חזרנו מחופשהלשגרת חורף ברוכה☔
קדם ‹ Forums ‹ הוראה למידה ועזרים ‹ חזרנו מחופשהלשגרת חורף ברוכה☔
-
חזרנו מחופשהלשגרת חורף ברוכה☔
פורסם ע"י דבורה חזקיה- נעים בלמידה הוראה רכזות וחינוך on 27/12/2022 ב9:08 pmערב טוב חברות
חוזרים מהחופשה הקצרה
לשגרת חורף ארוכה
עד פורים אין חופש!!!
אשמח שנחשוב ביחד על רעיונות מקדמים לקהילה שלנו
בואו נכתוב בשרשור הזה רעיונות טובים,
שיעזרו לנו להיות מורות טובות יותר.
אהבת רעיון שהעלו?
מוזמנת לסמן וכך אוכל לדעת מה הרעיונות המובילים
מחכה למאות רעיונות!
😍
רוחי טרייטל טרייטל הגיבה לפני 1 שנה, 4 חודשים 6 חברות · 9 תגובות -
9 תגובות
-
אויש,
זה יהיה ממש לא נוח שהדיון הזה יישאר ריק😮
-
דבורה ,
אם אין מתנדבת אז אני קופצת ראשונה,
אני מעצבת ומאיירת קישוטי קיר למוסדות ומעצבת סביבה לימודית,
אני רוצה לפתוח כאן באתגר וכמובן גם זוכה בקישוט קיר למוסד\כיתה שלך
אני רוצה לתת למישהי אחת קישוט קיר חינם במתנה לכיתה\ גן\ מוסד
כל אחת יכולה לשלוח לי כאן או באישי הסבר למה מגיע לכיתה\ לגן שלה לזכות בקישוט קיר וכמובן לפרט גם איזה קישוט קיר (לדוגמא אנחנו צריכים קישוט כזה וכזה בגודל כזה וכזה בגלל זה וזה מה זה יתרום לתלמידים וכו)
בעז”ה אני עורכת הגרלה ומעדכנת כאן את הזוכה המאושרת
אז קדימה 🤩
-
רבקי חמודה,
זה רעיון מעולה למבצע
אני אפנה אליך באישי ונקבע פרטים.
אני רוצה רעיונות מקולגות לקידום הלמידה בכיתות
והתייעלות בעבודה
-
-
אני אשמח בחורף הזה לקדם את ההעברה של המיומנויות שנלמדו ב”חדר” ל”חיים”.
אני לוקחת את הנושא של הדיון למקום של הצעה ובקשת מידע: הלמידה בתנאים של שיעור פרטני/ קבוצתי הינה בתנאים מעט שונים מהלמידה העצמאית והלמידה בכיתה. אשמח עם שיתופים מנסיונכן ומדעתכן איך עושים זאת. לדג’ תלמידה מתוקה בא’ שעל אף שיודעת את החומר, בחשבון ובקריאה ויש לה יכולת של הבנת הוראות ניגשת למורה/ מחקה חברה במהלך השיעורים בכיתה. או קבוצת למידה של אסטרטגיות להבנה של החומש שבכיתה אין שותפות בלמידה כמו כל הילדות.
-
אלישבע,
אשמח להבין מה נשוא הדיון יהיה,
את רוצה בעצם רעיונות איך מעבירים ללמידה עצמאית
-
-
וואו, אלישבע, זה נושא חשוב מאוד!
דבורה, אולי באמת תפתחי דיון בנושא ותזמיני נשות מקצוע ומורות מקדמות מנוסות?
יש כאן המון… -
נושא הדיון הוא רעיון ליצור העברה מהנלמד בחדר ללמידה בכיתה.
נשוא הדיון רעיונות איך אתן עושות את זה. מה עובד אצל התלמידות שלכן מה ההשקעה שמקדמת לכך….
-
באופן כללי אני אוהבת בסוף שיעור לשאול את התלמיד\ה “מה למדנו\תרגלנו היום? איך תשתמש בזה בבית\בכיתה?” אני חושבת שכאשר זה מגיע כך כחלק בלתי נפרד מהלמידה עצמה- זה משפיע מאד על ההשלכה,
לפעמים כאשר אני מסיימת עם הילד אסט’ מסויימת ורואה שהפנים מצוין, אני מדברת איתו על כך שבכיתה אין את המורה שתזכיר לו והוא זה שאחראי להעביר את מה שלמד ולהשתמש בזה, ואנחנו חושבים על רעיונות שיעזרו לו ליישם, לפעמים גם עורכים מעקב או מבצע לתקופה, עד שבעז”ה זה הופך להיות שלו לגמרי.
-
1)אני לעיתים מחלקת את הכתה לקבוצות כל טור יושב ביחד מסביב 2 שולחנות ויש עבודה משימה למידה עצמאית וכו’ כשמסימים בצד הכתה יש שלחן בדיקה קבוצה שסיימה(ביחד) מגיעה לשולחן בדיקה בודקת שהכל נכון מקבלצ צ’ופר קטן ומחליפים שלחן הילדות נהנות מאוד! מלמד לעבוד בקבוצה וזה מקסים!
2) תחרויות בין טורים
3)משחקים עם כרטיסים וכו’
בהצלחה! כל הנ”ל מנסיוני כמחנכת בכתה ב’
Log in to reply.