפרעה
יש משולבים ומצטיינים הקושי הוא רק יתרון, ויש שלא מצליחים בלימודים/ חברתית וכו’
ותלוי במיליון גורמים
לא על רגל אחת
אם תמקדי את השאלה אוכל לעזור לך בשמחה
-
בת חן- לגבי מה שכתבת שיצא מהחוק- כנראה התכוונת לאספרגר שזה אוטיזם בתפקוד גבוה שהוציאה מה DSM 5 ועכשיו כולם נקראים אוטיסטים, ז”א ASD גם התפקוד הגבוה וגם הנמוך
-
ASD- זה אוטיזם, על כל הרצף החל מתפקוד גבוה- שמסתובבים ביננו ואפילו לא מאובחנים לפעמים, עד האוטיסטים המוכרים לנו שלא מתקשרים עם הסביבה, תנועות חזרתיות, דיבור עצמי.
ADD- הפרעת קשב וריכוז בלי תנועתיות (H של היפראקטביות), זה הילדים שלא מורכזים כי הם חולמים, בד”כ קשה לעלות על הקושי כי הם ילדים טובים
ADHD- הפרעת קשב וריכוז עם היפראקטיביות- ז”א תנועתיות, בד”כ הילדים מפריעים בשיעורים אז מאובחנים מהר…
מה את רוצה לדעת עליהם?
-
מצטרפת לנקודה של לשאול רב!
אם זה באמת בעיה היא תמשיך לטפל באנשים ואולי לא לכולם יהיה את הכח להפסיק טיפול
או להגיד שזה לא בסדר כי לא נעים
-
ד.
הוראה רכזות וחינוךחברה25/10/2023 ב10:41 pm בתגובה ל: קורסים ללימוד אנגלית- זקוקה בדחיפות להמלצות מנסיון בלבד ולא לשיווק עצמייש ליונית עוד מס’ טלפון: 0547892114
-
ד.
הוראה רכזות וחינוךחברה25/10/2023 ב10:40 pm בתגובה ל: קורסים ללימוד אנגלית- זקוקה בדחיפות להמלצות מנסיון בלבד ולא לשיווק עצמיהבת שלי לומדת אצל “יונית”, תוך שנה מדברת בביטחון ושוטף עם אוצר מילים ענק והגיע עם אפס ידיעות.
היא מקפיצה את הרמה בצורה לא רגילה!
מומלץ בחום:
0548422015
-
לא מכירה באופן אישי אבל שמעתי המלצות עליהם בתחום האבחנה המבדלת:
<google-sheets-html-origin></google-sheets-html-origin>מרים פסקין- פסיכיאטרית- לא להבהל, זה גם מי שמאבחן תקשורת….
<google-sheets-html-origin></google-sheets-html-origin>דר יורם זנדהאוז 050-6331923 נוירולוג
צליל גרינברג פסיכולוגית- 0542323509
שיהיה בהצלחה ובשורות טובות.
עדיף לאבחן ולהתחיל לטפל מאשר להיות בספק
תצליחי!
-
יש גם למנוחה ברלין ספר, “גלגלי עזר”. הספר של ציפי רוזנפלד מצויין גם.
העיקרון הוא קודם כל זיהוי תפקיד אותיות אהוי כאותיות ניקוד, אם יש י’ סימן שזה אי וכו’
וגם קריאת משקלים בהמשך. יש אוצר המשקלים של גד דואר.
בהצלחה
-
איזה שגיאות יש לה למשל?
-
אושרת- מחזקת את ידייך!
-
ברור שיש מטפלים מעולים ואמינים!
אבל כמו שציינו בכל השרשור- להיות מודעים ולא ללכת על עיוור.
-
תמר,
למה דחוף לך לגמול אותו?
לא מאמינה שיגמל לבד?
-
מצטרפת למלכי-
למה את רוצה לגמול אותו?
אם זה בגלל השיניים- הבת שלי שמצצה עד גיל מבוגר מאד לא היית הצריכה ישור שיניים וילדים אחרים שלי- שלושה שלא קבלו לא מוצץ ולא מצצו אצבע היו צריכים יישורי שיניים במחירים שאסור לפרסם:)
לא בטוח שכדאי לגמול בכח, בנים לדעתי גומלים את עצמם בגלל הכבוד, מכירה מקרוב שני מקרים כאלה.
בהצלחה
-
תודה איריס,
מכירה את החומרים המעניינים שלך והיצירתיים! עוקבת אחריהם בהנאה מרובה!
כרגע הוא רק באותיות ומה שקשה לו זה שאחיו הקטן כבר קורא…
רוצה שלא ירגיש השפלה בתרגול של קריאת אותיות, תנועות וצרופים.
-
גם טוב
אפשר פרטים?
-
אף אחת לא יודעת על זה משהו?🤨
-
הרעיונות כאן ממש יפים!!!
אשמח לרעיונות איך לתת חיבור לכיתה והרגשה של ערך לתלמידים שמתקשים ממש ואין להם כלל יכולת השתלבות?
-
רעיון מצויין
תודה
-
השיטה של שולי היא נהדרת
הייתי ממליצה לך להתנסות בזה ואח”כ לבדוק מה חסר לך ולשם להתקדם.
עומס שיטות רק יכביד ויבלבל.
בהצלחה
-
בבתי ספר רגילים יכול להכלל בשעות סל לתלמידים בשכיחות נמוכה.
אם יש גם תעודת הוראה כמובן