תמר סטפנסקי
מיתוג שיווק ופרסוםתגובות הפורום שנוצרו
-
אני זכיתי להעשיר את הידע שלי גם אצל דבורי כהן.
ממליצה בחום, שדרוג וקפיצת מדרגה,
אסטרטגיה – קופי – שיווק – מכירות
מאד נהניתי מהתהליך שעברתי,
מהנינוחות שלה ומהאקסטרה ידע וכלים שמקבלים בלי קמצון.
פרקטי, מעשי, נשאר רק להתניע על פול גז ולצאת לדרך עם מיכל מלא.
ממליצה בחום לאלו שיודעות להשקיע נכון.
את גם יכולה לומר שהגעת דרכי, אולי תקבלי הנחה:)
ואם את רוצה לשאול ולשמוע עוד פרטים בשמחה,
כתבי לי הודעה בפרטי.
תמי.
-
תודה נחמי, עדן, שפרה ובריינדי כיף לשמוע.
תודה גם למלייקות:)
-
תמר סטפנסקי
מיתוג שיווק ופרסוםחברה14/11/2023 ב11:48 am בתגובה ל: וואי וואי וואי. חמאס פרצו לי למייל!מוזמנות להציץ
kedemcenter.co.il
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית "דיונים" . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
-
תמר סטפנסקי
מיתוג שיווק ופרסוםחברה31/10/2023 ב2:50 am בתגובה ל: וואי וואי וואי. חמאס פרצו לי למייל!יש לי מספר נקודות שאשמח לשתף אתכם בהן.
בחינת ההשתדלות:
א. היה לי אימות דו שלבי. ואמנם כבר תקופה אני לא יכולה להכנס למייל ממחשבים אחרים עקב הבעיה הידועה של קבלת SMS בהודעת טקסט בלבד בחודשים האחרונים.
ב. לא מורידה בד”כ קבצים מוזרים ולא מתייחסת למיילים חסרי פשר, גם לא זכור לי שלחצתי על לינק תמוה.
ג. הסטודיו שלי מייצר ללקוחות פרסום ומיתוג ובמחשב שלי מאוחסנים חומרים אישיים של לקוחות (יש הרבה מאד חומרים
אישיים ועסקיים בשל הניתוח האסטרטגי העמוק שלפני מיתוג/פרסום…) וכבעלת מקצוע בטיחות של הקבצים והחומרים של הלקוחות שלי- חשובה לי מאד מאד, ולכן מותקנת לי תוכנת אנטיוירוס מקורי ובתשלום מלא (ESET) והמחשב מתעדכן בעדכוני ווינדוס.
ועדיין…. כל אלו לא הועילו בשעת מעשה….
אז מה כן אפשר לעשות?
אמליץ שוב מנסיוני הדל, בעת התקלות, החליפו סיסמא לחשבון גוגל, בכך תנתקו את האקרים מהחשבון.
אחרי הניתוק, פנו לחפש תשובות מורחבות להגנת שאר המידע שנחשף אם ומה שחלילה נחשף.
בחינת האמת:
אל תאמינו למילה ממה שראיתם, שמעתם, קיבלתם במייל ברשת או כל תקשורת שהיא .
כיום אמין רק מראה עיניים או שמיעת אוזן פיזית.
(יש היום בבינה מלאכותית אפשרויות להשתמש בקטע קול של אנשים ולשים להם מילים בפה. על מידג’רני כולם וודאי שמעו, פריצות למייל ושימוש בחשבונות גוגל ראינו וכו’).
צפירת הרגעה לחוששים, בד”כ לא שווה להאקרים ישראלים לפרוץ בישראל כדי לא להתפס.
אם כך מדובר בד”כ (לדברי מומחים) בהאקר שיושב באיראן, לבנון וכד’. והמרחק הפיזי כמובן לא ניתן לדילוג דרך המסך.למי שדאג- ב”ה כל החומרים של לקוחותי נשארו שמורים מאובטחים ומוגנים, ובעז”ה אני ממשיכה לתת עם כל הכוח שירות מעולה ללקוחות הסטודיו שלי, כמיטב המסורת, ללא משת”פים, עבודה עברית בלבד 🙂
מקווה שהועלתי לכם. להירגע לנשום עמוק ולא לתת להם לדוג את ליבנו ברשת.
וכן, אנחנו לא נוריד פרופיל,
מבטיחה בלנ”ד להשיב מלחמה משלי,
ולהראות להם מי אנחנו באמת….
ומה הפרופיל האמיתי שלנו… (לא חיילי חמאס לבושי מדים. לא.)
אשתף אתכם בהמשך בעז”ה.
תודה על הגיבוי והאחדות של כולם בימים אלו.תמי.
-
יש לי נסיון רב בעיצוב כריכות,
אני עובדת גם עם הוצאת יפה נוף והוצאת תבונה וגם עם לקוחות פרטיים
כריכות, פרסומות המשך וכל מה שמתבקש.
אשמח להיות לך לעזר ולשלוח לך דוג’ רלוונטיות למייל אם תרצי.
אני כאן 0583-221-771 לכל שאלה או במייל כמובן. -
וואו איזה בלאגן,
לא חושבת שאשתף שוב בקרוב:(
יודעות אולי מה הקשר בין תכנות לעיצוב?
גם אני לא ידעתי עד שראיתי מה קורה בשיתוף הנחמד שלי:)
אם יש דרך לערוך אשמח לעזור לכן לקרוא בנוחות יתר.
-
תמר סטפנסקי
מיתוג שיווק ופרסוםחברה30/03/2023 ב8:54 am בתגובה ל: שיתוף עיצוב פרסומת שעורר בי נוסטלגיה- בשילוב סיוע מלאכותי ‘מבינה’ -
תמר סטפנסקי
מיתוג שיווק ופרסוםחברה30/03/2023 ב8:51 am בתגובה ל: שיתוף עיצוב פרסומת שעורר בי נוסטלגיה- בשילוב סיוע מלאכותי ‘מבינה’ -
תמר סטפנסקי
מיתוג שיווק ופרסוםחברה30/03/2023 ב8:49 am בתגובה ל: שיתוף עיצוב פרסומת שעורר בי נוסטלגיה- בשילוב סיוע מלאכותי ‘מבינה’ -
אני חושבת שזה נותן גם תזכורת על העיקר בחיים,
לא יקרה כלום אם נזדקק לעבוד פחות שעות ביום.
והלוואי ותהיה מציאות כזו של יותר זמן עם המשפחה ופחות עיסוק סביב הפרנסה.
אם זו הצורה להקל מעלינו את עול הפרנסה, מה טוב.
ופערי, ההבדל בין כשר ללא כשר הוא בד”כ עניין של כמה חודשים עד שמוצאים פתרון ומענה לגדרים ההלכתיים.
קצת התאפקות הרבה שכר ובסוף גם לנו יתאפשר להשתמש בתוכנות הללו.
כרגע הן לא רלוונטיות לנו. ואשרינו שכך.
על הדרך יש לנו זמן ללמוד מהצד ולהתבונן במשמעות…
זו דעתי 🙂
-
ליצור מאפס
לתת בראש (מעט תחרותי ולא נעים לאוזן)
אמשיך לחשוב, אם יעלה לי עוד אכתוב…
-
תמר סטפנסקי
מיתוג שיווק ופרסוםחברה21/08/2022 ב9:06 pm בתגובה ל: שלישי מקצועי – עם מרים שרביט האגדיתוואו כל הכבוד על היוזמה, היה מעניין מאד לשמוע ממנה,
אולי כדאי לייצר מספר שאלות קבועות לכל המרואיינות,
כך נוכל להנות כל שבוע ממגוון של מידע בלי לשבור את הראש כל פעם מה כדאי לשאול.
כעת ספציפית אפשר לשאול מה היא מחפשת בצוות של בי”ס (נוכל ללמוד מהן הנקודות הקריטיות בפן המקצועי להעברת החומרים הלאה, מהם הכישורים הנדרשים להוראת עיצוב בדווקא. וכו’)
מקווה מאד שזה עדיין רלוונטי ולא החמצנו את ההזדמנות…
-
אם לא רלוונטי לך, אשמח להציע את עצמי לעבודה זו.
-
אם יהיה רלוונטי אני גם אשמח לעזור.
-
תמר סטפנסקי
מיתוג שיווק ופרסוםחברה26/07/2022 ב1:42 am בתגובה ל: מעצבת גרפית מקצועית? בואי תני בראש!מודעה מושכת, ורעיון חדשני ויצירתי
ד”ש חם ישר מהמגזין…
-
יפה מאד הפרגון, כיף לראות ולשמוע.
באמת פורום מאפשר ומועיל.
נ.ב.
אעז להציע לך להוסיף את הצ’יטה החמודה לצד הלוגו, בתוך הלוגו היא נאבדת וגורמת לחוסר קריאות.
מקוה שכאן המקום, לא בכל יום פותחים את קובץ הלוגו, אז אם התחלת בשביל הנפשה, אולי תשתדרגי על הדרך…
-
וואוו, מודעה אחרת, שונה, פותח את הראש לראות סגנונות כאלו.
מצטרפת להערות מעלי, מיוחד ממש הכיוון. הרבה הצלחה!!!
-
אשמח לדבר איתך, אולי יהיה לי רלוונטי,
אם גם לך יהיה רלוונטי, אני מאמינה ששתינו נרוויח מאד מהעניין.
-
אני רואה שכבר לקחו פה את כל המילים,
עבודה מושקעת ומדוייקת עד לפרטים הקטנים,
כשהכל יושב כ”כ טוב, באמת קשה לבחור.
-
מיתוג ועיצוב פרסומות זה ההובי שלי בתוך המקצוע הרחב המכונה עיצוב גרפי,
אשמח לתת שירות ולעזור ככל יכולתי.
אם את אוהבת לדבר ב”קו פתוח”- 058-3221771
-
מומלץ לאפשר הזמנת חב’ בלבד עם 3 פרטי מיתוג בנוסף ללוגו,
אבל-
במקרה הנ”ל הייתי מתמחרת כך
מעצבת מתחילה (בלימודים)300-600
מתקדמת 1200-1500
לוגו מקצועי 3000-5000 +++השמיים הם הגבול…
הסכומים לא מדוייקים אבל זה הכיוון
-
זה לוגו אחד עם אותם מסרים לשתי קהלי יעד שונים.
לא יכול להיות תאומים מדובר בבן יחיד… (אבל אולי תאומים סייאמיים, זה רעיון!)
-
תמר סטפנסקי
מיתוג שיווק ופרסוםחברה25/10/2023 ב12:20 am בתגובה ל: וואי וואי וואי. חמאס פרצו לי למייל!עד שהשגתי שליטה על המייל הם הספיקו למחוק לי את כל החומר במייל ובדרייב, מנהל הסיסמאות נפרץ.
בקיצור כאב ראש בינוני,
העיקר שניקח את זה קדימה ונעשה עם הניעור הזה מלמעלה משהו חיובי.
-
רלוונטי לך עדיין?
סליחה שלא הגבתי, רק כעת הצצתי כאן שוב.
-
תמר סטפנסקי
מיתוג שיווק ופרסוםחברה30/03/2023 ב8:55 am בתגובה ל: שיתוף עיצוב פרסומת שעורר בי נוסטלגיה- בשילוב סיוע מלאכותי ‘מבינה’וואו, איך עלית על זה?
לא גמרתי לשתף.
בוווול.
זה גם חי לך ככה מול העיניים?
מדהים שקלטת ברגע