עצמאיות
ציבורי קהילה
ציבורי קהילה
פעילות אחרונה: לפני 4 שעות
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית ”דיונים” . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
ציבורי קהילה
תיאור הקהילה
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית “דיונים” . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
מה את מצפה מהגרפיקאית?
קדם ‹ Forums ‹ עצמאיות ראשי ‹ סקרים הגרלות ומתנות ‹ מה את מצפה מהגרפיקאית?
-
מה את מצפה מהגרפיקאית?
פורסם ע"י סימי אייזנער גרפיקה on 04/01/2023 ב12:12 pmלצורך מיתוג עצמי רציתי לשאול
מה את מצפה שיהיה בגרפיקאית אחרי המקצועיות כמובן
אסתי ביניק סטודיו לבניית תדמית מנצחת הגיבה לפני 1 שנה, 11 חודשים 21 חברות · 21 תגובות -
21 תגובות
-
060חברה חדשה
אני לא ממש יכולה לענות לך כי זה שאלה מאוד כללית
ויש המון המון ניואנסים והסברים
החל מצורת התשלום, צורת עיצוב, הבאת העיצוב ללקוח
כמה לקחת על שעות נוספות/תיקונים סקיצות..
אם תהיה יותר ספציפית אענה לך בשמחה-
14120חברה חדשה
לדעתי חשוב מאוד גרפיקאית שיודעת להקשיב למה שהלקוח רוצה, לא ללכת עם האסרטיביות והמקצועיות עד הסוף אלא לתת מקום גם להעדפות של הלקוח
-
-
50440פעילה בקהילה
תודה סימי על הדיון המוצלח,
מותר לי גם לקפוץ על העגלה הזאת ולקחת תובנות למיתוג עצמי?
-
000חברה חדשה
אני חושבת שמאוד חשוב שהגרפיקאית תבין קצת באסטרטגיה למיתוג העסק- מישהי שיש לה טעם וידע עיצובי יכולה להוציא מיתוגים מאודג יפים אבל לא בטוח שזה יהיה מיתוג שמוכר ומשכנע אנשים ששווה לפנות לעסק הזה.
-
000חברה חדשה
תודה על התגובות מחכה לעוד בטוחה שזה יעזור לעוד
-
000חברה חדשה
מנסיון אישי עם כמה…
הכי חשוה לי שתדע לשמוע מה שאמרתי, ולפתח אותו בעצמה לשפה גרפית ורעיון עיצובי
פגשתי כמה גרפיקאיות שעשו בדיוק מה שאמרתי, ועוד גבו על זה תשלום
גרפיקאית אמורה לדעתי להיות יצירתית וגם קצת קופירייטרית
-
200חברה חדשה
צודקת אבל זה נראה לי נובע מכך שיש לקוחות שנעולים על הרעיון שלהם ולא מוכנים לקבל עיצוב מקצועי שנראה אחרת ממה שהם דמיינו וחלמו בחלום בלילה :):)… אותי אישית מהצד של הגרפיקאית זה אכן מתסכל מאוד, יש לי לקוחה אחת כזו שאני פשוט לא מתערבת לה בכלום, ואם המודעה שהיא רוצה נראית מאוד גרוע אני גם לא אשים קרדיט שלי.
-
-
-
000חברה חדשה
שירותיות
יכולת לקבל ביקורת
הבנה באסטרטגיה, מחקר ויעוץ לעסק
דיוק והתאמה אישית
היכולת להוביל את הלקוח ךלמסע של מיתוג:
לחקור אותו בצורה מקצועית, לשאול את השאלות הנכונות, לערוך סקר שוק, ועוד.
עמידה בזמנים
מחיר – לא בשמים
-
000חברה חדשה
שתשמע (גם בלב, לא רק בחצי אוזן…) מה חשוב לי
שתביא גם את הנסיון שלה והמקצועיות שלה
אבל שתשלב את 2 הנ”ל יחד…
-
000חברה חדשה
שתבדוק בסוף האם הלקוחה באמת מרוצה מהתוצאה הסופית
או שכבר לא נעים לה ולכן היא אומרת כן כן…
עוד נקודה – יושר ואמינות
אתן דוגמא:
שמתי לב שהרבה גרפיקאיות אומרות שהן נותנים לדוג’ 3 סקיצות
אבל בפועל רק אחד הוא באמת מקצועי ו2 האחרים ממש “חארטות”
וזה לדעתי ממש ענין של חוסר ישרות
כי ברור שהלקוחה תבחר את האחד המקצועי
אבל בפועל לא באמת היה לה 3 סקיצות לבחירה…
וזה נושא שממש כואב לי
נכוויתי קשות בענין
בהצלחה!
-
000חברה חדשה
שבי יקרה,
בתור מעצבת גרפית אני יכולה להסביר לך מהי סקיצה..
סקיצה היא תחילת העבודה, רק לתת לך כיוון שעליו ממשיכים להתקדם (אחרי שאהבי כמובן)
מסכימה איתי שאין לי למה לעשות לך 3 מודעות מושלמות בלי שאני יודעת עדיין איזה כיוון מהן את אוהבת? (אל תשכחי שלפתח סגנון עיצובי למודעה לוקח הרבה יותר משעה בודדת 🙂 )
-
-
000חברה חדשה
נשמע מהדברים פה שגרפיקאית צריכה להיות כל יכול
וואוו מענין אותי אם יש עוד מקצוע שנדרשים ממנו כל כל הרבה יכולות
וכאן אני פונה ללקוחות אני בגישה שאם גרפיקאית יודעת לעשות כמה דברים זה מצוין ולא ברור מאליו
ותמיד אפשר וכדאי לקחת אנשי מקצוע נוספים אם זה קופי או אסטרטגיה, הנהח וכו…..
בסוף גם אנחנו בני אדם ולא יכולות לעשות הכל ומושלם כך לדעתי, וכדאי לדעת להעיזר במומחים לכל תחום,
כמובן שזה פלוס גדול מישהי שיודעת לעשות דברים אבל לפעמים כדאי לקחת את המקצוענים בכל תחום ולשלב בינהם
אגב גם במשרדי פרסום גדולים אין מישהו אחד שעושה הכל!!! העבודה מתחלקת יש מי שאחראי על הקופי, אסטרטגיה, ויזואל, ביצועיסטית וכו….. לתשומת ליבכם!
ו @grinshevy מזדהה עם כל מילה שלך גם מהתחום שלי וגם מנותנות שירות אחרות כמו פאניות וכו
-
060חברה חדשה
ברור שבמשרד פרסום יש לכל אחד תפקיד מוגדר.
לכן אם את עובדת במשרד פרסום, אין יתרון למגוון ידע דווקא. אלא את צריכה להיות תוחית על בתחום עליו את מופקדת.
הלקוח שפונה למשרד פרסום, מקבל הכל כולל הכל. רק שאת אישית לא אחראית על ה”הכל כלול”
אבל ברגע שאת עצמאית ולקוח פרטי פונה, אין לו את השרות שיש למשרד פרסום. וברור שהרבה יותר נוח לו שהיא “כל יכולה” ויכולה לתת לו שרות מקיף. הרבה פעמים אנשים מוכנים לוותר אפילו על האקסטרה מקצועיות בשביל לקבל הכל תחת קורת גג אחת. מאשר “ללכת” ל5 אנשי מקצוע שונים. דבר שמייקר מאוד את העלויות. -
000חברה חדשה
לדעתי גרפיקאית צריכה יצירתיות וידע טכני
כל השאר בונוס!!
כמובן שאם היא השקיעה ולמדה עוד קורסים קופי, פרסום ואסטרטגיה
יכולה לקחת מחיר בהתאם!
רק מה? מצפים שתהיה כל יכולה ותקבל מינימום:(
-
000חברה חדשה
אני כותבת מהצד של הלקוח- כמובן…
עברתי הרבה בנושא וכל מה שכתוב פה נכון
כשאת ניגשת לגרפיקאית את רוצה שהעבודה תהיה מאוד מדויקת (מבחינה אסטרטגית) ומקצועית
וכשאת משלמת (אפילו קצת) והמודעה לא עבדה לך…- אז חבל גם על הקצת הזה
תוסיפי על זה את הכאבי ראש , הזמן שנשרף וכל הנלווה…
מנסיון- הוצאתי אלפי שקלים על גרפיקאיות -וזה לא תמיד הצדיק
יש לי עוד הרבה מה לומר לך ולהמליץ לך בנושא (אבל באישי…)
בהצלחה!!!
-
000חברה חדשה
מגיבה מהצד שלכם-
ערכתי סקר מקיף על הצפיות מגרפיקאית- לצורך אישי עסקי
כבר הכל כתבו כאן-
מתוך התוצאות הסקר- הקשבה, גמישות, יצירתיות, מקצועיות, הבנה באסטרטגיה,.
חזר על עצמו מאד הרבה- סבבי תיקונים בצורה נחמדה וקשובה.
ועכשיו מהצד שלי-
בשביל להגיע לתוצאה הכי מדויקת ולחסוך סבבי תיקונים סחור סחור,
תנו לנו המעצבות גרפיות מידע משוחרר ופתוח אליכן. זה לטובתכן ולא לצורך חפירה.
ככל שנדע טוב יותר מה אתן מצפות, מה אהבתן בעבר, מה הערכים המיוחדים שלכם חוץ מאיכות שירות וזמינות.
התוצאה תהיה יותר מדויקת למה שאן צריכות. וגם יותר תתחברו לתוצאה.
ולעולם על תגידו “כן כן” אם אתן לא מרוצות. תסבירו מה לא יושב לכן- כבר בהתחלה ולא אחרי כמה סבבים. אנחנו רוצות שתהיו מרוצות 🙂 (אני בכל אופן, בטוחה שכולן.)
-
020חברה חדשה
מירי!
אהבתי ממש,
צודקת בכל מילה!
-
000חברה חדשה
סימי, שאלת שאלה חשובה והדיון פה מראה עד כמה.
קודם כל חשוב לי להדגיש (וכנראה שאת יודעת, בכל זאת מנצלת את הבמה לחדד)
שלצורך מיתוג אישי את צריכה לבדוק במה את הכי טובה, מה את יודעת לעשות הכי טוב, מה מייחד אותך בשטח על פני אחרות, למה הלקוחות שלך חוזרים אלייך שוב ושוב, ולא- מה הלקוחות הכי רוצים לקבל. כי כל המטרה של מיתוג אישי הוא להבליט את הייחודיות שלך, ליצור לך זהות מותגית אמיתית שחייבת להשען חזק על האמת בשטח, ולא לנסות לייצר את מה שהלקוחות הכי אוהבים לקבל. ככה תהיי הכי מדויקת, הכי נכונה והלקוחות שבאמת צריכים דווקא אותך יידעו להגיע בדיוק אלייך.
לגבי הדרישות מגרפיקאית- אישית, אני מצפה בראש ובראשונה לשירות טוב. להיות אנושית, מבינה, לתקשר בצורה ידידותית, לעמוד בלוחות זמנים, לעבוד בצורה יעילה ונוחה. וכמובן להיות מקצועית, אבל זה כבר עניין של כשרון וטעם אישי שאפשר לראות בתיק עבודות לפני העבודה.
ומילה לכל מי שמצפה ממעצבות גרפיות להיות מולטי-טאסקינג:
רוצה לחסוך כסף? – לכי לגרפיקאית זולה.
רוצה מודעה מעוצבת היטב שעושה את העבודה? – תשלמי.
רוצה שירותי קופירייטינג ואסטרטגיה? – יש מספיק בעלות מקצוע מוכשרות שעושות את זה.
רוצה הכל הכל הכל במקום אחד? – תפני למשרד פרסום.
את רואה את התוצאה בסוף וחושבת ש”כמה כבר עבודה יש כאן”, או שזה “בזבוז” לשלם כ”כ הרבה על מודעה כזו.
אבל על ידע, כשרון וזמן- משלמים. ואף אחת לא סוחטת אותך. פרסום עולה כסף, אבל כשהוא נכון- הוא שווה לך תוצאות.
הצלחות!
-
020חברה חדשה
אני רוצה להוסיף מכיוון של מעצבת גרפית.
אנשים בטוחים שאם אני מעצבת אני גם קופירייטית,
וגם יודעת הכללללללללל……………..וזה ממש לא נכון,
אם תרצו הכל בבנאדם אחד תשלמו עליו הרבה,
אבל במחירים של “עמך” זה לא כולל את כל הבונוסים האלו,
אם תרצו הכל, לכו למשרד פרסום תשלמו עליו כמו שמבקשים שם,
ובעז”ה תהיו מרוצים עד הגג,מקווה שהסברתי את עצמי בצורה מובנת.
-
040חברה חדשה
בנוסף לכל מה שאמרו פה
רציתי להוסיף יש היום מעצבות מוכשרות אש
שעושות שת”פים בקופי אסטרטגיה עימוד הנפשות
לפעמים הלקוח נמצע בתהליך מול 2 ולפעמים לא
מאמינה שגם תלוי ברצון של הלקוח ובאופי העבודה
להגיד שרק במשרדי פרסום יש הכל תחת קורת גג אחת זה לא נכון
וגם משרדי פרסום מעבירות הרבה מן העבודה לפרילאנס מעצבות פרטיות
בכל מקרה חשוב מאוד בכל עבודה לעשות תיאום ציפיות😉
Log in to reply.